Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο

Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter
5

O πύργος 565 Broome ολοκληρώθηκε πρόσφατα και είναι το ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo με 30 ορόφους. Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός δεν περνά απαρατήρητος καθώς φέρει την υπογραφή του Ρέντσο Πιάνο, του παγκοσμίως διάσημου Ιταλού αρχιτέκτονα.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Πιάνο υπογράφει αρχιτεκτονικά ένα κτίριο κατοικιών στη Νέα Υόρκη ενώ τον σχεδιασμό και τη διακόσμηση των εσωτερικών χώρων επιμελήθηκε το στούντιο Rena Dumas Interieure (RDAI) στο Παρίσι.

Οι δύο ενωμένοι γυάλινοι πύργοι δεσπόζουν στη δυτική άκρη του Soho - μεταξύ Broome και Watts Street - στα σύνορα της περιοχής TriBeCa.

Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter
Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter
Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter
Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter

Αποτελείται από 115 κατοικίες και το κτίριο καλύπτεται από γυαλί με καμπύλες άκρες, που προσφέρουν ανεμπόδιστη θέα και άφθονο φυσικό φως στο εσωτερικό.

Οι δύο δομές ενώνονται με ένα αίθριο ύψους 10 ορόφων ενώ το κορυφαίο επίπεδο καταλαμβάνεται από μια μεγάλη ρετιρέ κατοικία με μεγάλη ιδιωτική βεράντα και εξωτερική πισίνα στην οροφή.

Το 565 Broome φιλοξενεί γυμναστήριο, εσωτερική πισίνα, σάουνα, παιδότοπο, lounge, κοινόχρηστο χώρο πλυντηρίων, parking ποδηλάτων και εξωτερική βεράντα. Υπάρχει επίσης ιδιωτικός δρόμος που οδηγεί σε αυτοματοποιημένο σύστημα στάθμευσης και σταθμούς ηλεκτρικής φόρτισης οχημάτων, που βρίσκονται πάνω από το επίπεδο του εδάφους και περιβάλλονται από γυαλί.

Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter
Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter
Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter

Εκτός από πολυτέλεια, το συγκρότημα έχει και «πράσινη φιλοσοφία» καθώς διαθέτει πολλά προγράμματα ανακύκλωσης για τους κατοίκους του, συμπεριλαμβανομένων των κάδων κομποστοποίησης και χώρων ανακύκλωσης ηλεκτρονικών απορριμμάτων και υφασμάτων και αναμένεται να γίνει ένα από τα κτίρια με μηδενικό αποτύπωμα στην πόλη.

H διάθεση διαμερισμάτων για πώληση έχει αρχίσει, ωστόσο οι τιμές είναι αρκετά υψηλές ακόμη, και για την ακριβή αγορά real estate της Νέα Υόρκη. Για μια κατοικία δύο υπνοδωματίων θα πρέπει να πληρώσει κανείς σχεδόν 4 εκατομμύρια δολάρια, ενώ από 42,25 εκατομμύρια δολάρια ξεκινούν οι σουίτες και τα ρετιρέ. Αυτές οι τιμές μπορούν επίσης να αυξηθούν, ανάλογα με τις επιλογές και τις απαιτήσεις του κάθε πελάτη για το εσωτερικό.

Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter
Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter
Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter
Μέσα στο ψηλότερο κτίριο κατοικιών του SoHo - Οι επιβλητικοί γυάλινοι πύργοι του Ρέντσο Πιάνο Facebook Twitter
Design
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ