Orchestra of the Age of Enlightenment & Magdalena Kožená

Orchestra of the Age of Enlightenment & Magdalena Kožená Facebook Twitter
0

Η Orchestra of the Age of Enlightenment (OAE), το σύνολο που εδώ και τρεις δεκαετίες συγκλονίζει, μεταμορφώνει και μαγεύει τον κόσμο της μουσικής, έρχεται στο ΚΠΙΣΝ για να ερμηνεύσει τραγούδια της καρδιάς με τη μεσόφωνο Magdalena Kožená υπό τη διεύθυνση του Giovanni Antonini.

Η OAE ιδρύθηκε το 1986 ως αυτοδιοικούμενο σύνολο. Αποτελεί το κορυφαίο βρετανικό σύνολο με όργανα εποχής και είναι μόνιμη ορχήστρα στο Southbank Centre του Λονδίνου ενώ συνεργάζεται και με το Φεστιβάλ Όπερας Glyndebourne.

Στην παρθενική της εμφάνιση στην Ελλάδα, η ορχήστρα θα παρουσιάσει με την Kožená μια επιλογή από θεϊκές άριες από όπερες των Mozart, Haydn και Gluck.

Τρυφερές μελωδίες από τους Γάμους του Φίγκαρο εναλλάσσονται με γλυκόπικρες ιστορίες από την Επιείκεια του Τίτου, το επικό κύκνειο άσμα του Mozart, σε ένα πρόγραμμα που το εμπλουτίζουν άριες από τη Σκηνή της Βερενίκης του Haydn και τα λυρικά έργα Πάρις και Ελένη και Il Parnaso Confuso του Gluck. Συνδετικός ιστός, η δραματικά φορτισμένη Συμφωνία αρ. 40 του Mozart.

Η Kožená έχει συνεργαστεί με πολλούς από τους μεγαλύτερους μαέστρους του κόσμου και διακεκριμένους παρτενέρ, σε εμφανίσεις σε μεγάλες αίθουσες μουσικής, όπως Carnegie Hall, Wigmore Hall, Alice Tully Hall, Concertgebouw του Άμστερνταμ, καθώς και στα φεστιβάλ μουσικής Άλντεμπεργκ, Εδιμβούργου και Σάλτσμπουργκ. Είναι επίσης περιζήτητη ως σολίστ από τις φιλαρμονικές του Βερολίνου, της Βιέννης και της Τσεχίας, καθώς και τις ορχήστρες του Κλίβελαντ, της Φιλαδέλφειας και τη Βασιλική Ορχήστρα του Concertgebouw του Άμστερνταμ.

Έχει ερμηνεύσει την Τσερλίνα στον Ντον Τζοβάννι στο Φεστιβάλ Σάλτσμπουργκ το 2002, όπου και επέστρεψε το 2013 ως Ιδάμανθης, ρόλο που ερμήνευσε και για το φεστιβάλ του Γκλάιντεμπορν, καθώς και στο Βερολίνο και στη Λουκέρνη. Η Magdalena έκανε το ντεμπούτο της στη Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης το 2003 ως Κερουμπίνο στους Γάμους του Φίγκαρο του Μότσαρτ· έκτοτε, αποτελεί τακτική προσκεκλημένη, όπως για τον ομώνυμο ρόλο στην όπερα του Ντεμπυσσύ Πελλέας και Μελισσάνθη σε παραγωγή Τζόναθαν Μίλλερ τη σεζόν 2010/11.

Άλλοι της ρόλοι: Οκτάβιος στην όπερα του Ρίχαρντ Στράους Ο Ιππότης με το Ρόδο (Κρατική Όπερα Βερολίνου 2009 και Πασχαλινό Φεστιβάλ Μπάντεν Μπάντεν 2015), ομώνυμος ρόλος στις όπερες Κάρμεν του Μπιζέ (Πασχαλινό και Θερινό Φεστιβάλ Σάλτσμπουργκ 2012), Μήδεια του Σαρπαντιέ (Βασιλεία 2015) και Ιουλιέττα του Μαρτίνου (Κρατική Όπερα Βερολίνου 2016).

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT