To new entry της εβδομάδας: Kehlani

To new entry της εβδομάδας: Kehlani Facebook Twitter
Η καριέρα της ξεκίνησε όταν άρχισε να τραγουδάει για το γκρουπ PopLyfe. Οι PopLyfe έκαναν οντισιόν για την έκτη σεζόν του America’s Got Talent και κατάφεραν να τερματίσουν στην τέταρτη θέση...
0

«Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει δυνατότερο. Κι όσοι λένε ότι φαίνομαι ατρόμητη ή το πόσο γενναία, είμαι απλά ένας άνθρωπος και έχω δει τόσο πόνο όσο όσοι άλλοι δεν θα δουν σε ολόκληρη την ζωή τους και είμαι ακόμη σε μια ηλικία που δεν μπορώ να πιω ένα ποτό σε ένα μπαρ αλλά πρέπει να είμαι δυνατή», κάπως με αυτά τα λόγια ξεκινούσε το δεύτερο επίσημο mixtape YouShould Be Here της 19χρονης τότε Kehlani.

Η Kehlani Parrish γεννήθηκε το 1995 στο Όκλαντ της Καλιφόρνια με Ισπανικές και Ινδιάνικες ρίζες μεταξύ άλλων. Ο πατέρας της πέθανε όταν ήταν ακόμη μικρή ενώ η μητέρα της μπαινόβγαινε στις φύλακές λόγω της εξάρτησης από τα ναρκωτικά. Την μεγάλωσε σαν παιδί της, η λευκή θεία της που ήταν ανύπαντρη μητέρα δύο παιδιών και όπως λέει σε μια συνέντευξη η Kehlani "πήγαινε μόνο με μαύρους".  Αν και αρχικά ήθελε να γίνει επαγγελματίας χορεύτρια, ένας τραυματισμός στο γόνατο στο γυμνάσιο, την έκανε να στραφεί στο τραγούδι. H θεία της άκουγε αποκλειστικά R&B και neo-soul μουσική και της κόλλησε το μικρόβιο. Στην σχολή χορού όμως ήρθε σε επαφή με το Bollywood. Δεν φοβάται να παραδεχτεί ότι δεν ακούει πολύ χιπ χοπ μουσική. 

Τα τελευταία 5 χρόνια ήμασταν ανίδεα και τώρα 13χρονα παιδιά μιλάνε για πολιτική. Ο θεός δεν θα με έκανε τόσο ανοικτή, δεν θα με έβαζε να υποστώ όλα αυτά τα πράγματα, δεν θα μου έδινε φωνή αν αυτός δεν ήταν ο σκοπός μου.

Η καριέρα της ξεκίνησε όταν άρχισε να τραγουδάει για το γκρουπ PopLyfe. Οι PopLyfe έκαναν οντισιόν για την έκτη σεζόν του America’s Got Talent και κατάφεραν να τερματίσουν στην τέταρτη θέση. Ένας από τους  κριτές μάλιστα ο Piers Morgan της είχε πει κατά την διάρκεια της τελευταίας εμφάνισης της εκπομπής ζωντανά μπροστά στο κοινό ότι έχει πραγματικό ταλέντο και ότι δεν χρειάζεται το συγκρότημα.

Δεν ήθελε επομένως και πολύ να παρατήσει το συγκρότημα μετά από αυτό. Για έξι μήνες όμως δεν έκανε τίποτα με το φόβο μην την μηνύσουν οι πρώην μάνατζερ της. Εκείνο το διάστημα σε ηλικία 15 ετών και χωρίς κηδεμόνα για δύο χρόνια έμεινε άστεγη με αποτέλεσμα να κοιμάται σε καναπέδες φίλων και από εδώ και από εκεί. Για να τρώει και να επιβιώσει, συνήθιζε να κλέβει διάφορα πράγματα από σούπερ μάρκετ και μπακάλικα.

Η εμφάνιση της όμως στο δημοφιλές talent show δεν είχε ξεχαστεί. Την έβγαλε από την αφάνεια ο παρουσιαστής του, Nick Cannon.  Της νοίκιασε ένα διαμέρισμα στο Λος Άντζελες και ώρες σε ένα στούντιο για να δουλέψει. Έβγαλε με αυτό το τρόπο το 2014, το πρώτο της mixtape, Cloud 9 και αμέσως τράβηξε την προσοχή. Με το δεύτερο mixtape της κέρδισε μια υποψηφιότητα στα φετινά Grammy.

 

To new entry της εβδομάδας: Kehlani Facebook Twitter
Η καριέρα της ξεκίνησε όταν άρχισε να τραγουδάει για το γκρουπ PopLyfe. Οι PopLyfe έκαναν οντισιόν για την έκτη σεζόν του America’s Got Talent και κατάφεραν να τερματίσουν στην τέταρτη θέση...

Η ιστορία της μοιάζει με παραμύθι σχεδόν. Και το 2016 θα ήταν η χρονιά της σύμφωνα με το Daze and Confuzed που την κατέτασσε σε μια περήφανη κοινωνική γενιά που ξεκινάει μίνι-επαναστάσεις μέσα από το Instagram, το Twitter και το YouToube που τολμάει να  εκφραστεί όπως θέλει και είναι σεξουαλικά απελευθερωμένη – να ελκύει δηλαδή εξίσου σε άντρες και γυναίκες.

Δήλωνε πριν μερικούς μήνες: «Τα τελευταία 5 χρόνια ήμασταν ανίδεα και τώρα 13χρονα παιδιά μιλάνε για πολιτική. Ο θεός δεν θα με έκανε τόσο ανοικτή, δεν θα με έβαζε να υποστώ όλα αυτά τα πράγματα, δεν θα μου έδινε φωνή αν αυτός δεν ήταν ο σκοπός μου».

Και όντως η μουσική της είναι γεμάτη ειλικρίνεια, μιλάει για σεξ και για πράγματα που την απασχολούν και έχει ρυθμικά κομμάτια που δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν τις μεγάλες σταρ χωρίς να είναι τόσο καψούρικα. Ανήκει επίσης σε μια νέα γενιά r&b και soul καλλιτεχνών που βγάζουν περισσότερο αισθησιασμό από φτήνια όπως η Abra που τώρα αρχίζουν να αναγνωρίζονται και να δίνουν το στίγμα τους. Και η Kehlani έχει «όλο το πακέτο». 

Δεν έχουν όλα τα παραμύθια στην πραγματική ζωή, ακριβώς ένα ευτυχισμένο τέλος. Πριν από μερικές μέρες, φαίνεται ότι έκανε απόπειρα αυτοκτονίας επειδή έπεσε θύμα online bullying όταν άρχισαν να τις επιτίθενται διαδικτυακά σχετικά με την προσωπική της ζωή.

Η τραγουδίστρια από ότι φαίνεται είχε σχέση με τον μπασκετμπολίστα του NBA Kyrie Irving αλλά ξαφνικά trolls άρχισαν να την κατηγορούν ότι τον απάτησε με τον πρώην φίλο της, τον ράπερ PARTYNEXTDOOR όταν αυτός πόσταρε μια φωτογραφία τους μαζί στο κρεβάτι. Φυσικά , η προσωπική της ζωή δεν πρέπει να γίνει ένα κακό επεισόδιο του Empire (της γνωστής σειράς με την μουσική υπογραφή του Timbaland που της λες άνετα χιπ χοπ Δυναστεία του 21ου αιώνα). Στις Kardashian εποχές όμως που ζούμε τίποτα δεν πρέπει να εκπλήσσει, το instagram και το twitter πήραν φωτιά με απελπισμένα τεράστια μηνύματα απόγνωσης και φωτογραφίες από το νοσοκομείο που βρίσκεται – οι λογαριασμοί πλέον έχουν απενεργοποιηθεί. Με αποκορύφωμα, ο Chris Brown, o κακός πρώην της Rihanna , να την κατηγορεί ότι τα κάνει επίτηδες όλα για να τραβήξει προσοχή. Το οποίο είναι λίγο άθλιο.

Ότι κι αν είναι δεν έχει καμιά σχέση με την μουσική η οποία για μια ακόμη φορά φαίνεται ότι είναι το τελευταίο πράγμα που μας απασχολεί. Και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι καθόλου κακή.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT