Τον Dubfire τον πειράζει που η χορευτική μουσική έγινε επιχείρηση, αλλά πιστεύει πολύ στη νέα γενιά Facebook Twitter
Πάντα λάτρευα και λατρεύω να παίζω στην Ελλάδα και νομίζω πως είναι εμφανής πια η δυνατή σύνδεση που έχω με την κουλτούρα, τους ανθρώπους και την ελληνική κουζίνα.

Τον Dubfire τον πειράζει που η χορευτική μουσική έγινε επιχείρηση, αλλά πιστεύει πολύ στη νέα γενιά

0

Ο Ali Shirazinia aka Dubfire γεννήθηκε στο Ιράν. Το 1979, λόγω της Ιρανικής Επανάστασης, αλλά και του πολέμου με το Ιράκ που ακολούθησε, η οικογένειά του μετακόμισε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο μικρός Ali μεγάλωσε ακούγοντας punk, new wave, dub, hip hop, αλλά και rare jazz, για να τον κερδίσουν τελικά οι Kraftwerk, Ministry, Depeche Mode, Nitzer Ebb και Einstürzende Neubauten. Το 1991 δημιουργεί με τον συμπατριώτη του Sharam Tayebi τους Deep Dish κι έτσι ξεκινάει μια μοναδική μουσική πορεία και για τους δύο... Τέσσερις υποψηφιότητες για Grammy -και η απόκτηση ενός-, αμέτρητα άλλα βραβεία, αλλά, πάνω απ' όλα, τεράστιο credit, επιρροή και εκτόπισμα στον χώρο της χορευτικής μουσικής. Στο απόγειο της καριέρας τους αποφασίζουν από κοινού να χαράξει ο καθένας τη δική του πορεία, αφού βαριούνται, όπως λένε, να κάνουν τα ίδια και τα ίδια. Η προσωπική διαδρομή του Dubfire, τελικά, καταγράφεται ως μοναδική, αφού, έχοντας αφήσει ήδη μια τεράστια παρακαταθήκη, ακόμα και σήμερα υπηρετεί με πάθος την τέχνη του, βοηθώντας έμπρακτα να προχωρήσει ο ήχος της techno αλλά και της house. Ο «DJ των DJs», όπως τον αποκαλούν χαρακτηριστικά, επιστρέφει για άλλη μια φορά στην Ελλάδα, μία από τις πρώτες χώρες που τον αγκάλιασαν θερμά από την αρχή της καριέρας του και δύσκολα κρύβει τον ενθουσιασμό του γι' αυτό.


— Έχεις υπάρξει σημαντικότατη παρουσία κι έχεις παίξει δυναμικό ρόλο στη βιομηχανία της χορευτικής μουσικής για πάρα πολλά χρόνια, ήδη πριν από τη μεγάλη της έκρηξη. Πώς έχει αλλάξει μέσα στον χρόνο, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της που σου αρέσουν σήμερα και ποια σε δυσαρεστούν;

Στην ερώτησή σου αξίζει μια μακροσκελής απάντηση, αλλά θα δείξω οίκτο στους αναγνώστες σου και θα πω τα εξής, συνοψίζοντας: τα πρώτα χρόνια υπήρχε λιγότερος ανταγωνισμός, ήταν λιγότεροι οι καλλιτέχνες και, φυσικά, δεν υπήρχε η σύγχρονη τεχνολογία, η οποία μας βοηθάει να μοιραζόμαστε το μήνυμά μας και τη μουσική μας με όλο τον πλανήτη. Η χορευτική μουσική σήμερα έχει γίνει μια τεράστια επιχείρηση και είναι πολύ κατανοητό που η νέα γενιά την επιλέγει για να κάνει καριέρα. Φυσικά, όλα αυτά δημιουργούν καινούργιες ευκαιρίες, αλλά και αναταραχή. Αν έπρεπε να κατονομάσω έναν μόνιμο αρνητικό παράγοντα, αυτός θα ήταν ότι οι καλλιτέχνες δεν μπορούν να ζήσουν, πλέον, από τις πωλήσεις των δίσκων τους κι έτσι όλοι καταναλώνουμε τον περισσότερο χρόνο μας στον δρόμο. Αυτή η πανέμορφη ισορροπία έχει πάψει να υπάρχει εδώ και καιρό και μας λείπει πάρα πολύ.


— Είναι θλιβερό, αλλά ίσως και λίγο αγενές, το γεγονός ότι οι καλλιτέχνες με την πιο μακρόχρονη πορεία στον χώρο είναι αυτοί που δέχονται την πιο σκληρή κριτική. Συχνά ακούμε ανθρώπους να λένε και να γράφουν πως κάποιοι πρέπει να αποσυρθούν, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για τους νέους. Υπάρχει βάση σ' αυτή την κριτική;

Πιστεύω πως αυτό συμβαίνει παντού, όχι μόνο στη μουσική: το υλικό, η δουλειά που καταθέτουμε στο παρόν, πάντα μας καθιστά υπόλογους για όλα αυτά που δημιουργήσαμε στο παρελθόν, τα οποία μας έφεραν στη θέση που βρισκόμαστε σήμερα, που μας έβαλαν στον «χάρτη». Η ανθρώπινη φύση μάς ωθεί να κάνουμε αυτή την κριτική. Δεν το θεωρώ αγενές, αλλά πολύ εκνευριστικό. Κοίτα, αυτό θα μπορούσα να το πω και για τον εαυτό μου. Συγκρίνω κάθε καινούργιο δίσκο των Depeche Mode με το «Black Celebration» και το «Violator»; Φυσικά και το κάνω! Το πιο όμορφο, όμως, συμβαίνει όταν ένας καλλιτέχνης καταφέρει να το υπερβεί όλο αυτό. Οι Radiohead αποτελούν ένα πολύ καλό παράδειγμα αυτού που λέω. Είναι εξίσου ενδιαφέροντες, για να μην πω ακόμα περισσότερο, όπως όταν κυκλοφόρησαν τα «Bends» και «OΚ Computer». Εξελίσσονται με έναν πολύ συνεκτικό, εκπληκτικό και δημιουργικό τρόπο, δεν επαναλαμβάνονται και προσπαθούν συνεχώς να καινοτομούν. Μπορείς πραγματικά να δεις την εσωτερική τους φλόγα να λάμπει εκτυφλωτικά και αυτό είναι κάτι που σε συγκλονίζει όταν το παρατηρείς. Γιατί, λοιπόν, εγώ να θέλω αυτοί οι άνθρωποι να κάνουν στην άκρη, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για κάποιους νέους; Η νέα γενιά είναι πιο έτοιμη από ποτέ να κατακτήσει τη διασημότητα και μάλιστα πιο γρήγορα απ' ό,τι εμείς. Σήμερα, όμως, ο ανταγωνισμός που υπάρχει μεταξύ τους είναι επίσης αδυσώπητος, κυριολεκτικά επιβιώνει ο δυνατότερος.

Ένας καλλιτέχνης είναι απαραίτητο να έχει μια διακριτή άποψη και να δημιουργεί με το έργο του ένα οπτικό και ηχητικό σύνολο που θα τον χαρακτηρίζει και θα αποτελέσει την παρακαταθήκη του. Αυτό είναι επιτυχία για μένα και όχι η θέση στην οποία έφτασες στα charts, στα γκάλοπ για τον καλύτερο DJ και η εμπορική επιτυχία ή καταξίωση.


— Από την Deep Dish Records στη Yoshitoshi και τελικά στη SCI+TEC. Η γνώση που απέκτησες από αυτή την πορεία πώς βοήθησε τη δική σου δισκογραφική εταιρεία; Πώς αντιμετωπίζεις το πρόβλημα της πειρατείας;

Δεν υπάρχει κάποιο φοβερό πλάνο, η SCI+TEC είναι μια προέκταση του Dubfire και φυσικά δεν είναι μόνο μια διέξοδος για τη δική μου μουσική αλλά ουσιαστικά μια πλατφόρμα που θέλει να αναδείξει τους καλλιτέχνες του αύριο. Χαίρομαι όσο δεν πάει όταν η εταιρεία μου γίνεται η αφορμή για να αναγνωριστεί ένα νέο ταλέντο. Αυτή είναι η ανταμοιβή μου. Η εταιρεία από την πρώτη μέρα μπαίνει μέσα οικονομικά ή βγάζει απλώς τα έξοδά της. Η πειρατεία είναι μεγαλύτερο πρόβλημα για τους mainstream καλλιτέχνες και όχι τόσο πολύ για τους DJs. Εμείς ακόμη αγοράζουμε μουσική όταν παίζουμε, αφού οι πλατφόρμες του streaming δεν έχουν αναπτύξει την τεχνολογία που χρησιμοποιούμε, και φυσικά το βινύλιο ακόμα πουλάει πολύ!

Τον Dubfire τον πειράζει που η χορευτική μουσική έγινε επιχείρηση, αλλά πιστεύει πολύ στη νέα γενιά Facebook Twitter
Οφείλουμε να απαγκιστρωθούμε από το πώς ήταν η κατάσταση στο παρελθόν και να ενστερνιστούμε το πώς είναι τα πράγματα σήμερα, όπως επίσης και τον προσανατολισμό τους.


— Όμως η διάρκεια ζωής ενός κομματιού έχει μειωθεί πολύ σε σύγκριση με το παρελθόν. Έχοντας τη βαριά κληρονομιά των Deep Dish πίσω σου, ένιωσες ποτέ την υποχρέωση να απευθυνθείς σε μεγαλύτερο κοινό;

Εδώ υπάρχει κάτι που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε. Το τυπικό 20λεπτο ρουμάνικο instrumental δεν πρόκειται ποτέ να έχει την έκθεση και τη διάρκεια που είχαν οι Stardust, γιατί είναι εκ διαμέτρου αντίθετα. Το πρώτο εξυπηρετεί τον σκοπό της δημιουργίας ενός ρυθμού και μιας ατμόσφαιρας που θα φτάσει να προσδιορίσει τον DJ ή τον καλλιτέχνη που βρίσκεται στο control εκείνη τη στιγμή και όχι μόνο. Το δεύτερο είναι εμφανώς λιγότερο ενδιαφέρον και μονοδιάστατο, κατά την άποψή μου. Οφείλουμε να απαγκιστρωθούμε από το πώς ήταν η κατάσταση στο παρελθόν και να ενστερνιστούμε το πώς είναι τα πράγματα σήμερα, όπως επίσης και τον προσανατολισμό τους. Ένας καλλιτέχνης είναι απαραίτητο να έχει μια διακριτή άποψη και να δημιουργεί με το έργο του ένα οπτικό και ηχητικό σύνολο που θα τον χαρακτηρίζει και θα αποτελέσει την παρακαταθήκη του. Αυτό είναι επιτυχία για μένα και όχι η θέση στην οποία έφτασες στα charts, στα γκάλοπ για τον καλύτερο DJ και η εμπορική επιτυχία ή καταξίωση.


— Είναι σαφές από το προφίλ σου στο Ιnstagram πως σε ενδιαφέρει η γαστρονομία και το εξαιρετικό φαγητό. Θα ήθελες να μας πεις τα τρία εστιατόρια που σε έχουν εντυπωσιάσει; Ποιο είναι το καλύτερο πιάτο που έχεις δοκιμάσει;

Πριν απαντήσω σε αυτή σου την ερώτηση, πρέπει να κάνω ειδική μνεία στο κλειστό, πλέον, elBulli στην Ισπανία. Οι δύο φορές που έφαγα εκεί σηματοδοτούν τις καλύτερες γαστρονομικές εμπειρίες της ζωής μου και τη δημιουργία αναμνήσεων που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Όμως το θέμα δεν είναι ένα συγκεκριμένο πιάτο, αλλά η συνολική εμπειρία που σου προσφέρει ένα μέρος. Έχει τύχει να τρώω κάπου συγκλονιστικό φαγητό, όμως το σέρβις να μην είναι φιλικό ή αντίστοιχης ποιότητας και να μου έχει καταστρέψει την όλη εμπειρία, σε βαθμό που να μη θέλω να ξαναπατήσω εκεί. Πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρω το Noma στην Κοπεγχάγη, που σηματοδότησε μια νέα οπτική στη γαστρονομία, σύμφωνα με την οποία ψάχνεις τι υλικά έχεις γύρω σου, αυτά που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα και την ιστορία σου. Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η γιαπωνέζικη κουζίνα έπαιξε τεράστιο ρόλο στην εκτίμηση που έχω πια για το καλό φαγητό. Ενώ φαντάζει αδύνατο να επιλέξω ένα από τα πολλά γιαπωνέζικα εστιατόρια στα οποία έχω φάει, το Sushi Katsu στη Γιοκοχάμα αποτελεί σημείο αναφοράς από την πρώτη μέρα που το επισκέφτηκα και αυτό σίγουρα λέει κάτι.

— Θα ήθελα να μιλήσουμε λίγο για την απαγόρευση εισόδου στις ΗΠΑ που επέβαλε ο Tραμπ στους ανθρώπους της χώρας σου, του Ιράν. Πώς σε έκανε να νιώσεις όλο αυτό. Επηρέασε την οικογένεια ή το στενό σου περιβάλλον; Σκέφτηκες να χρησιμοποιήσεις την αναγνωρισιμότητα και τη φήμη σου ώστε να κάνεις κάτι γι' αυτό;

Πώς νομίζεις ότι με έκανε να νιώσω; (γελάει) Ως πολίτης δεύτερης κατηγορίας στη χώρα που ονομάζω σπίτι μου, στην οποία ζω και της οποίας είμαι νόμιμος πολίτης τα τελευταία 30 χρόνια! Ναι, με πόνεσε και μέχρι να εκλεγεί η επόμενη κυβέρνηση θα συνεχίσει να δημιουργεί πόνο, δημόσιες συζητήσεις και αψιμαχίες. Ναι, έχω σκεφτεί να κινητοποιήσω κι άλλους καλλιτέχνες από τον χώρο μας με σκοπό να φέρουμε αυτή την πολύ σοβαρή κατάσταση στο κέντρο της προσοχής κι έχω την ελπίδα πως πολύ σύντομα θα πραγματοποιηθεί κάποιο event ή θα κάνουμε μια συντονισμένη κίνηση. Και ναι, όλη μου η οικογένεια στο Ιράν ή οι φίλοι μου με ιρανική υπηκοότητα έχουν επηρεαστεί από αυτή την απαγόρευση, από τη στιγμή που καθίσταται αδύνατο γι' αυτούς να πάρουν βίζα και να έρθουν στις ΗΠΑ.

Τον Dubfire τον πειράζει που η χορευτική μουσική έγινε επιχείρηση, αλλά πιστεύει πολύ στη νέα γενιά Facebook Twitter
Mου λείπει εκείνη η παλιά εκδοχή του Cavo πάρα πολύ.


— Είσαι ένας από τους πιο αγαπημένους του ελληνικού κοινού εδώ και πολλά χρόνια κι έχεις έρθει άπειρες φορές στη χώρα από την εποχή των Deep Dish μέχρι σήμερα. Έχεις να θυμηθείς κάτι αστείο ή αξέχαστο από τα ταξίδια σου εδώ;

Πάντα λάτρευα και λατρεύω να παίζω στην Ελλάδα και νομίζω πως είναι εμφανής πια η δυνατή σύνδεση που έχω με την κουλτούρα, τους ανθρώπους και την ελληνική κουζίνα. Μάλλον η καλύτερη ανάμνησή μου είναι από την πρώτη φορά που ήρθα, μέσα των '90s. Δεν είχαμε παίξει ακόμη στην Αθήνα, όμως μας κάλεσαν να παίξουμε στο Cavo Paradiso στη Μύκονο εκείνο το καλοκαίρι. Φτάσαμε, λοιπόν, πολύ αργά το βράδυ στην Αθήνα και ο promoter είχε κλείσει δωμάτια για μένα και τον Sharam σε ένα κάπως «αναξιόπιστο» ξενοδοχείο. Όταν μπήκαμε μέσα και είδαμε τις κατσαρίδες να σουλατσάρουν στα δωμάτια, αρνηθήκαμε να κοιμηθούμε εκεί και καταλήξαμε να κάνουμε βόλτα στα αξιοθέατα και στην Ακρόπολη μέχρι το πρωί, οπότε πήραμε το πρώτο πλοίο για το νησί. Ήταν μια ατελείωτη και κουραστική νύχτα, όταν όμως φτάσαμε στην απλή, αλλά πανέμορφη βίλα που μας είχαν κλείσει στη Μύκονο και είδαμε τη θέα, όταν ήρθαμε σε επαφή με την ενέργεια του κόσμου σ' αυτό το θρυλικό μαγαζί, μας κατέλαβε μια αίσθηση απίστευτης ευφορίας. Ήταν πραγματικά μαγικά και μου λείπει εκείνη η παλιά εκδοχή του Cavo πάρα πολύ.


Ο Dubfire θα βρίσκεται στο ACRO το Σάββατο 6 Μαΐου.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ
Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμένομενη συνεργασία τους

Πολιτισμός / Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές θα συναντηθούν επί σκηνής από τις 5 Δεκεμβρίου στο Vox σε μια θεατροποιημένη παράσταση με κείμενα του Οδυσσέα Ιωάννου τα οποία θα παρουσιάζει o ίδιος έχοντας τον ρόλο του αφηγητή
LIFO NEWSROOM