Pharmakon για την προδοσία του σώματος

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
0

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
"Στο νοσοκομείο αισθανόμουν σαν ένα κομμάτι κρέας, εκεί γεννήθηκε και η ιδέα του άλμπουμ. Στο διπλανό κρεβάτι πέθαινε ένας άντρας. Έκλαιγε επειδή δεν είχε έρθει να τον δει η κόρη του. Καθώς ξυπνούσα από την νάρκωση δεν ήξερα τι με περιμένει στην απέναντι πλευρά."

Το πρώτο κομμάτι από το δεύτερο άλμπουμ της 23χρονης νεοϋορκέζας Margaret Chardiet(aka Pharmakon)κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα. Το «Body betrays itself» είναι ο προπομπός του Bestial Burden που θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο. Τα απόκοσμα φωνητικά της κλείνονται μέσα σε ένα πακέτο industrial και ηλεκτρονικών ήχων. Στο εξώφυλλο του δίσκου τα όργανα στο εσωτερικό του ανθρώπινου σώματος απεικονίζονται σαν φτηνά κομμάτια κρέατος. Στην θέση των πνευμόνων κομμάτια κοτόπουλου που αγόρασε από την Chianatown. Ποζάρει η ίδια. Είναι όμως απλά μια πόζα;

 

«Δεν είχα ιδέα πόσο άρρωστη ήμουν. Είχα μια κύστη 12 εκατοστών η οποία ήταν τόσο σκληρή που είχε προχωρήσει στο εσωτερικό του σώματος μου. Όταν τελείωσε η εγχείριση είχα τρία ράμματα στην κοιλιά. Καθώς ξυπνούσα από την νάρκωση άκουσα τους γιατρούς να λένε: «Δεν γινόταν να διαλυθεί. Έπρεπε να την αφαιρέσουμε και έπρεπε να αφαιρέσουμε και το όργανο το οποίο είχε επηρεάσει.» Έπρεπε να κόψουν κοντά σε ένα κοιλιακό μυ, αυτός ήταν ο λόγος που η ανάρρωση μου κράτησε πολλές ημέρες. Στο νοσοκομείο αισθανόμουν σαν ένα κομμάτι κρέας, εκεί γεννήθηκε και η ιδέα του άλμπουμ» και συνεχίζει στη συνέντευξη της στο Pitchfork «Στο διπλανό κρεβάτι πέθαινε ένας άντρας. Έκλαιγε επειδή δεν είχε έρθει να τον δει η κόρη του. Καθώς ξυπνούσα από την αναισθησία δεν ήξερα τι με περιμένει στην απέναντι πλευρά.»

 

 ________________

 

 

 


 

 

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
Μεγάλωσε στην Νέα Υόρκη από δυο πανκ γονείς(σ.σ Η μητέρα της ζωγράφος και ο πατέρας της κιθαρίστας) και ήρθε από πολύ νωρίς σε επαφή με την μουσική των Stooges και των Dead Boys. Όταν ήταν μωρό οι γονείς της την έπαιρναν μαζί τους σε punk συναυλίες. Ένα show των Nausea όπου πήγε με τον πατέρα της το παρακολούθησε, όπως λέει η ίδια, με λερωμένη πάνα!

Το άλμπουμ της εξερευνά το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στο σώμα και το πνεύμα. Την περίοδο που χρειάστηκε να αναρρώσει το μυαλό της βρισκόταν στην περιοδεία της στην Ευρώπη, το σώμα της όμως ήταν καθηλωμένο στο κρεβάτι. Η ίδια λέει ότι χρειάστηκε αρκετό χρόνο για να συνειδητοποιήσει την κατάσταση της. Έτσι της γεννήθηκε και η ιδέα για το εξώφυλλο του άλμπουμ. Το ανθρώπινο σώμα απεικονίζεται σαν ένα κομμάτι κρέας, ένα σύνολο από ιστούς και κύτταρα. Ένα σώμα που μπορεί να σε προδώσει όταν δεν το περιμένεις. Πρώτη φορά όπως λέει συνειδητοποίησε ότι δεν έχει τον έλεγχο του, και ήρθε αντιμέτωπη με την αρρώστια και τον θάνατο.

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter

 

Μεγάλωσε στην Νέα Υόρκη από δυο πανκ γονείς(σ.σ Η μητέρα της ζωγράφος και ο πατέρας της κιθαρίστας) και ήρθε από πολύ νωρίς σε επαφή με την μουσική των Stooges και των Dead Boys. Όταν ήταν μωρό οι γονείς της την έπαιρναν μαζί τους σε punk συναυλίες. Ένα show των Nausea όπου πήγε με τον πατέρα της το παρακολούθησε, όπως λέει η ίδια, με λερωμένη πάνα! Σήμερα όμως δέχεται τα εύσημα των γονιών της. Όταν οι πανκ γονείς της άκουσαν για πρώτη φορά την μουσική της σχολίασαν: «Ανακάλυψες κάτι περισσότερο ακραίο από αυτά με τα οποία μεγάλωσες»

 

________________

Live στο MOMA

 

 

 To Ache απο το πρώτο της άλμπουμ

 

 

Θεωρεί ότι οι ζωντανές εμφανίσεις της είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορεί να κάνεις στους θαυμαστές της. Αν θες να καταλάβεις την μουσική της πρέπει να παρακολουθήσεις μια από αυτές. Μέρος του σώου της είναι να ερμηνεύει τα κομμάτια της κοιτάζοντας τους θεατές στα μάτια σε απόσταση αναπνοής από αυτούς. Μια μάλλον άβολη εμπειρία για τους περισσότερους, η ίδια όμως την θεωρεί ως το καλύτερο τρόπο προσέγγισης του κοινού της.

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
Η ίδια λέει ότι χρειάστηκε αρκετό χρόνο για να συνειδητοποιήσει την κατάσταση της. Έτσι της γεννήθηκε και η ιδέα για το εξώφυλλο του άλμπουμ. Το ανθρώπινο σώμα απεικονίζεται σαν ένα κομμάτι κρέας, ένα σύνολο από ιστούς και κύτταρα. Ένα σώμα που μπορεί να σε προδώσει όταν δεν το περιμένεις. Πρώτη φορά όπως λέει συνειδητοποίησε ότι δεν έχει τον έλεγχο του, και ήρθε αντιμέτωπη με την αρρώστια και τον θάνατο.

 

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter

 

Η μουσική της δεν είναι για όλους, αν και έχει γνωρίσει αρκετή επιτυχία με την πρώτη της δουλειά για καλλιτέχνη αυτού του είδους. Ίσως πάλι αυτή η διασκευή στο Bang Bang (My Baby shot me down) να είναι για όλους. Η φωνή της γυμνή. Ένα Pharmakon ικανό να σκοτώσει ή να θεραπεύσει.

 

 

 

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ