Τη Δευτέρα το βράδυ στην Αίγλη του Ζαππείου, στην πρεμιέρα του Πριν τα Μεσάνυχτα του Ρίτσαρντ Λίκνλεϊτερ, μιας ωδής στο μαγκανοπήγαδο των ανθρώπινων σχέσεων και του έρωτα που αναβιώνει μέσα από τα αφόρητα κλισέ του, η ατμόσφαιρα είχε κάτι το καθαρτικό.
Η Καλαμάτα, η Πύλος, η μεσσηνιακή Μάνη, το σπίτι όπου έμενε ο Πάτρικ Λι Φέρμορ (και που ιδιοφυώς χρησιμοποίησε ο σκηνοθέτης ως το σπίτι ενός συγγραφέα που φιλοξενεί τους πρωταγωνιστές στις καλοκαιρινές τους διακοπές), οι αριστουργηματικές ερμηνείες του Ίθαν Χοκ και της Ζυλί Ντελπί, οι διάλογοι που μοιάζουν να βγήκαν από τις καλές εποχές του Γούντι Άλεν, η εικόνα μια κουλ Ελλάδας μακριά από την τουριστική προσέγγιση του Κορέλι και του Mamma Mia, ήταν βάλσαμο για όλο αυτό το ταραχώδες Σαββατοκύριακο της ανούσιας πόλωσης και των «πολεμικών» status updates στα κοινωνικά δίκτυα.
Σε μια σκηνή διαξιφισμού της ταινίας η Ντελπί λέει στον Χοκ ότι δεν ήθελε να έρθει διακοπές μαζί του στην Ελλάδα γιατί «στην Ελλάδα προμηνύεται επανάσταση και γιατί όλοι εδώ τρώνε λάδι και φέτα και προσπαθούν να διαχειριστούν τον θυμό τους».
σχόλια