8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες

0

Polkadot

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

 

Το γραφείο Polkadot αγαπά τη γραφιστική και την εικονογράφηση. H μάσκα που προτείνει διακατέχεται από την κλασική αποκριάτικη διάθεση, η οποία, όπως λένε οι δημιουργοί της, «φέρει τη διπλή διάσταση που αποκτά ο άνθρωπος όταν μασκαρεύεται. Η μια πλευρά με το μοτίβο είναι η αναφορά στην Αποκριά και η άλλη είναι μια αναφορά στη φύση».

polkadot.gr

Toma studio

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Το Toma είναι ένα μικρό ανεξάρτητο δημιουργικό studio που συνδυάζει τη γραφιστική, την εικονογράφιση και την τέχνη. «Το σχέδιό μας είναι εμπνευσμένο από τα σεξουαλικά υποννοούμενα των παραδοσιακών, αποκριάτικων τραγουδιών μας και το γεγονός ότι στις Απόκριες γενικά απελευθερωνόμαστε από τα "πρέπει" και αφηνόμαστε στην ανέμελη και εύχαρι ατμόσφαιρα των ημερών».

tomastudio.gr

Paris Koutsikos

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Ο Πάρις Κούτσικος είναι ένας πολυδιάστατος γραφίστας. Έχει κάνει τοιχογραφίες, μεταξοτυπίες, καθώς και καλλιτεχνική επιμέλεια σε έντυπα, branding design, κολάζ, εικαστικά, εικονογράφηση και εγκαταστάσεις. Για τη δημιουργία της μάσκας δεν είχε κάποιο συγκεκριμένο concept. «Χρησιμοποίησα κάποια στοιχεία φωτοσκιάσεων που δουλεύω τελευταία σε μια σύνθεση που ακολουθεί τη φόρμα της μάσκας» λέει ο ίδιος.

pariskoutsikos.gr

K2design

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Το δημιουργικό γραφείο K2design «παίζει» με τα luxury brand names Gucci και Dior για να δημιουργήσει μια μάσκα που, όπως λέει με παιχνιδιάρικο τρόπο ο κ. Κουρούδης, είναι «σούπερ μάρκα Χ2».

k2design.gr

busybuilding

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Η πρόταση του εφευρετικού και πολυμήχανου δημιουργικού γραφείου busybuilding είναι ένα σχόλιο στην ψηφιακή εποχή. «Η μάσκα απελευθερώνει τη δύναμη της σκέψης και των συναισθημάτων. Μπορεί να πάρει πολλές μορφές και δίνει τη δυνατότητα να εκφραστείς ελεύθερα μέχρι τα άκρα. Όπως συμβαίνει και στον ψηφιακό κόσμο».

busybuilding.com

Karlopoulos & Associates

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Ο Δημήτρης Μητρόπουλος, νέος συνεργάτης του γραφείου και δημιουργός της ιδιαίτερης περιοδικής έκδοσης «The Worst Street Journal #4x Latraac» εμπνέεται από το απόφθεγμα του Ρούπερτ Μέρντοχ: «Ποτέ κανένας δεν έχασε χρήματα υποτιμώντας τη νοημοσύνη του κοινού». Και ο νοών νοείτω.

associates.work

Stathis Mitropoulos

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Ο γραφίστας της καρδιάς μας Στάθης Μητρόπουλος, ο οποίος υπήρξε για χρόνια art director της LiFO, λέει ότι σχεδίασε την αποκριάτικη μάσκα «ΕΓΩ», εμπνευσμένος από το quote του Μπέρτολτ Μπρεχτ: «Every time you name yourself, you name someone else».
stathismitropoulos.com

Beetroot

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Όταν ρωτήσαμε τους ανθρώπους της Beetroot, του δημιουργικού γραφείου με έδρα τη Θεσσαλονίκη, να μας περιγράψουν τη μάσκα που ετοίμασαν για τη LiFO, μας απάντησαν με έναν γρίφο. «Είναι μία, αλλά τη φορούν πολλοί. Αυτή η μάσκα δεν υπάρχει παρά μόνο στον ψηφιακό κόσμο» είπαν και μας έστειλαν έναν QR code. «Θελήσαμε να εξερευνήσουμε με χιούμορ τα νέα εργαλεία και τις δυνατότητες της τεχνολογίας και να γιορτάσουμε τους νέους τρόπους επικοινωνίας που αυτή μας προσφέρει» εξηγήθηκαν.

8 δημιουργικά γραφεία σχεδιάζουν για τη LiFO αποκριάτικες μάσκες Facebook Twitter

Σκανάρετε κι εσείς το QR code και αυτόματα θα προστεθεί ένα φίλτρο στον λογαριασμό σας στο Instagram για να παίξετε με την πολύχρωμη μάσκα. Ανεβάστε τις selfies σας στο Instagram με mention @lifomag και @beetrootdesign.

beetroot.gr

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LifO.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ