Η αρχιτεκτονική φίρμα Topotek 1 έδωσε στη δημοσιότητα νέες εικόνες για το Μέγαρο Μουσικής της Νυρεμβέργης. Ενώ το έργο βρίσκεται σε αναστολή λόγω της πανδημίας, τα σχέδια προχωρούν και τα νέα κτίρια θα είναι προσθήκη στο δημοτικό κέντρο πολιτισμού και συνεδρίων Meistersingerhalle που πήρε το όνομά του από την όπερα του Βάγκνερ «Die Meistersinger von Nürnberg». Ολοκληρώθηκε το 1963 και είναι ένα διατηρητέο ιστορικό μνημείο από το 2007.
«Οι Αρχιτραγουδιστές της Νυρεμβέργης» αποθεώθηκαν στην πόλη και συνδέθηκαν με το ναζιστικό παρελθόν της όταν, το 1934, η Λένι Ρίφενσταλ χρησιμοποίησε το Πρελούδιο από την Τρίτη Πράξη στην προπαγανδιστική ταινία της «Ο θρίαμβος της θέλησης» (Der Triumpf des Willens). H ταινία της Ρίφενσταλ πρωτοπαίχτηκε στη Νυρεμβέργη μπροστά σε εκατοντάδες χιλιάδες οπαδούς του Χίτλερ. Έκτοτε τόσο τα έργα του Βάγκνερ όσο και η Νυρεμβέργη ταυτίστηκαν με την «καθαρή» ναζιστική τέχνη και ιδεολογία.
Θέλοντας να αφήσουν πίσω αυτό το παρελθόν, τόσο το παλιό όσο και το νέο κτίριο φιλοδοξούν να γίνουν πόλος έλξης εκδηλώσεων παγκόσμιας κλάσης, με έναν σύγχρονο σχεδιασμό και με μια καινούργια αίθουσα που θα μπορεί να φιλοξενήσει πάνω από 1.700 άτομα.
Θέλοντας να αφήσουν πίσω αυτό το παρελθόν, τόσο το παλιό όσο και το νέο κτίριο φιλοδοξούν να γίνουν πόλος έλξης εκδηλώσεων παγκόσμιας κλάσης, με έναν σύγχρονο σχεδιασμό και με μια καινούργια αίθουσα που θα μπορεί να φιλοξενήσει πάνω από 1.700 άτομα.
Η αίθουσα συναυλιών σχεδιάστηκε για να εμπλέξει την υπάρχουσα υποδομή και το πλαίσιο για να δημιουργήσει μια σύνδεση μεταξύ του παρόντος τοπίου και του δημόσιου χώρου. Αυτό το αποδεικνύει ο ημιδιαφανής σχεδιασμός της, που κάνει το κτίριο προσβάσιμο από τέσσερα μέτωπα και το συνδέει με το πράσινο τοπίο. Οι χώροι στο εσωτερικό και η χρήση τους ξεχωρίζουν χάρη σε μια χρωματική κωδικοποίηση.
Σε αντίθεση με το υπάρχον κτίριο του Meistersingerhalle, το ανοιχτό φουαγιέ είναι διαφανές και οι αρχιτέκτονες επιχειρούν με αυτή τη φιλική δομή να κάνουν τον χώρο τοπόσημο της πόλης και επισκέψιμο από τους κατοίκους και τους επισκέπτες.