Ο Υποχθόνιος μιλά για το Mama, τον Τσίπρα και τη λέξη «πουτ@@@» στους στίχους

Ο Υποχθόνιος μιλά για το Mama, τον Τσίπρα και τη λέξη «πουτ@@@» στους στίχους Facebook Twitter
9

Για την απρόσμενη επιτυχία του Mama?, τη συνάντησή του με τον Αλέξη Τσίπρα και τη μουσική του φιλοσοφία, μίλησε ο ράπερ Υποχθόνιος που υπερασπίστηκε την αιχμηρή γλώσσα του είδους, ξεκαθαρίζοντας πως οι στίχοι του είναι βιωματικοί. 

Πώς νιώθει με τη viral επιτυχία του "Mama?" και τα φώτα της δημοσιότητας που συγκέντρωσε το στιγμιότυπο από την συνάντησή του με τον Έλληνα πρωθυπουργό; «Είμαι συνηθισμένος για τέτοιο "χαμό" γιατί κουβαλάμε πολλά viral στην πλάτη μας - το colombiano, το dub. Απλώς με το mama έχει ξεφύγει», λέει ο ίδιος, που αφηγείται πώς ξεκίνησε η συνεργασία του με τον Sin Boy για το κομμάτι τραπ-ρεγκετόν.

«Ο Sin Boy είχε το ρεφρέν και μου το έστειλε μέσω του Mad Clip. Θέλανε έναν έμπειρο να το ισορροπήσει», θυμάται, αποκαλύπτοντας και την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία του με τον Sin Boy: «Του είπα "αδελφέ, είναι πάρα πολύ ωραίο το κομμάτι απλά δεν καταλαβαίνω τι λες». Μου απάντησε "δε με ενδιαφέρει να καταλαβαίνουν τι λέμε στην Ελλάδα. Πάμε να κάνουμε καριέρα στο εξωτερικό". Και όντως μου στέλνουν βίντεο από το Πουέρτο Ρίκο και τη Βραζιλία».

Το 2016 που είχαμε συναντηθεί για να γίνει η συνέντευξη για τη Lifo, ο ΥΠΟ δεν έδινε συνεντεύξεις και οι δηλώσεις που έκανε ήταν ελάχιστες. Χθες, που συναντηθήκαμε ξανά και ηχογραφήθηκε η εκπομπή, ο ΥΠΟ ήταν περιζήτητος και έδινε συνεντεύξεις όλη την ημέρα, λόγω της συνάντησής του με τον πρωθυπουργό και της τεράστιας επιτυχίας του «Mama?» (το οποίο έπαιζε ακόμα και στα δελτία ειδήσεων!). Η εκπομπή δεν μεταδόθηκε ποτέ από το ραδιόφωνο του Avopolis, όπως ήταν προγραμματισμένο, γιατί είχε πέσει ο σέρβερ και ηχογραφήθηκε στο στούντιο του Νίκου Χαλντούπη, SoundCave Studios. Τον ευχαριστούμε πολύ για την εξυπηρέτηση. Στο στούντιο ήμασταν με τον William Darladanis.

Όπως λέει ο «Ύπο» υπάρχει μια δόση υπερβολής, αλλά οι στίχοι είναι κατά βάση βιωματικοί. «Η αστυνομία μας έχει συνέχεια στο "μάτι". Μας ψάχνουνε παντού (...) Όλα από το μηδέν, δεν λέμε ασυναρτησίες, κάποιος που δεν ξέρει τη ζωή μου νομίζει ότι λέμε ασυναρτησίες», συνεχίζει, υποστηρίζοντας ότι αν είχε παιδί θα το άφηνε να ακούσει ραπ. «Ό,τι υπάρχει στο λεξικό μας θα το χρησιμοποιούμε». Γιατί επιμένει και βάζει τη λέξη πουτ@@@; Ο ίδιος απαντά ότι είναι απλώς μία «ατάκα»: «Δεν εννοούμε κάτι για τις γυναίκες, τις αγαπάμε πάρα πολύ», ξεκαθαρίζει, εξηγώντας ότι ο όρος πουτ@@@ χρησιμοποιείται όπως σε αντίστοιχους αγγλικούς στίχους χρησιμοποιείται το "bitch".  

Ο Υποχθόνιος μιλά για το Mama, τον Τσίπρα και τη λέξη «πουτ@@@» στους στίχους Facebook Twitter

«Οι Έλληνες δεν κατάλαβαν ότι κάναμε ένα κομμάτι για την ξένη αγορά, με μία λέξη που ξέρουν όλοι, νόμιζαν ότι είμαστε ή μαστουρωμένοι ή τραυλίζουμε, ή είμαστε μεθυσμένοι - δεν κατάλαβαν ότι το πάμε αλλού (...) Όπως πάντα την πατάνε όλοι αυτοί. Κι έχει πολύ νόημα, και μπορώ να στο εξηγήσω. Όταν λέω ότι κατέβαινα με τα ΚΤΕΛ, εννοώ ότι όταν κατέβαινα για τους ΖΝ δεν είχα "μία", ήμουν 15 χρονών και μάζευα λεφτά για να πάω στην Αθήνα να κάνω δίσκο (...) Τώρα κατεβαίνω με αεροπλάνο. Υπάρχει υπερβολή στο ραπ. Ακόμα και στην αγάπη υπερβάλλεις».

«Με τον Τσίπρα πώς βρέθηκες;». «Ζήτησε να με γνωρίσει και ήταν η ευκαιρία τώρα που έκανε ένα γκαλά με τους καλλιτέχνες και όσο να'ναι ο πρωθυπουργός της χώρας σε ζητάει. Όποιος και να ήταν θα πήγαινες». «Τι σχέση έχεις μαζί του;». «Φιλική».

«Θα πολιτευτείς;». «Τέτοιο πράγμα δεν το σκοπεύω. Μου αρέσει να είμαι ένας backup supporter. Όποιος μπει στο τριπάκι του πολιτικού ξεχνάει την κοινωνία, δεν την βλέπει, είναι τρόπος ζωής που πάει σε άλλο στάδιο, το βλέπω στα μάτια τους».

Το «Mama?» χθες ξεπέρασε τις 20 εκατομμύρια προβολές σε ένα μήνα.

Κάποια κομμάτια της εκπομπής περιέχουν σκληρή γλώσσα και στίχους που κάποιοι μπορεί να βρουν «ακατάλληλους».

 

 

Μουσική
9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Μουσική / Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Το άλμπουμ του ανερχόμενου παραγωγού από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον, φέρνει έναν νέο, πιο προσωπικό ήχο στη σκηνή της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής, που δεν προορίζεται απαραίτητα για τα clubs.
M. HULOT
SARA LANDRY

Μουσική / Η ωμή techno της Sara Landry απέναντι στους haters

Όσα πρέπει να ξέρετε για την DJ που ξεκίνησε από τα σκοτεινά κλαμπ του Τέξας, κατάφερε να χτίσει τον δικό της θρόνο σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από ανδρικά ονόματα και ετοιμάζεται να δονήσει για πρώτη φορά την Αθήνα με 150 bpm και πάνω.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Η πιο διάσημη Συμφωνία του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ κρύβει ακόμη και σήμερα άλυτα μυστήρια για ακροατές και μελετητές, τόσο για τη δημιουργία της όσο και για την πρώτη της εκτέλεση. Η συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στις 21 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής, στην οποία θα ακουστεί το περίφημο έργο, γίνεται αφορμή για τη Ματούλα Κουστένη να «σκαλίσει» τη ζωή του μεγάλου συνθέτη και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γράφτηκαν τα τελευταία του έργα.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Lifo Videos / Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Ο τραγουδοποιός που ξεκίνησε από το YouTube μιλά για τη νέα του δουλειά «Η άνθρωπος», για την ανάγκη να σπάσουν τα γλωσσικά στερεότυπα και για τον σεξισμό που επικρατεί στη μουσική βιομηχανία. 
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η «καταραμένη γενιά» των Βρετανίδων ποπ σταρ

Μουσική / Η «καταραμένη γενιά» των Βρετανίδων ποπ σταρ

Η μουσική βιομηχανία συχνά ρομαντικοποιεί τον πόνο, αλλά οι γυναίκες πληρώνουν το τίμημα. Από την Amy Winehouse μέχρι τη Duffy, πολλές επιτυχημένες τραγουδίστριες έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με ανελέητη πίεση, κακοποίηση και προβλήματα ψυχικής υγείας.
THE LIFO TEAM
79’ με τον Παντελή Δημητριάδη

Μουσική / «Νιώθω ότι δεν μπορώ να συμπλεύσω με τον κόσμο γύρω μου»

Ο Παντελής Δημητριάδης, βασικός δημιουργός των Παιδιών της Παλαιότητας –αρχικά Κόρε. Ύδρο.– μιλά για όλα όσα τον κάνουν να νιώθει ως ένα ον σε μια παράλληλη πραγματικότητα, σε μια ειλικρινή συνέντευξη-απολογισμό με αφορμή τις εμφανίσεις τους στην Αθήνα.
M. HULOT

σχόλια

5 σχόλια
Δε νομίζω ότι αποτελεί δικαιολογία ότι το λένε και στην Αμερική και υποβιβάζουν τις γυναίκες στα βίντεο κλιπ και τους στίχους. Πραγματικά απογοητεύομαι όλο και περισσότερο από τη Lifo που προωθεί τέτοια άτομα που αυτοαποκαλούνται "καλλιτέχνες", που νομίζουν ότι η Ελλάδα είναι "πίσω" και θα πρέπει να δεχτούμε να μας λένε πουτάνες εμάς τις γυναίκες και να γελάμε επειδή είναι "απλά μια ατάκα". Αλήθεια εσείς εκεί στη Lifo, αν στους στίχους του έλεγε τις λέξεις "πούστης" ή "αδερφή" θα τους προωθούσατε με τη δικαιολόγηση ότι είναι απλά μια ατάκα και πως και στο america το λένε αλλά αγαπάνε τους ομοφυλόφιλους;
Εχω μερικες αποριες : ειναι κακο σε ενα τραγουδι να υπαρχει η λεξη 'πουστης' ή 'αδερφη'? Επισης που ειδες στο κομματι να υποβιβαζει τις γυναικες? Δηλαδη το να λες οτι δε γουσταρεις ας πουμε τους ηλιθιους αντρες σε ενα τραγουδι , σημαινει οτι λες τους αντρες ηλιθιους? Η μηπως ειδες απο καπου αλλου να υποβιβαζουν τις γυναικες? Μερικα θεματα ειναι σοβαρα και δεν πρεπει να τα εξεφτελιζουμε. Οταν σε πειραζουν ολα χωρις λογο δε θα σου δωσουν την πρεπουσα σημασια οταν θα υπαρχει ο λογος.Εκτος αν εισαι και υπερ της λογοκρισιας...Οσο υπερβολικο κι αν σου φαινεται τα εχουμε δει κι αυτα στον 21ο αιωνα,στην ελλαδα μας- μην πας μακρια..
"Δεν εννοούμε κάτι για τις γυναίκες, τις αγαπάμε πάρα πολύ», ξεκαθαρίζει, εξηγώντας ότι ο όρος πουτ@@@ χρησιμοποιείται όπως σε αντίστοιχους αγγλικούς στίχους χρησιμοποιείται το "bitch". Lifo.grΤο άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;;;;
Απο χθες μέχρι σήμερα έχουμε δει τουλάχιστον 3-4 άρθρα τα οποία σχετίζονται με αυτό το κομμάτι και τους δημιουργούς του .Για να είμαι ειλικρινής η συνεχής αναφορά στον καλλιτέχνη αλλά και στο κομμάτι ήταν αυτά που εκάναν να μπω να ακούσω περί τίνος πρόκειται να καταλάβω και εγώ προς τι η φρενίτιδα .Σκρολάροντας στα σχόλια στο you tube διαπιστώνουμε ότι η μουσική είναι ξεκάθαρα bite από ένα τραγούδι το Τe Bote ,για να μην πούμε ότι είναι το ίδιο ...άρα για τη μουσική δεν έχουμε να πούμε κάτι ως σύλληψη καθώς αποτελεί κόπια άλλου τραγουδιού .Οι στίχοι, που δεν μπορείς να τους κατανοήσεις κατά το άκουσμα καθώς δεν καταλαβαίνεις τι λέει, απ ότι τους διάβασα περιληπτικά το νόημα είναι : εμείς που είμασταν φτωχοί και κατατρεγμένοι τώρα γ@μαμε και δερνουμε ...Ας αφήσουμε τα περί της ποιότητας του κομματιού και της κουλτούρας που εκπροσωπεί ,δεν θέλει να εστιάσει εκεί το σχόλιό μου .Εμένα η απορία μου είναι μια ,γιατί ασχολούμαστε με αυτό ??Ένα χιτάκι είναι αρεστό σε ηλικιές το πολύ μέχρι 16-17 χρονών που το ακουνε για να βγάλουν το αχτι της ψευτομαγκίας/κλανιάς που χαρακτηρίζει αυτή την ηλικία .Όλα τα άλλα ως προς τι ??