Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
6

 

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O πρώτος "Κακός" στο Jurassic Park

 

To 1993 το Jurassic Park προκάλεσε ουρές στις αίθουσες και θεωρείται πως δημιούργησε κινηματογραφική σχολή. Ο πρωταγωνιστής της ταινίας, ένα Τυραννόσαυρος, ήταν σίγουρα το καλύτερο κινηματογραφικό τέρας της χρονιάς. Φέτος το Jurassic Park επιστρέφει με την τέταρτη ταινία της σειράς η οποία είναι σαν συνέχεια της πρώτης και μοιάζει να αγνοεί τελείως τις ιστορίες από τα δύο προηγούμενα και μάλλον μέτρια, έργα. Ωστόσο η συνταγή ήθελε φρεσκάρισμα προκειμένου να φέρει και πάλι κόσμο στα ταμεία και να μη μοιάζει μια από τα ίδια. Τη θέση του Τ-Rex στο μακελειό που γίνεται στο νησί παίρνει ένας νέος δεινόσαυρος ο οποίος είναι υβρίδιο, φτιαγμένο σε εργαστήρι και θεωρείται νέο είδος. Πιο μεγάλος και πιο επικίνδυνος, αναφέρει το πρόμο της ταινίας. Σίγουρα διαφορετικός από τον πρώτο δεινόσαυρο που όλοι αγαπήσαμε σαν παιδιά.

Λίγες εικόνες και μερικά στιγμιότυπα από το τέρας έχουν διαρρεύσει από τρέιλερ, promo, κτλ.

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O νέος Indominus rex
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O νέος Indominus rex

Έχετε αναλογιστεί τι αλλαγές έχουν υποστεί θρυλικοί ήρωες και τέρατα του σινεμά κατά τη διάρκεια των χρόνων; Το στοίχημα για κάθε τέτοια ταινία ήταν πάντα το πώς θα υποδεχτεί το κοινό το ανανεωμένο πρωταγωνιστή. Συχνά το πείραμα αποτυγχάνει...

 Αυτές είναι 11 απόπειρες:

Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το πρώτο Mad Max του 1979 είχε σκηνοθέτη τον George Miller και πρωταγωνιστή τον Mel Gibson. 25 χρόνια αργότερα ο σκηνοθέτης παραμένει ο ίδιος, αλλά τον Max ενσαρκώνει ο Tom Hardy
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Η πρώτη ταινία Χελωνονιντζάκια προεβλήθη το 1990 ενώ οι φιγούρες είχαν δημιουργηθεί από ρομποτικά κουστούμια του καταστήματος Jim Henson. Αντίθετα, στο remake της ταινίας το 2014 οι χελώνες μαχητές δημιουργήθηκαν εξ ολοκλήρου από γραφικά ηλεκτρονικού υπολογιστή
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το 1987 ήταν η πρώτη φορά που ο RoboCop καταδίωξε τους εγκληματίες στο Ντιτρόιτ. Από τότε επανακυκλοφόρησε το 2014
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το 1995 ο Sylvester Stalone ως Δικαστής Dredd κέρδισε το Χρυσό Βατόμουρο ως ο χειρότερος ηθοποιός. Το remake της ταινίας το 2012, με πρωταγωνιστή τον Karl Urban παρότι δεν εισέπραξε πολλά έσοδα, έλαβε τουλάχιστον καλύτερες κριτικές
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Η ταινία Batman προεβλήθη για πρώτη φορά το 1989 από τον Tim Burton με πρωταγωνιστή το Μichael Keaton. Το 2005 το Batman Begins σκηνοθετήθηκε από το Christopher Nolan με πρωταγωνιστή το Christian Bale
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το Star Trek με τον William Shatner στο ρόλο του Captain James Tiberius Kirk και ο νέος ήρωας το 2009 Chris Pine
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Η αυθεντική ταινία 'Πλανήτης των Πιθήκων' δημιουργήθηκε το 1968 με τον Charlton Heston στο ρόλο του αστροναύτη George Sailor. Το 2011 γυρίστηκε το reboot της ταινίας και πριν από περίπου ένα χρόνο οι πίθηκοι επέστρεψαν και πάλι .
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
O πρώτος Godzilla του 1954 και η σύγχρονη ( αμερικάνικη) εκδοχή του από το 2014
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
To 1933 εμφανίστηκε σε ένα πρωτοποριακό τεχνικά φιλμ ο King Kong. Το 2005 έγινε το reboot της ταινίας από το Peter Jackson.
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Το 1990 πρωταγωνιστούσε στο επιστημονικής φαντασίας φιλμ ο Arnold Schwarzenegger, ενώ το 2012 η ταινία 'Ολική Επαναφορά' είχε πρωταγωνιστή τον Collin Farrell
Tα τέρατα και οι ήρωες του σινεμά όπως τους πρωτοαγαπήσαμε και πώς επέστρεψαν Facebook Twitter
Ο Christopher Reeve ήταν ο υπερήρωας του φιλμ Superman τo 1989. Το 2006 γυρίστηκε η ταινία Superman Returns, ενώ το 2013 γυρίστηκε ένα ακόμη remake της ταινίας με τίτλο Man Steel με πρωταγωνιστή τον Henry Cavill
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Δανέζη

Μυθολογίες / «Ήτανε πέναλτι, κύριε Πάνο;»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Δανέζη

Από μια εισπρακτική αποτυχία και απαγορευμένη ταινία του 1932, μέχρι την ωμή βία της Pieta (που δεν ξέρει γιατί την έχει δει επανειλημμένα) και την cult σουρεαλιστική ματιά του Τσιώλη, η σκηνοθέτρια μας χαρίζει μια σπάνια σινεφίλ λίστα που συνδυάζει θράσος και ανθρωπισμό.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Soundtrack to a Coup d’Etat: Ένα υβριδικό αριστούργημα που βρήκε το δρόμο για τα Όσκαρ 

Daily / Soundtrack to a Coup d’Etat: Ένα υβριδικό αριστούργημα που βρήκε τον δρόμο για τα Όσκαρ

Υποψήφια για το βραβείο καλύτερης ταινίας ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους είναι αυτή η εκπληκτική ταινία που εκθέτει με αποκαλυπτικό τρόπο τη μεταχείριση της αφρόκρεμας της τζαζ μουσικής ως «βιτρίνας» για την καθαίρεση και τη δολοφονία του ηγέτη της ανεξαρτησίας του Κογκό, Πατρίς Λουμούμπα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
125 λεπτά με την Πόπη Διαμαντάκου/ Πόπη Διαμαντάκου: «Δεν με αγγίζουν οι επιθέσεις, δεν κάνω δημόσιες σχέσεις, δεν γλείφω»

Media / «Δεν υπάρχει τηλεκριτική σήμερα, όλα είναι δημόσιες σχέσεις»

Η γνωστή τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου μιλά στη LiFO για τη μακρά επαγγελματική της διαδρομή, την τηλεόραση του χθες και του σήμερα και απαντά για πρώτη φορά στα επικριτικά σχόλια που προκαλούν κατά καιρούς τα κείμενα της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Οθόνες / «Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Μια μεγάλη κουβέντα με τον σκηνοθέτη και μουσικό Γιάννη Βεσλεμέ που κυκλοφορεί ταυτόχρονα το νέο του άλμπουμ και η ρετροφουτουριστική του ταινία «Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο». (SPOILER ALERT)
M. HULOT
Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Capétte

Μυθολογίες / «Όταν είδα το "Climax", δεν μπορούσα να συνέλθω για ώρες»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Capétte

Τι συνδέει τον Αρονόφσκι με τον Αλμοδόβαρ και τον Λάνθιμο με τον Βούλγαρη; Ο μουσικός Capétte φτιάχνει τη δική του αγαπημένη κινηματογραφική δεκάδα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
the last showgirl

Οθόνες / Πρεμιέρα προσεχώς: 10 ταινίες που θα ξεχωρίσουν το επόμενο δίμηνο

Η επιστροφή του Βάλτερ Σάλες, ένας στοχαστικός Κώστας Γαβράς, τα φαντάσματα του Γιώργου Ζώη, ο Ντίλαν κατά τον Τιμοτέ Σαλαμέ, το βάπτισμα της Πάμελα Άντερσον στην υποκριτική, ένα χαμηλόφωνο διαμάντι από την Ινδία και η μεγαλόπνοη αλληγορία του Μπρέιντι Κόρμπετ είναι μερικές από τις ταινίες που θα μας απασχολήσουν τον χειμώνα του 2025.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Phyllis Dalton (1925-2025): Η κορυφαία ενδυματολόγος της κινηματογραφικής ιστορίας

Pulp Fiction / Phyllis Dalton (1925-2025): Η κορυφαία ενδυματολόγος της κινηματογραφικής ιστορίας

Πέθανε στα 99 της χρόνια η Βρετανή ενδυματολόγος που έντυσε χιλιάδες πρωταγωνιστές και κομπάρσους, πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην αναπαραγωγή της αυθεντικότητας και στην αντίληψη της δραματικότητας του σεναρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το υπερβατικό σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς διέρρηξε δια παντός την πραγματικότητα

Απώλειες / Το υπερβατικό σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς διέρρηξε διά παντός την πραγματικότητα

Το όνομα του Ντέιβιντ Λιντς (1946-2025) έγινε επιθετικός προσδιορισμός και οι ταινίες του μας προσκάλεσαν να βλέπουμε και να αισθανόμαστε αλλιώς τον κόσμο: με τα μάτια μιας απόκοσμης ψευδαίσθησης και την ψυχή της υπέροχης εμμονής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Αχιλλέα ΙΙΙ

Μυθολογίες / «Μετά το “Blues Brothers” φορούσα μαύρα γυαλιά στην τάξη»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Αχιλλέα ΙΙΙ

Έχοντας συμπεριλάβει στη λίστα του από τους αδελφούς Μαρξ μέχρι μια ταινία με τον Θανάση Βέγγο, o συγγραφέας πιστεύει πως το τραγικό και το γελοίο συναντιούνται σε κάποιο σημείο, το οποίο δεν είναι πάντα ευδιάκριτο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ

σχόλια

2 σχόλια
Το μόνο ρημέηκ που μου άρεσε ήταν ο Μπάτμαν του Νόλαν. Κανένα άλλο από τα συγκεκριμένα που αναφέρονται στο άρθρο. To Man of Steel δεν είχε σενάριο... όσο για το Γκοτζίλα, προτιμώ κάτι Μόθρα και κάτι άλλα Γιαπωνέζικα κουκλάκια, παρά αυτή τη βλακεία του 2014.
Τα έχεις δει όλα έτσι? Ακόμα και το νέο τζουράσικ παρκ που βγήκε χθες, οπότε έκανες και το σχόλιο έτσι? Ή είσαι λίγο pretentious/κολλημένος στο παρελθόν? Γιατί? Τι έχει το νέο μαντ μαξ? Βγήκα καυ@@@@@ος από την αίθουσα και δεν θεωρώ ότι έχει κάτι να ζηλέψει από τις παλιές. Δε λέω, μπορεί το τζουράσικ γουορλντ να μην είναι αντάξιο, αλλά 1ον) δες το πρώτα 2ον) δεν είναι απαραίτητο να συμβαίνει με όλες τις αναβιώσεις. Και τι κακό είχε και το μαν οφ στιλ εδώ που τα λέμε? Τουλάχιστον ήταν χίλιες φορές καλύτερο από τα παλιά. Και μην μου πεις για το σούπερμαν του 2005, που μπορεί και να άρεσε επειδή είχε λεξ λούθορ. Δεν έδειξε με ωραίο,διαφορετικό και ευφάνταστο τρόπο τη μυθολογία του σούπερμαν και του γένους και του πλανήτη του η ταινία? Και δράση είχε και κακό ''κακό'' είχε ,αν και με το βιολί του, και δεν ήταν συνεπώς ξέμπαρκο το σενάριο. Αυτή ούτως ή άλλως είναι η ιστορία με τον Ζοντ. Δεν αλλάζει εξαιτίας της ροής των κόμικς και λόγω του ότι για να γίνει πιο ρεαλιστικό έπρεπε να τον σκοτώσει στο τέλος. Αν δεν έκαναν πρώτα adaptation την ιστορία του Ζοντ αλλά δεύτερη ή τρίτη πάλι την ίδια ιστορία θα έπρεπε να επινοήσουν, δίχως την προιστορία του Σούπερμαν φυσικά, αφού θα την έλεγαν στην πρώτη.Γιατί, το Κινγκ Κονγκ? Δεν ήταν ούτε αυτό αντάξιο στα μάτια σου ε? Το Σταρ Τρεκ? Το τζατζ ντρεντ το παλιό ήταν καλύτερο? Είχε Σταλόνε μέσα, οπότε πώς? Εντάξει και τα καινούργιο μας τα έπριξε με τα χίλια σλόου μόσιον αλλά ήταν καλύτερο από το παλιό. Το ρόμποκοπ ήταν αξιοπρεπές χωρίς να φτάνει το πρωτότυπο ως προς το νουάρ στυλ και την απεικόνιση ενός σκοτεινού και πιο διεφθαρμένου Ντιτρόιτ. Αλλά δεν ήταν κακό. Τα άλλα δε με νοιάζουν τόσο μάλλον.
To κόκκινο βρακί δείχνει πόσο κακοσχεδιασμένο κόμικ ήταν ο Σούπερμαν. Και πόσο μεγάλο κάλο στον εγκέφαλο είχαν αυτοί που σκέφτηκαν να το βάλουν από έξω για να φαίνεται. Τώρα θα μου πεις αν ήταν από μέσα μπορεί να μην ήταν και κόκκινο. Μπορεί να ήταν άσπρο. Το θέμα είναι ότι ήταν κιτσαρία και ευτυχώς τη νέα στολή τη σκέφτηκαν αρκετά και την έκαναν έτσι ώστε να ταιριάζει με το κλίμα που ήθελαν να φτιάξουν(σκοτεινό) αλλά και να είναι γουστόζικο(τα λιτά είναι πάντα πιο ελκυστικά και ισχύει και για τις γυναίκες αυτό, θα σου άρεσε μια γυναίκα που θα φορούσε και της παναγιάς τα μάτια?).+1111111111111111 για τη νέα στολή και τα πιο σκοτεινά της χρώματα