Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930

Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
2

 

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Προκαλεί απόγνωση, θλίψη, εγκληματικότητα, σεξουαλικά όργια, «περίεργα» πάρτι(;) βία, χάος, αναρχία...

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ξεκαρδιστικά αλλόκοτες ιδιότητες που είχαν φορτώσει στην Μαριχουάνα οι ιθύνοντες μιας μεγάλης εκστρατείας του Αμερικάνικου Ομοσπονδιακού Γραφείου Ναρκωτικών, στην δεκαετία του 1930.

Η εκστρατεία, που είχε μάλιστα την ονομασία «Call To Arms», είχε σκοπό να αποτρέψει την νεολαία της Αμερικής από το να... γευτεί την σοδειά του Σατανά! Πράγμα που τελικά δεν κατόρθωσε...

*λολ

Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter

[ via ]

Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Είμαστε σίγουροι ότι αυτά δεν ήταν στην πραγματικότητα διαφημίσεις? Γιατί όταν πλασάρεις ένα προϊόν με τις φράσεις "Weird Orgies, Wild Parties, Unleashed Passions" είναι καταδικασμένο να πουλήσει τρελά! LOL