Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter

Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης

0

Έχει μια γοητεία διαχρονική ο πεζόδρομος της Φωκίωνος Νέγρη και παρόλο που για χρόνια υποβαθμίστηκε και ατόνησε, ωστόσο τελευταία φαίνεται να ζει μια αναγέννηση, προσελκύοντας νέους ανθρώπους που έρχονται εδώ γιατί κάτι τους τραβάει από την μυθολογία της περιοχής, από την αυθεντικότητά της, κάτι από τα φθηνά ενοίκια – αν και απ' ό,τι ακούω αυτό το τελευταίο τείνει να φθίνει.

Ο καλλιτέχνης Αντωνάκης Χριστοδούλου βέβαια μένει εδώ την τελευταία δεκαετία. «Είχα εμμονή με τη Φωκίωνος πολύ πριν μετακομίσω στην περιοχή. Ζω για όλες αυτές τις ιστορίες από προηγούμενες δεκαετίες που ακούω κατά καιρούς στην μπάρα του Au Revoir, τα φαντάσματα των συντελεστών του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, τους ποιητές, μουσικούς και καλλιτέχνες της παλιάς Αθήνας, όπως τον Σακελλάριο, τη Βλαχοπούλου, την Καλουτά και τον Καζάκο – αυτός ο τελευταίος μένει ακόμα εδώ. Την Κουίντα και τον Μπάμπη Μουτσάτσο, το ζαχαροπλαστείο Select και τον κύριο Elite, τη θεϊκή πολυκατοικία της οικογένειας Λαναρά στην οδό Επτανήσου και τις ιστορίες για το μνημείο του Αγνώστου Σκύλου.

Έχω μαζέψει και βάλει στο σπίτι πολλά πράγματα που έχουν φτιάξει οι θείες μου. Χειροποίητα μάλλινα χαλιά φτιαγμένα στον αργαλειό με απίθανη επιλογή χρωμάτων και μοτίβων, κεντητά μαξιλάρια και κουβέρτες με περίτεχνα σχέδια, ακόμη και γάντια για τον φούρνο! Αγαπώ περισσότερο απ'όλα αυτές τις κουρτίνες - βελονάκι που έπλεξε η θεία μου ειδικά για το διαμέρισμα μου.

Κατά τη γνώμη μου είναι από τους ωραιότερους δρόμους της πόλης, δεν μοιάζει με κανέναν άλλο αθηναϊκό δρόμο. Έχει φασαρία όλο το 24ωρο, διαφορετικού είδους ανάλογα με την ώρα. Κυρίως όμως μου αρέσει ο ήχος από τα σιντριβάνια. Ξέρω ότι παλιά ήταν ποτάμι» λέει καθώς βολευόμαστε στους ρετρό καναπέδες μέσα στο σαλόνι του σπιτιού του, κάτω από ένα όμορφο vintage φωτιστικό που είχε αγοράσει από το Mofu. «Τους καναπέδες τους είχα πάρει από ένα μαγαζί που είχε το πιο υπέροχο όνομα. Λεγόταν "Η γάτα που την έλεγαν Uccello", αλλά δυστυχώς έκλεισε πριν από αρκετά χρόνια».

Μένω να χαζεύω έναν σωρό έργα τέχνης που είναι κρεμασμένα στους τοίχους «Είναι ένα από τα καλά του να είσαι καλλιτέχνης. Επειδή έχεις φίλους από τον χώρο αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα σου δωρίσουν κάτι δικό τους, όπως άλλωστε θα κάνεις κι εσύ».

Αναγνωρίζω με ευκολία αυτά του Κωνσταντίνου Κακανιά με την φανταστική ηρωίδα του, την Κυρία Τεπενδρή. Όμως υπάρχουν κι άλλα του ιδίου καλλιτέχνη. «Είχε κάνει αυτή τη σειρά από σχέδια το 1997 και τα παρουσιάσαμε στην έκθεσή μας "You Make Me Feel Like A Natural Woman", στο Remap 3, στην Αθήνα, το 2011».

Λίγο παραδίπλα κολλάω με μια παλιά φωτογραφία της Φωκίωνος Νέγρη. «Είναι τραβηγμένη νομίζω το 1957 από τον Κωνσταντίνο Μεγαλοκονόμο» ενώ στον απέναντι τοίχο μου δείχνει φωτογραφίες του κυρίου Elite, του Τάσου Κουτσούκου δηλαδή, που διατηρούσε το ομώνυμο, θρυλικό φωτογραφείο της οδού Θήρας. «Τις φωτογραφίες του τις βρήκα αφότου είχε φύγει από τη ζωή».

Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Στην πρώτη σειρά (Από πάνω προς τα κάτω): Αφίσα που του έχει δωρίσει ο Κωνσταντίνος Κακανιάς όταν τον φιλοξένησε στο Λος Άντζελες το 2013. Έργο του Jack McConvile - του το χάρισε όταν τον επισκέφτηκε στη Νεα Υόρκη το 2014. Έργο της Ciara Philips (συγκεκριμένα πορτρέτο της μητέρας της) - του το χάρισε ως αναμνηστικό από τη συνεργασία του; στο project της «Yours and Mine is Ours», στο Μουσείο Μπενάκη, το 2017. Ζωγραφικό έργο (σπουδή εσωτερικού του Fright Zone από τη σειρά κινουμένων σχεδίων (She-Ra: Princess of Power) για την έκθεση του «Release The Kraken» στην γκαλερί της Ελευθερίας Τσέλιου στην Αθήνα το 2017. Αφίσα/flyer για live που βρήκε πεταμένη στη Sunset Boulevard του Λος Άντζελες, το 2013.Στη δεύτερη σειρά: Σχέδιο του Κωνσταντίνου Κακανιά από σπέρμα (είχε κάνει αυτή τη σειρά από σχέδια το 1997 και τα παρουσιάσαμε στην κοινή τους έκθεση You Make Me Feel Like A Natural Woman στο Remap 3 στην Αθήνα το 2011). Φωτογραφία του Λέων Φραντζή (1889-1965) από παράσταση του Εθνικού Θεάτρου (με πρωταγωνίστρια την Ελένη Παπαδάκη).Φωτογραφία της Φωκίωνος Νέγρη, τραβηγμένη μάλλον το 1957 από τον Κωνσταντίνο Μεγαλοκονόμο και πορτραίτο άγνωστης από τον κύριο Elite. Σειρά 3: Κέντημα που είχει κάνει η μητέρα του όταν ήταν μικρή. Έργο του γλύπτη James McLardy- του το χάρισε το 2014. Φωτογραφίες του κύριου Elite- τις βρήκα αφότου είχε φύγει από τη ζωή και το στουντιό του στην οδό Θήρας. Σχέδιο του δασκάλου του, Βασίλη Διονυσόπουλου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Ο Αντωνάκης αν και γεννήθηκε στην Αθήνα μεγάλωσε στο Ρέθυμνο της Κρήτης. Η γιαγιά του μάλιστα, από τη μεριά της μητέρας του, ήταν η Λαυρεντία Μπερνιδάκη, η πρώτη γυναίκα από την Κρήτη που ηχογράφησε μουσική. «Μεγάλωσα κυρίως με εκείνη και τις δύο θείες μου, τις δύο μεγαλύτερες αδερφές του πατέρα μου. Μου έμαθαν πολύ σημαντικά πράγματα για τη ζωή μου: να μην αισθάνομαι τύψεις, να μην ντρέπομαι πολύ για κακές συνήθειες όπως το ότι κοιμάμαι πολύ αργά το βράδυ και να περνάω καλά. Οι αισθητική και οι συνήθειες και των τριών αυτών γυναικών με έχουν επηρεάσει πολύ.

Έχω μαζέψει και βάλει στο σπίτι πολλά πράγματα που έχουν φτιάξει οι ίδιες. Χειροποίητα μάλλινα χαλιά φτιαγμένα στον αργαλειό με απίθανη επιλογή χρωμάτων και μοτίβων, κεντητά μαξιλάρια και κουβέρτες με περίτεχνα σχέδια, ακόμη και γάντια για τον φούρνο! Αγαπώ περισσότερο απ'όλα αυτές τις κουρτίνες - βελονάκι που έπλεξε η θεία μου ειδικά για το διαμέρισμα μου.

Επίσης, εκτός από τους καναπέδες, που τους αγόρασα εγώ ο ίδιος, όλα τα υπόλοιπα έπιπλα τα κληρονόμησα από κείνες. Αγαπώ πολύ αυτό το εφηβικό γραφείο της μητέρας μου. Πολύτιμα για μένα είναι και αντικείμενα και ρούχα από τα διάφορα ταξίδια του πατέρα μου, την περίοδο που εργαζόταν στο Εμπορικό Ναυτικό ως ασυρματιστής, πολύ πριν γεννηθώ, όπως αυτός ο κεραμικός σκύλος-λουκάνικο που κουβαλάει φλιτζανάκια ή οι μεταξωτές του πιτζάμες που είχε πάρει από την Ιαπωνία τη δεκαετία του '50» λέει και πάει να φορέσει τις πιτζάμες για να μας τις δείξει.

Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Ο καλλιτέχνης Αντωνάκης Χριστοδούλου είχε εμμονή με τη Φωκίωνος, πολύ πριν μετακομίσει στην περιοχή. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Ο Αντωνάκης ταξίδευε μέχρι και πριν από κάποια χρόνια συχνά στο Λος Άντζελες, καλεσμένος συνήθως σε καλλιτεχνικά residencies. «Η Κρήτη έχει πολλές ομοιότητες με το Λος Άντζελες» ακούω να μου λέει προς μεγάλη μου έκπληξη. «Στο κλίμα, τα δέντρα, ακόμη και συγκεκριμένα σημεία μέσα στις πόλεις κάποιες φορές. Καταλαβαίνω πως μπορεί να ακούγεται παράξενο αυτό που λέω, αλλά σε έναν βαθμό ισχύει, δεν είναι μόνο δική μου εντύπωση. Πριν το επισκεφτώ διαισθανόμουν πως θα έμοιαζε πολύ σε ορισμένα σημεία και όταν πήγα εκεί για πρώτη φορά αισθάνθηκα αμέσως ιδιαίτερη οικειότητα με το μέρος, σαν να είχα ξαναπάει. Εκείνη η αίσθηση βέβαια μπορεί να προέκυψε και λόγω των αμέτρητων αμερικάνικων τηλεοπτικών εκπομπών που παρακολουθούσα. Το 2012 έκανα μια έκθεση όπου συνέκρινα (και βασικά ταύτιζα) το Λος Άντζελες με το Ρέθυμνο, είχε πολύ πλάκα, αν και δεν αστειευόμουν και πολύ».

Μου λέει πως όταν βρίσκεται στην Αθήνα, διότι κάνει συχνά ταξίδια στο εξωτερικό λόγω δουλειάς, κοιμάται πάντα στο σπίτι του. «Όπου και να είμαι, όσο κουρασμένος και να νιώθω, αποκλείεται να ξεμείνω σε σπίτια φίλων επειδή νύσταξα. Επίσης, με ευχαριστεί πολύ που ζω μόνος μου. Στο σπίτι μου αισθάνομαι 100% ασφαλής, από όλες τις απόψεις. Τώρα τελευταία μπορώ να πω ότι έχω γίνει και λίγο σπιτόγατος. Παλαιότερα δεν μπορούσα να κάτσω με τίποτα μέσα, ήμουν έξω κάθε βράδυ, αισθανόμουν πως θα έχανα κάτι τρομερά σημαντικό αν έμενα μέσα. Τώρα ως μεσήλικας βαριέμαι λίγο».

Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Vintage φωτιστικό αγορασμένο από το Mofu. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Έργο του Κωνσταντίνου Κακανιά. «Μου το χάρισε το 2004 όταν είχα δουλέψει για αυτόν για μια έκθεσή του στην Αθήνα η οποία ήταν η αφορμή για να γίνουμε φίλοι». Ακριβώς δίπλα κολάζ που είχε φτιάξει ο αδερφός του Αντωνάκη στο νηπιαγωγείο το 1985. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Τον ρωτάω ποια είναι η αγαπημένη του θέση μέσα στο σπίτι και πώς περνάει τις περισσότερες ώρες μέσα σε αυτό. «Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής παρόλο που ντρέπομαι λίγο να το πω. Περνάω πολλές ώρες στον καναπέ μου, μπροστά από μια τεράστια τηλεόραση, εντελώς αποβλακωμένος.

Το σπίτι βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο, πάνω από την πλατεία, στο ύψος της κλειστής αγοράς της Κυψέλης και σκέφτομαι πως είναι το τέλειο σημείο για να κάνει χάζι τσεκάροντας από το μπαλκόνι του την κίνηση στη γειτονιά. «Έχει πολύ υλικό, τσακώνονται, φωνάζουν, γαβγίζουν, κλαίνε, καθημερινά, εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο. Όμως προτιμώ το Netflix».

Λίγο αργότερα μου λέει πως μόλις τελείωσε να δουλεύει πάνω σε κάποια σχέδια για το άλμπουμ του indie συγκροτήματος Xoan. «Μου αρέσουν πολύ τα εξώφυλλα δίσκων, σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα να κάνω μόνο αυτό. Επίσης, δουλεύω μια καμπάνια για τη νέα σειρά κοσμημάτων της Μαργαρίτας Μυρογιάννη, δεν έχω ξανακάνει ποτέ κάτι τέτοιο και με ενθουσιάζει ιδιαίτερα η διαδικασία, ειδικά οι περιορισμοί που έχει.

Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Πριν από λίγους μήνες μάλιστα μετακόμισα σε ένα καινούριο εργαστήριο στον Νέο Κόσμο και έχω αρχίσει να δουλεύω εκεί τα έργα για τη νέα μου έκθεση».

 

«Τι μου "πληγώνει" την αισθητική στην Αθήνα; Δυστυχώς η λίστα μου δεν έχει τελειωμό. Οι λευκές αλουμινένιες πόρτες που αντικαθιστούν τα σιδερένια αριστουργήματα στις παλιές πολυκατοικίες, οι άθλιες επιγραφές καταστημάτων, πρόχειρα φτιαγμένες και ιδιαίτερα κακόγουστες, διάφορα εγκαταλελειμμένα πανέμορφα κτίρια όπως αυτό στη γωνία των οδών Πατησιών και Αγίου Μελετίου με την ξεθωριασμένη διαφήμιση της Guess –για δεκαετίες σε πολύ κακή κατάσταση–, η κατάντια του Πεδίου του Άρεως, του Green Park και της Μαυροματαίων, του ωραιότερου δρόμου της Αθήνας. Οι κακοντυμένοι νεαροί με τα χρωματιστά Hollister φούτερ τους, το πόσο βρόμικοι είναι οι κάδοι ανακύκλωσης και τα προποτζίδικα που ανοίγουν σε κάθε γωνιά σαν επιδημία ενώ παράλληλα κλείνουν πανέμορφα καταστήματα όπως ο Καλυβιώτης στην Κοδριγκτώνος».

Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτογραφία του Λέοντα Φραντζή (1889-1965) από παράσταση του Εθνικού Θεάτρου (με πρωταγωνίστρια την Ελένη Παπαδάκη) και από κάτω έργο του γλύπτη James McLardy. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Πορτρέτο του παππού του Αντωνάκη Χριστοδούλου: «Το κληρονόμησα όταν έφυγε από τη ζωή η γιαγιά μου, το 2002». Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη με έπιπλα από θείες και έργα σύγχρονης τέχνης από σπέρμα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
|article_no_max_width| |article_no_max_width|
|article_no_max_width| |article_no_max_width|

Info

Μάθετε περισσότερα για τον Αντωνάκη εδώ.

Design
0

Μερόπη Κοκκίνη

Η Μερόπη Κοκκίνη γεννήθηκε στην Κύπρο. Άρχισε να δημοσιογραφεί στο περιοδικό «01». Ανήκει στην συντακτική ομάδα της LIFO.
Email: [email protected]
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.