8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες

0

Polkadot

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

 

Το γραφείο Polkadot αγαπά τη γραφιστική και την εικονογράφηση. H μάσκα που προτείνει διακατέχεται από την κλασική αποκριάτικη διάθεση, η οποία, όπως λένε οι δημιουργοί της, «φέρει τη διπλή διάσταση που αποκτά ο άνθρωπος όταν μασκαρεύεται. Η μια πλευρά με το μοτίβο είναι η αναφορά στην Αποκριά και η άλλη είναι μια αναφορά στη φύση».

polkadot.gr

Toma studio

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Το Toma είναι ένα μικρό ανεξάρτητο δημιουργικό studio που συνδυάζει τη γραφιστική, την εικονογράφιση και την τέχνη. «Το σχέδιό μας είναι εμπνευσμένο από τα σεξουαλικά υποννοούμενα των παραδοσιακών, αποκριάτικων τραγουδιών μας και το γεγονός ότι στις Απόκριες γενικά απελευθερωνόμαστε από τα "πρέπει" και αφηνόμαστε στην ανέμελη και εύχαρι ατμόσφαιρα των ημερών».

tomastudio.gr

Paris Koutsikos

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Ο Πάρις Κούτσικος είναι ένας πολυδιάστατος γραφίστας. Έχει κάνει τοιχογραφίες, μεταξοτυπίες, καθώς και καλλιτεχνική επιμέλεια σε έντυπα, branding design, κολάζ, εικαστικά, εικονογράφηση και εγκαταστάσεις. Για τη δημιουργία της μάσκας δεν είχε κάποιο συγκεκριμένο concept. «Χρησιμοποίησα κάποια στοιχεία φωτοσκιάσεων που δουλεύω τελευταία σε μια σύνθεση που ακολουθεί τη φόρμα της μάσκας» λέει ο ίδιος.

pariskoutsikos.gr

K2design

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Το δημιουργικό γραφείο K2design «παίζει» με τα luxury brand names Gucci και Dior για να δημιουργήσει μια μάσκα που, όπως λέει με παιχνιδιάρικο τρόπο ο κ. Κουρούδης, είναι «σούπερ μάρκα Χ2».

k2design.gr

busybuilding

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Η πρόταση του εφευρετικού και πολυμήχανου δημιουργικού γραφείου busybuilding είναι ένα σχόλιο στην ψηφιακή εποχή. «Η μάσκα απελευθερώνει τη δύναμη της σκέψης και των συναισθημάτων. Μπορεί να πάρει πολλές μορφές και δίνει τη δυνατότητα να εκφραστείς ελεύθερα μέχρι τα άκρα. Όπως συμβαίνει και στον ψηφιακό κόσμο».

busybuilding.com

Karlopoulos & Associates

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Ο Δημήτρης Μητρόπουλος, νέος συνεργάτης του γραφείου και δημιουργός της ιδιαίτερης περιοδικής έκδοσης «The Worst Street Journal #4x Latraac» εμπνέεται από το απόφθεγμα του Ρούπερτ Μέρντοχ: «Ποτέ κανένας δεν έχασε χρήματα υποτιμώντας τη νοημοσύνη του κοινού». Και ο νοών νοείτω.

associates.work

Stathis Mitropoulos

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Ο γραφίστας της καρδιάς μας Στάθης Μητρόπουλος, ο οποίος υπήρξε για χρόνια art director της LiFO, λέει ότι σχεδίασε την αποκριάτικη μάσκα «ΕΓΩ», εμπνευσμένος από το quote του Μπέρτολτ Μπρεχτ: «Every time you name yourself, you name someone else».
stathismitropoulos.com

Beetroot

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Όταν ρωτήσαμε τους ανθρώπους της Beetroot, του δημιουργικού γραφείου με έδρα τη Θεσσαλονίκη, να μας περιγράψουν τη μάσκα που ετοίμασαν για τη LiFO, μας απάντησαν με έναν γρίφο. «Είναι μία, αλλά τη φορούν πολλοί. Αυτή η μάσκα δεν υπάρχει παρά μόνο στον ψηφιακό κόσμο» είπαν και μας έστειλαν έναν QR code. «Θελήσαμε να εξερευνήσουμε με χιούμορ τα νέα εργαλεία και τις δυνατότητες της τεχνολογίας και να γιορτάσουμε τους νέους τρόπους επικοινωνίας που αυτή μας προσφέρει» εξηγήθηκαν.

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Σκανάρετε κι εσείς το QR code και αυτόματα θα προστεθεί ένα φίλτρο στον λογαριασμό σας στο Instagram για να παίξετε με την πολύχρωμη μάσκα. Ανεβάστε τις selfies σας στο Instagram με mention @lifomag και @beetrootdesign.

beetroot.gr

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LifO.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ