ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

«5 λόγοι που το Ισραήλ θα κερδίσει στη φετινή Εurovision»

«5 λόγοι που το Ισραήλ θα κερδίσει στη φετινή Εurovision» Facebook Twitter
«Το "Toy" έχει σημαντικό μήνυμα – την αφύπνιση της γυναικείας δύναμης και την κοινωνική δικαιοσύνη. Ανεξάρτητα όμως από αυτό, το κοινό πρέπει να το ψηφίσει γιατί αναμειγνύει σύγχρονα στοιχεία ποπ, K-pop (κορεάτικης ποπ), χιπ-χοπ, με τον κολλητικό ήχο και το μπιτ της Μέσης Ανατολής και το αποτέλεσμα είναι ένας ξεσηκωτικός μεσανατολικός ποπ δυναμίτης!». Φωτο: Daniel Kaminsky
20

Παρακολουθώ τον διαγωνισμό της Eurovision κάθε χρόνο από τότε που ήμουν 6 χρονών, δηλαδή πολύ πριν γίνει δημοφιλής στο ευρύ κοινό της Ελλάδας. Δεν συγκαταλέγω ωστόσο τον εαυτό μου στους φανατικούς, σε αυτούς δηλαδή που μελετούν τα τραγούδια μήνες πριν από τις βραδιές των ημιτελικών και του τελικού και που γνωρίζουν κάθε φορά φαβορί, αουτσάιντερ και συμμετοχές απ' έξω κι ανακατωτά.

Εκείνες τις μέρες μόνο συνηθίζω να συντονίζομαι με παρέα και comfort food και να ακούω τα τραγούδια για πρώτη φορά στο live, αποφασίζοντας για τις δικές μου επιλογές, περιμένοντας να δω αν θα έχουν σχέση με την τελική έκβαση και γνωρίζοντας, φυσικά, ότι η όλη διαδικασία δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα camp guilty pleasure - όπως και η ίδια η φύση του διαγωνισμού.

Φέτος, ένα τυχαίο περιστατικό, μια ασθένεια δηλαδή που με καθήλωσε στο σπίτι για τρία εικοσιτετράωρα, με έκανε να μπω στη διαδικασία να ασχοληθώ με τις συμμετοχές πολύ νωρίτερα, δύο μήνες πριν σχεδόν, όταν όλα τα κλιπ είχαν μόλις ανέβει στον επίσημο λογαριασμό της Eurovision στο YouTube. Κάποια τα άκουσα εν τάχει, στο fast forward, άλλα πιο προσεκτικά.

Η εξωστρέφεια της Netta και η ξεχωριστή της περσόνα σίγουρα θα λειτουργήσουν υπέρ της. Σε έναν διαγωνισμό με βασικό targeting την ευρωπαϊκή (και διεθνή πλέον) LGBTQ+ κοινότητα, που αγαπά τη διαφορετικότητα, τιμώντας και αναδεικνύοντας συχνά το ξεχωριστό, η Netta είναι ό,τι πρέπει: πουλάει με αυτοπεποίθηση την τέχνη της, χορεύει, τραγουδά καλά, ντύνεται ξεχωριστά και φαίνεται ότι έχει μια δυνατή ομάδα από πίσω της για υποστήριξη.

Υπάρχουν χρονιές λοιπόν που τα φαβορί προκύπτουν σταδιακά και εναλλάσσονται μέχρι τις τελευταίες μέρες, με τα γραφεία στοιχημάτων να δίνουν τον σχετικό τόνο και το αποτέλεσμα στο τέλος συχνά να εκπλήσσει (όπως πέρσι με τη νίκη του Πορτογάλου Salvador Sobral ή πρόπερσι με την πολιτικά φορτισμένη περίπτωση της Ουκρανής Jamala), ενώ άλλες χρονιές το προβάδισμα είναι σαφές εξαρχής για το ένα τραγούδι που ξεχωρίζει από νωρίς (όπως το 2014 με τη νίκη της Conchita ή το 2012 με τη Σουηδή Loreen).

Φέτος θα έχουμε ξεκάθαρη νίκη και είμαι σχεδόν απόλυτα σίγουρος γι' αυτό. Η Netta Barzilai από το Ισραήλ και το «Toy» της είναι μια συμμετοχή κομμένη και ραμμένη για την κορυφή και υπάρχουν τουλάχιστον 5 λόγοι γι' αυτό.

 

Netta - «Toy»

1.

Το ίδιο το τραγούδι είναι πιασάρικο, αρκούντως «γιουροβιζιονικό», σου κολλάει στο μυαλό από το πρώτο άκουσμα, αλλά ταυτόχρονα είναι σύγχρονο, καθώς τα τελευταία χρόνια η συνταγή του προκάτ eurodance/eurotrash ήχου φαίνεται πως δεν αποδίδει.

Μουσικά το «Toy» είναι ένα τουρλουμπούκι από διαφορετικά είδη, διαθέτει στοιχεία ποπ, ραπ, δυνατά vocals, περίεργους λαρυγγισμούς, και φυσικά ένα ανατολίτικο τσιφτετελο-μπιτ στο ρεφρέν που από μόνο του αποτελεί σχεδόν προαπαιτούμενο για κάθε γιουροβιζιονική επιτυχία. Το τελευταίο στοιχείο είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη για να κάνει μεγάλη ραδιοφωνική και καλοκαιρινή επιτυχία στη χώρα μας, πράγμα επίσης βέβαιο στην προκειμένη.

Ένας από τους δύο συνθέτες του «Toy», ο Doron Medalie, είχε υπογράψει και το «Golden Boy», τη συμμετοχή του Ισραήλ το 2015, που στη συνέχεια διασκεύασε στα ελληνικά η Ελένη Φουρέιρα («Στο Θεό με Πάει»).

Αξίζει να σημειωθεί ότι ελάχιστα νικητήρια τραγούδια των τελευταίων ετών έχουν γίνει στη συνέχεια ραδιοφωνικές επιτυχίες, με πιο πρόσφατο το «Euphoria» της Loreen.

2.

Η εξωστρέφεια της Netta και η ξεχωριστή της περσόνα σίγουρα θα λειτουργήσουν υπέρ της. Σε έναν διαγωνισμό με βασικό targeting την ευρωπαϊκή (και διεθνή πλέον) LGBTQ+ κοινότητα, που αγαπά τη διαφορετικότητα, τιμώντας και αναδεικνύοντας συχνά το ξεχωριστό, η Netta είναι ό,τι πρέπει:

Πουλάει με αυτοπεποίθηση την τέχνη της, χορεύει, τραγουδά καλά, ντύνεται ξεχωριστά και φαίνεται ότι έχει μια δυνατή ομάδα από πίσω της για υποστήριξη. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και άλλες πτυχές της ζωής της, καθώς έχει υπηρετήσει στον ισραηλινό στρατό και ήταν μέλος της μπάντας του ναυτικού, ενώ παλιότερα είχε ζήσει με την οικογένειά της για κάποια χρόνια στη Νιγηρία. 

Θυμηθείτε περιπτώσεις όπως της Dana International, της πρώτης τρανς νικήτριας, ακριβώς 20 χρόνια πριν και πάλι από το Ισραήλ, της Σέρβας Marija Šerifović και φυσικά της Conchita.

3.

Τα τραγούδια και οι ζωντανές εμφανίσεις της Netta, τουλάχιστον αυτές που είναι διαθέσιμες στο YouTube και προέρχονται κυρίως από το talent show που έγινε στο Ισραήλ για την ανάδειξη του φετινού εκπροσώπου στον διαγωνισμό, βασίζονται στη χρήση μιας πρωτότυπης μουσικής συσκευής, ενός looper, με το οποίο η καλλιτέχνις ηχογραφεί ζωντανά τους λαρυγγισμούς της φτιάχνοντας λούπες που στη συνέχεια παίζουν σε επανάληψη και συνθέτουν ένα ιδιότυπο περφόρμανς.

Το έχει παρουσιάσει και ζωντανά σε talk show για να αποδείξει πως τις φτιάχνει εκείνη τη στιγμή και δεν είναι προπαρασκευασμένες. Απομένει να δούμε αν και πώς θα χρησιμοποιήσει αυτή τη συσκευή στη σκηνή του Altice Arena της Λισαβόνας.

4.

To «ρεύμα» που έχει αρχίσει να έχει το «Toy» σε όλη την Ευρώπη φαίνεται ήδη στα στοιχήματα που το φέρουν στην πρώτη θέση, ενώ πλέον υπάρχει και άλλη μία σαφής ένδειξη ότι ένα τραγούδι υπερέχει των άλλων στη Eurovision: τα views και το virality στο YouTube.

Αυτή τη στιγμή, το «Toy» έχει ξεπεράσει τα 9 εκατομμύρια views στην πλατφόρμα, όντας από την πρώτη μέρα που ανέβηκε στον επίσημο λογαριασμό της Eurovision ανάμεσα στα συνολικά trending topics του YouTube, ενώ το τραγούδι που ακολουθεί σε views είναι αυτό της Ισπανίας, αρκετά πιο πίσω, με 2,5 εκατομμύρια προβολές περίπου.

Οι συμμετοχές των Γιάννας Τερζή και Ελένης Φουρέιρα για Ελλάδα και Κύπρο αντίστοιχα, είναι αρκετά πιο πίσω με 655 και 385 χιλιάδες views αντίστοιχα.

5.

Οι στίχοι είναι προφανώς απλούστατοι, όπως αρμόζει σε τραγούδι του είδους, αλλά πλήρως εναρμονισμένοι στο φλέγον ζήτημα της εποχής, αυτό της γυναικείας χειραφέτησης και του πολέμου ενάντια στη σεξουαλική παρενόχληση.

Η Eurovision είναι πολιτικοποιημένος διαγωνισμός, όσο κι αν κοινό και ιθύνοντες κατά καιρούς επιμένουν για το αντίθετο. Ένα τραγούδι με ισχυρό φεμινιστικό μήνυμα, εναρμονισμένο στη δυναμική κινημάτων όπως τα #MeToo και #TimesUp, είναι ό,τι πρέπει για το 2018.

Αν αναλογιστεί κανείς ότι το τραγούδι του Ισραήλ λαμβάνει αναπάντεχο support ακόμα και από αραβικά κράτη όπως η Υεμένη και το Ιράκ, σύμφωνα με τελευταία δημοσιεύματα, τότε η σιγουριά για τον θρίαμβό του στις 12 Μαΐου είναι ακόμα μεγαλύτερη.

«5 λόγοι που το Ισραήλ θα κερδίσει στη φετινή Εurovision» Facebook Twitter
Φωτο: Daniel Kaminsky

Για όλους τους παραπάνω λόγους, ήρθα σε επαφή με την επίσημη αποστολή του Ισραήλ στη Eurovision και κατάφερα να έχω μια σύντομη κουβέντα με τη Netta, ενάμιση μήνα πριν από τον φετινό διαγωνισμό:

— Έχουν περάσει 20 χρόνια από την τελευταία φορά που το Ισραήλ νίκησε στη Eurovision, με το θρυλικό πλέον «Diva» της Dana International. Πιστεύεις ότι το μουσικό σου ύφος έχει επηρεαστεί από αυτό, ή από τα άλλα δύο τραγούδια της χώρας σου που έχουν κερδίσει, το «A-Ba-Ni-Bi» και το «Hallelujah», ή ακόμα και από συμμετοχές που δεν είχαν κερδίσει, όπως εκείνη της Ofra Haza;

Η αλήθεια είναι ότι τραγούδησα το «A-Ba-Ni-Bi» στη διάρκεια του Hakochav Haba, του ριάλιτι για την ανάδειξη του εκπροσώπου του Ισραήλ στον φετινό διαγωνισμό. Με εμπνέει πολύ ο ρυθμικός ήχος του τραγουδιού, τον οποίο μπορείς εύκολα να θυμάσαι.

Περιλαμβάνει κομμάτια της εβραϊκής γλώσσας που είναι πολύ χαρακτηριστικά, πιασάρικα, που μπορούν να «κολλήσουν» σε όλους, και νομίζω ότι κάνω το ίδιο με το «Toy».

— Γιατί αποφάσισες να χρησιμοποιείς αυτό το παράξενο και τόσο τέλειο μουσικό όργανο/συσκευή στα λάιβ σου και να φτιάχνεις ζωντανά λούπες; Θα το δούμε και στη Λισαβόνα;

Το looper είναι μια φορητή συσκευή ηχογράφησης που μου επιτρέπει να ηχογραφώ τη φωνή μου πολλές φορές, μέσα σε μια λούπα, μέχρι να δημιουργήσω ένα playback. Το αγαπώ γιατί μου προσφέρει δημιουργική ελευθερία να εκφράζω και την πιο τρελή μουσική μου ιδέα.

Δυστυχώς δεν μπορώ να αποκαλύψω το παραμικρό από αυτά που θα συμβούν στη σκηνή του διαγωνισμού, αλλά υπόσχομαι εκπλήξεις.

— Σε ποια στοιχεία της προσωπικότητας και της καλλιτεχνικής σου υπόστασης θα εστιάσεις κατά τη διάρκεια του promo tour σου;

Επειδή έχουμε κληρωθεί στον πρώτο ημιτελικό, θα είμαστε στη Λισαβόνα από νωρίς, από τα τέλη Απριλίου. Δεν έχουμε πολύ χρόνο για να κάνουμε promo tour, αλλά θα επισκεφθούμε το Άμστερνταμ για το δικό τους promo πάρτι, καθώς και ένα αντίστοιχο promo ιβέντ του Ισραήλ.

Στο μεταξύ, δουλεύω όσο πιο σκληρά μπορώ, και έχω εστιάσει στον ίδιο τον διαγωνισμό, ώστε όταν έρθει η ώρα να σκίσουμε.

— Οι στίχοι του «Toy» στην ουσία μιλούν για woman power. Πιστεύεις ότι είναι σημαντικό για την Ευρώπη, σε σχέση με όλα τα φεμινιστικά κινήματα και την επικαιρότητα, να ψηφίσουν ένα τραγούδι με τέτοιο μήνυμα;

Το «Toy» έχει σημαντικό μήνυμα – την αφύπνιση της γυναικείας δύναμης και την κοινωνική δικαιοσύνη.

Ανεξάρτητα όμως από αυτό, το κοινό πρέπει να το ψηφίσει γιατί αναμειγνύει σύγχρονα στοιχεία ποπ, K-pop (κορεάτικης ποπ), χιπ-χοπ, με τον κολλητικό ήχο και το μπιτ της Μέσης Ανατολής και το αποτέλεσμα είναι ένας ξεσηκωτικός μεσανατολικός ποπ δυναμίτης!

— Παρακολουθούσες τον διαγωνισμό όταν ήσουν παιδί; Ποιο τραγούδι είναι το πιο αγαπημένο σου από την τελευταία δεκαετία;

Μου άρεσε πολύ το «Lasha Tumbai» της Verka Serduchka. Νιώθω βαθιά σύνδεση με αυτό το τραγούδι και την παρουσίασή του.

— Είμαι σίγουρος ότι οι Έλληνες θα αγαπήσουν το τραγούδι σου. Έχεις έρθει ποτέ στην Ελλάδα;

Έχω βρεθεί στη Ρόδο μια φορά, αλλά ήταν για δουλειά και όχι για διακοπές. Θέλω πολύ να επισκεφθώ τη χώρα σας, έχω ακούσει ότι είναι μαγική.

 

Από τα live του talent show για την ανάδειξη του φετινού εκπροσώπου του Ισραήλ στη Eurovision. 

Μουσική
20

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

σχόλια

14 σχόλια
Δε χρειάζεται. Απλά να στείλουμε μια πάπια ή ένα γουρουνάκι και να βγάζουν μόνο ήχους ζώων. Σίγουρη πρωτιά. Aφού θέλουν trash η μάζες της Ευρώπης, ultimate trash να τους δώσουμε.
Για εμένα τη ζημιά στους ψήφους την κάνουν οι επιτροπές που ψηφίζουν με βάση τα γεωπολιτικά συμφέροντα τους ως επί το πλείστον και όχι βάσει τραγουδιού. Αν δεν ψήφιζαν οι επιτροπές και ψήφιζε μόνο το κοινό η έκβαση του αποτελεσματος θα ήταν πολύ διαφορετική και μπορεί η Κύπρος να ήταν νικήτρια για φέτος. Άλλωστε φάνηκε καθαρά πόσο μεγάλη απόσταση απόψεων υπάρχει μεταξύ κοινού κι επιτροπών. Κατά τα άλλα το Ισραήλ ήταν για εμένα άλλη μία τρας /κιτς εμφάνιση στο βωμό ενός σόου. Όσο για την τραγουδιστρια που κέρδισε καλύτερα να μην το σχολιάσω ...Πάντως με τη Σοφία Βογιατζακη μοιάζει καταπληκτικά σαν αδέλφια ένα πράγμα. ...
Ειναι αστειο το ποσο υποκρισια πεφτει στην Eurovision καθε χρονο. Το τραγουδι ηταν trash, διασκεδαστικο για το κοινο και η κοπελα ειχε ευχαριστη σκηνικη παρουσια. Σαν τραγουδι ηταν πολυ χειροτερο απο αλλα ομως κερδισε επειδη η κοπελα εχει λιγα περισσοτερα κιλα και (φυσικα) προβαλει την διαφορετικοτητα (catchy λεξεις οπως diversity, equality, different κτλ. μετα την νικη της) ενω την ιδια στιγμη οι χωρες που την ψηφισαν δεν θελουν προσφυγες, οικονομικους μεταναστες και εχουν φασιστικα κομματα στη Βουλη ενω κλεινουν και τα συνορα. Μα τι ωραια που ειναι η διαφορετικοτητα (μονο οταν την βλεπουμε στην τηλεοραση, οχι σε εμας φυσικα).
Μου άρεσε πολύ το σχόλιο σας για την υποκρισία, από τα καλύτερα που διάβασα πρόσφατα. Πόσοι και πόσοι έχουν δημιουργήσει δύο εαυτούς: τον γλυκούλικο ψηφιακό εαυτό, με γλυκανάλατες, ακίνδυνες αναρτήσεις στα μέσα δικτύωσης, υπέρμαχοι της διαφορετικότητας (όχι της πραγματικής, αλλά της ψηφιακής, που λαμβάνει trash υποστάσεις). Και τον πραγματικό εαυτό, αυτόν που δεν θα διστάσει να δαγκώσει με την πρώτη ευκαιρία.
Ο αρθρογράφος δυστυχώς δεν είχε καλή ενημέρωση για το θέμα με αποτέλεσμα να αναγράφονται πολλές μαζεμένες ανακρίβειες. Καταρχάς το κύριο βίντεο της Γιάννα Τερζή ξεπερνά τα 3 εκατ. views χωρίς να προσθέσουμε πάνω από 1 εκατ. του clip και τα 2 εκατ. της Φουρέιρα. Δεύτερον το 50% των ψήφων είναι από επιτροπές οι οποίες ψηφίζουν με μουσικά κριτήρια και γι αυτο δεν βλεπουμε έκτροπα στις πρωτες θέσεις πλεόν.(ακόμα και ο Ρουβάς ήταν 3ος στο κοινό, αλλά πολύ πιο κάτω στις επιτροπές εξού και 6η θέση τη δεύτερη φορά). Τρίτον το Ισραήλ προωθήθηκε μόνο στα γραφεία στοιχημάτων όπως η Βουλαγρία λίγο καιρό πριν. Τέταρτον, σε ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ YOUTUBE αρέσουν τα τραγούδια της Γαλλίας, Τσεχίας, Ελλάδας, Μάλτας και λίγο της Ισπανίας.
Μέχρι το 1,38¨ που άντεξα να το ακούσω θα πω πως ακόμα και για Eurovision είναι πολύ κακό.Ξέρετε η όραση είναι η κυρίαρχη αίσθηση στον άνθρωπο αλλά η ακοή έχει λιγότερες ανοχές από την όραση. Οπότε η επιτήδευση εκεί δεν λέει και πολλά ακόμα και σε αυτή την εποχή. Μας
Δεν έχει την παραμικρή ελπίδα για νίκη. Τα βραβεία στοιχημάτων είχαν δημιουργήσει κλίμα για την Βουλγαρία που εδώ και μήνες μιλούσε για συμμετοχή δυναμίτη και όταν το τραγούδι τους παρουσιάστηκε και από δυναμίτης προέκυψε... σκαστούρι, το αμέσως επόμενο κομμάτι που παρουσιάστηκε (το Ισραήλ) βαφτίστηκε αυτομάτως φαβορί... Το Ισραήλ καλύτερα να ετοιμάσει μαντήλια να κλάψει - οποίος πιστεύει ότι οι επιτροπές θα πριμοδοτήσουν αυτόν τον αχταρμά πλανάται πλάνην οικτράν. Πρόκειται για μια χρονιά εντελώς ανοικτή όσον αφορά τον νικητή, οποίος καταφέρει να κάνει ατμόσφαιρα επι σκηνής θα αρπάξει και το βραβείο. Για την ιστορία να σημειώσω ότι το 2014 καθόλου φαβορί δεν ήταν η Αυστρία όπως γράφετε, το απόλυτο φαβορί ήταν ως το τέλος η Σουηδία, η Αυστρία μάλιστα έως και λίγο πριν τον ημιτελικό της παιζόταν εκτός δεκάδας. Μόλις 36 ώρες πριν τον τελικό σκαρφάλωσε στη δεύτερη θέση των στοιχημάτων, χωρίς όμως ποτε να θεωρηθεί φαβορί.
Kαι ο παράγοντας σκηνική παρουσία, που είναι το Α και το Ω για ποπ τραγουδάκια στη Γιουροβίζιον? Επίσης εκπροσωπεί το Ισραήλ, δε ξέρω κατα πόσο πολλοι θέλουν να το ψηφίσουν αυτές τις μέρες! Εγω νομίζω θα κερδίσει η Σουηδία το κοινό και η Εσθονία τις επιτροπές. Εγω πάντως είμαι #teamFrance φέτος!
Δεν πιστεύω ότι θα βγει πρώτο. Μπορεί να έχει απήχηση στο κοινό τους διαγωνισμού αλλά μην ξεχνάμε και τις κριτικές επιτροπές, οι οποίες έχουν δείξει ότι δεν ευνοούν ποπ φούσκες αλλά πιο σοβαρά τραγούδια τα οποία παράλληλα προτιμώνται από το κοινό. Πιστεύω ότι η Βουλγαρία θα παίξει καλά φέτος (από αυτά που έχω ακούσει)
Καταρχάς η Eurovision δεν είναι ούτε camp, ούτε «ένοχη απόλαυση». Είναι διαγωνισμός τραγουδιού. Για αυτό και νίκησε η Πορτογαλία πέρσι, η Ουκρανία πρόπερσι κτλ.Το κατά πόσο μπορεί να κερδίσει ένα τραγούδι (και προσωπικά συμφωνώ ότι η ισραηλινή είναι μια πολύ καλή και μουσικά ενδιαφέρουσα πρόταση) μπορούμε να το καταλάβουμε μόνο όταν αρχίσουν τα live. Ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για ξεκάθαρη νίκη δυο μήνες πριν. Πέρσι π.χ. η ιταλική συμμετοχή είχε μαζέψει όλο το buzz, ήταν μακράν πρώτη στα στοιχήματα, είχε μαζέψει εκατομμύρια περισσότερα views από το Ισραήλ φέτος κτλ. Επί της σκηνής και συγκριτικά με τις άλλες συμμετοχές κρίνονται όλα όμως. Παρεμπιπτόντως, η Κοντσίτα κανένα προβάδισμα δεν είχε από νωρίς. Η Αρμενία ήταν πρώτη στα στοιχήματα για μήνες πριν τον διαγωνισμό και η Αυστρία ήταν γύρω στην 9η-10η θέση. Ρεύμα νίκης απέκτησε μόνο όταν εμφανίστηκε ζωντανά στον ημιτελικό.
Εμένα μου βγάζει σε τυπικό fan favorite που θα ξεφουσκώσει επί σκηνής. Πρώτον, όλα τα φωνητικά πρέπει να είναι live. Επίσης, οι προηγούμενοι νικητές τραγουδούσαν και δεν κακάριζαν. Αυτά τα περί μηνύματος τα ακούω βερεσέ και είναι απλά κάτι που λέει για την απόκτηση ψήφων συμπάθειας. Δεν του αξίζει τίποτα παραπάνω από την τελευταία θέση.
Πολύ... "υστερικό" και all over the place, για μένα.Η οπτικοποίησή του νομίζω το βλάπτει. Αν το άκουγα μόνο, θα ήταν άλλο ένα catchy, trashy one-hit wonder και θα μου "κόλλαγε" στο μυαλό, αλλά το βίντεο με τόσες μούτες και υπερβολή με κούρασε... Επίσης, πολύ κακάρισμα πέφτει, ok, we got it, the guy is a chicken.Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω την τάση που υπάρχει, όταν θέλουμε να προβάλλουμε κάτι ως πιο εναλλακτικό και "γροθιά" στα τυποποιημένα πρότυπα ομορφιάς και καλλιτεχνίας, να παρουσιάζουμε ακαλαισθησία και νευρόσπαστη υπερβολή.