Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης

Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
12

Το μετρό της Νέας Υόρκης αποκάλυψε την νέα καμπάνια με τίτλο «η ευγένεια μετράει», η οποία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εκνευριστικών συνηθειών που δυσκολεύουν τη ζωή στο υπόγειο. Η επισήμανση των αντρών που κάθονται με ανοιχτά πόδια και καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από όσο αρμόζει έχει ήδη τραβήξει την προσοχή του κόσμου και έξω από την πόλη. Η καμπάνια συνεχίζει με διάφορες συμβουλές και υπενθυμίσεις για τους χρήστες του μετρό ώστε να μην εμποδίζονται οι υπόλοιποι: μην αγκαλιάζετε τους στύλους, μην μπλοκάρετε τις πόρτες, και μην κάνετε πράγματα που προορίζονται για ιδιωτικούς χώρους (όπως το κόψιμο των νυχιών).

Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης Facebook Twitter

Τα νέα σήματα θα τοποθετηθούν τον Ιανουάριο στα βαγόνια του μετρό, μετά στα λεωφορεία και στη συνέχεια στα υπέργεια τραίνα.

Design
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.
Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

4 σχόλια
Υπάρχει και σχετικό μπλόγκ με μπόλικες φωτογραφίες από διάφορα μετρό του κόσμου: http://mentakingup2muchspaceonthetrain.tumblr.com/Σε μερικές περιπτώσεις δεν θα υπήρχε αρκετός χώρος να κάτσει κι άλλος ακόμα κι αν έκλειναν τα πόδια τους, αλλά μερικοί τό 'χουν τερματίσει.
Θα ήθελα να μάθω πώς μπορούν να απεικονιστούν ικανοποιητικά έτσι ώστε να αντιλαμβάνονται όλοι μα όλοι ανεξαιρέτως IQ:Το σταμάτα να ακούς στη διαπασών ό,τι κι αν ακούς γιατί και με τα ακουστικά μπηγμένα στο αυτί σου, ακούω κι εγώ που στέκομαι δυο άτομα δίπλα σου;Το σταμάτα να μιλάς στο κινητό σου, για όποιο θέμα κι αν μιλάς, γιατί σ’ ακούμε όλοι μέσα στο λεωφορείο χωρίς να το γουστάρουμε καθόλου μα καθόλου;Το στα ΜΜΜ μπαίνουμε μόνο αν είμαστε ικανοποιητικά άοσμοι;Το σταμάτα να βήχεις δίχως να καλύπτεις το στόμα σου;
Απ' τις φοβερές διαφημίσεις του London Underground, μάς έρχεται κι αυτό:http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2013/1/8/1357642886747/Keep-your-personal-stereo-005.jpgειλικρινά δεν το αντιλαμβάνομαι, όσοι ακούν μουσική σε σημείο διάρρηξης τυμπάνων δεν γνωρίζουν για τις εμβοές;http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CE%AD%CF%82...όμως σκέψου, υπάρχει και η συνωμοταξία ατόμων που βάζει *δυνατά* την μουσική μέσα στα μμμ, λες και έχουμε όρεξη να ακούμε όλοι και όλες τις ...swagoμαλακίες των κοθορνοτσόκαρων!
Ημίθεε, ελπίζω να σού αρέσουν οι γάτες και τα (ενδεδυμένα) αντρικά πόδια:http://savingroomforcats.tumblr.com/:-)Σοβαρά τώρα, υπάρχουν ενοχλητικές συμπεριφορές στο (τουλάχιστον εν ελλάδι) μετρό που φαίνονται να προέρχονται, κυρίως, από γυναίκες ...αλλά το "man spreading" (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Man+Spread) ...όσο άνετα ρούχα και να φορούν οι γυναίκες, δεν είναι μία από αυτές.
είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα παρεξηγηθώ για σεξιστής, αλλά θα το ρισκάρω : ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ότι οι γυναίκες δεν απλώνονται με αυτόν τον τρόπο, αλλά το ότι η πινακίδα που λέει ΦΙΛΕ (dude) διαχωρίζει το target group σε άνδρες και γυναίκες. Δηλαδή εσένα, ας πούμε θα σου φαινόταν ΟΚ μια πινακίδα που αντί να λέει "μην γκρινιάζετε μεγαλοφώνως" θα έγραφε "κοπελιάαα, μην μας τα πρήζεις γιατί χάθηκαν οι άνδρες"; Κι εγώ ξέρω ότι ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΜΜΙΑ (για να μην είμαι απόλυτος) γυναίκα δεν τρώει σκορδαλιά. Στον λονδρέζικο υπόγειο όμως μια αντίστοιχη αφίσα έγραφε "μην τρώτε φαγητά που μυρίζουν". ΔΕΝ έλεγε "χουλιγκάνια, φορτηγατζήδες και κάγκουρες άνδρες μην τρώτε βρώμικο εδώ μέσα"
Που ζει ο ημιθεος; Παρα πολλες γυναικες τρωνε σκορδαλια και τζατζικι.Εγω ειμαι απο αυτες. Αλλα σεβομαι και αυτους που θα συναντησω μετα τη... σκορδαλια. Δε θα πω τον τροπο. Υπαρχουν πολλοι.
Συμφωνώ με Αιγινίτισσα:"Που ζει ο ημιθεος; Παρα πολλες γυναικες τρωνε σκορδαλια και τζατζικι."Eκτός κι αν οι γυναίκες δεν τρώνε ...σουβλάκι (τρώνε και πολύ μάλιστα).Μα, πραγματικά, δεν μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε, ανά φύλο, στα μμμ αυτούς που μιλούν περισσότερο μεγαλοφώνως στο τηλέφωνο. Δεν θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει -ιδιαίτερα- το περιεχόμενο της συζητήσεως (γκρίνια για την γκόμενα ή τα ποδοσφαιρικά ή σύνδεση με Κάιρο), αλλά το γεγονός ότι κάποιοι άνδρες-γυναίκες-παιδιά μιλούν με-γα-λο-φώ-νως :-)Αυτό που θα έβρισκα προβληματικό στις αφίσες με την παρακάτω θεματική (δεν νομίζω ότι διατίθενται όλες προς preview), θα ήταν να μην υπάρχουν καθόλου γυναίκες με ενοχλητικές συμπεριφορές, στο μετρό, κάτι που φυσικά είναι αναληθές!:The colorfully-designed placards employ simple graphics to illustrate behavioral “do” and “don’t” scenarios. The illustrations are reinforced with pithy statements.Do’s include:• “Step Aside to Let Others Off First”• “Keep Your Stuff to Yourself”• “Take Your Pack Off Your Back”• “Offer Your Seat to an Elderly, Disabled, or Pregnant Person”• “Take Your Litter Off With You”• “Keep the Sound Down”No No’s include:• “Pole Are For Your Safety, Not Your Latest Routine”• “Clipping? Primping?”• “Don’t be a Pole Hog”• “It’s a Subway Car Not a Dining Car”• “Blocking Doors”• “Dude…..Stop the Spread, Please…Και να που προορίζεται αφίσα για το “Clipping? Primping?”. Η αλήθεια είναι πως δεν την έχω δει (γιατί δεν κυκλοφορεί ακόμη στα νετς) και θα ήταν, όντως, σούπερ wow το άτομο που επιδίδεται σε φρεσκάρισμα, make up, κόψιμο και βάψιμο νυχιών να παρουσιάζεται στην αφίσα ως gender neutral, γιατί ΚΑΙ οι άνδρες (αλλά και τα αλλιώς προσδιοριζόμενα άτομα) θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα στο μανόν! Αν όμως (reality check) δείχνει μία γυναίκα να βάφει νύχι, θα σού φαινόταν περίεργη η αναφορά στο φύλο ή όχι;(Κάτι μού λέει πως όχι)
Απευθύνεται σε συγκεκριμένο τρόπο καθίσματος με ανοιχτά πόδια που απαντάται μόνο στα άτομα με συγκεκριμένη ανατομία, ήτοι ΧΥ χρωμοσώματα, ξέρεις, με κλίση κορμού-πωπού στις 45μοίρες σε σχέση με το κάθισμα ώστε το συνολικό εύρος του ανοίγματος να είναι το μεγαλύτερο δυνατόν! (και αυτό αποτελεί "public assertion of privilege" .οπως αναφέρεται στο αμίμητο tumblr που λινκαρίστηκε παρακάτω: http://mentakingup2muchspaceonthetrain.tumblr.comΑυτό, όχι, δεν το κάνουν οι γυναίκες, όσο κι αν φορούν παντελόνια και φαρδιές φούστες (είναι άνατομικά άβολο, χάσκουν πράγματα...). Οπότε η πινακίδα είναι, αν μη τι άλλο, ακριβής!
«απαντάται μόνο στα άτομα με συγκεκριμένη ανατομία, ήτοι ΧΥ χρωμοσώματα»Και όχι μόνο!46,XX (DSD)47,XYY47,XXY48, XXXYκ.λπ.Που λες Ημίθεε για τα σουβλάκια, τις προάλλες είχα πάει να δω το Jimmy Hall στο Έλλη. Eίχε ξεκινήσει η ταινία και καθομανε πίσω-πίσω, τοίχο-τοίχο. Που λες σκάει μία τύπα με την σουβλακοσακούλα ανα χείρας, κάθεται όρθια παραπλεύρως κι αρχίζει να μασουλάει. Εκεί που θα έπρεπε να μυρίζομε τα λιβάδια με την τύρφη της Ιρλανδίας, στην σκοτεινή αίθουσα -απλά- διαχεόταν η τζατζίκιλας-κρεμμυδίλας. Και καλά λέω -καλά- έπρεπε να μην χάσει ούτε 5λεπτο απ’ την ταινία; (θα μπορούσε να το φάει εκτός) Και εν πάσει περίπτωση δεν μπορούσε τουλάχιστον να το πάρει με σως; "Αίσχος για φίλη του Loach!" που θα έλεγε και ο ΤσΣ.