Η μπουτίκ του ΠΑΟΚ στο Μέγαρο Λόγγου στη Θεσσαλονίκη

Η μπουτίκ του ΠΑΟΚ στο Μέγαρο Λόγγου στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter
Η μπουτίκ του ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη αποτελεί μια καινοτομία σε καταστήματα του είδους, θέτοντας νέα πρότυπα αισθητικής.
0

Το Μέγαρο Λόγγου, ευρέως γνωστό ως «Κόκκινο Σπίτι» λόγω της αποτελούμενης από κόκκινο τούβλο εξωτερικής του πρόσοψης, είναι μια εμβληματική τριώροφη οικία επί της πλατείας Αγίας Σοφίας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.


Ανεγέρθηκε το 1926 από τον αρχιτέκτονα Λεονάρντο Τζενάρι για λογαριασμό της οικογένειας του Ιωάννη Λόγγου, εύπορου βιομηχάνου από τον κλάδο της υφαντουργίας.

Το αρχιτεκτονικό γραφείο Urban Soul Project ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό της μπουτίκ του Δικεφάλου του Βορρά και δημιούργησε έναν χώρο με στυλ που ξεπερνάει την οπαδική και ποδοσφαιρική ταυτότητα.


Σήμερα, ο επισκέπτης του ιστορικού κτιρίου μπορεί να θαυμάσει το εμπορικό κατάστημα του ΠΑΟΚ επί της οδού Ερμού, αφού το ιστορικό τοπόσημο της συμπρωτεύουσας έχει μετατραπεί σε έναν ιδιαίτερο και καλαίσθητο χώρο.

Η μπουτίκ του ΠΑΟΚ στο Μέγαρο Λόγγου στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter
Το team Urban Soul Project.

Το αρχιτεκτονικό γραφείο Urban Soul Project ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό της μπουτίκ του Δικεφάλου του Βορρά και δημιούργησε έναν χώρο με στυλ που ξεπερνάει την οπαδική και ποδοσφαιρική ταυτότητα.


Άλλωστε, σε όλα τους τα πρότζεκτ οι Urban Soul Project επιχειρούν να εισάγουν στοιχεία αναφοράς στον τόπο με υλικά, τεχνοτροπίες και δομές, καθώς και με την απόδοση μιας μοναδικής ταυτότητας στον εκάστοτε χώρο.


Την ίδια λογική ακολουθεί, μετά την ανακαίνισή του, και το εκκεντρικό κόκκινο κτίριο, με αποτέλεσμα να εξακολουθεί να συμβάλλει στον αισθητικό πλούτο της πόλης με την ασυνήθιστη τυπολογία του, τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες, τα τοξωτά ανοίγματα και τον ζωγραφικό διάκοσμο.


Μάλιστα, στους εσωτερικούς χώρους της μπουτίκ του ΠΑΟΚ το ενδιαφέρον κεντρίζει το δάπεδο, το οποίο είναι χυτό μωσαϊκό με άσπρες και μαύρες ψηφίδες, παραπέμποντας στα χρώματα της θρυλικής ομάδας του Βορρά, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί και φυσικά υλικά, όπως το ασπρόμαυρο μάρμαρο και ο δρυς.

Η μπουτίκ του ΠΑΟΚ στο Μέγαρο Λόγγου στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter
Στους εσωτερικούς χώρους της μπουτίκ του ΠΑΟΚ το ενδιαφέρον κεντρίζει το δάπεδο, το οποίο είναι χυτό μωσαϊκό με άσπρες και μαύρες ψηφίδες, παραπέμποντας στα χρώματα της θρυλικής ομάδας του Βορρά.


Αναμφίβολα, πρόκειται για έναν σχεδιασμό που αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το ισχυρό αποτύπωμα της αρχιτεκτονικής ιστορίας της Θεσσαλονίκης.


Η πολυπληθής ομάδα αρχιτεκτόνων, πολιτικών και ηλεκτρολόγων μηχανικών, σχεδιαστών εσωτερικών χώρων και project managers «Urban Soul Project» είναι γνωστή για τα έργα της τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα, καθώς, μεταξύ άλλων, έχει «υπογράψει» και τον σχεδιασμό του εντυπωσιακού Ergon House στη Μητροπόλεως, στην καρδιά της πρωτεύουσας. Η μπουτίκ του ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη αποτελεί μια καινοτομία σε καταστήματα του είδους, θέτοντας νέα πρότυπα αισθητικής.

Η μπουτίκ του ΠΑΟΚ στο Μέγαρο Λόγγου στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter
Αναμφίβολα, πρόκειται για έναν σχεδιασμό που αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το ισχυρό αποτύπωμα της αρχιτεκτονικής ιστορίας της Θεσσαλονίκης.
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.