Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία..

Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
6

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Περίπου το 80% των παιχνιδιών παγκοσμίως κατασκευάζονται στην Κίνα.

Το 2006 ο γερμανός φωτογράφος Michael Wolf, που ζει και εργάζεται στο Hong Kong, κατέγραψε λεπτομερώς την ζωή και τις συνθήκες εργασίας μέσα στα κολοσιαία εργοστάσια παιχνιδιών της Κίνας.

Αφού τράβηξε τα πορτρέτα των εργατών σε όσα περισσότερα εργοστάσια μπόρεσε, γύρισε στην Καλιφόρνια και συνέλεξε χιλιάδες Made In China παιχνίδια που πωλούνταν στα παζάρια της πόλης. Εξέθεσε, έπειτα, το έργο του σε ένα πρωτότυπο instalation:

Αντί για κάδρα, οι φωτογραφίες του Wolf πλαισιώνονται από τα ίδια τα δημιουργήματα των εργατών, τα παιχνίδια.

Η σειρά του αυτή, με όνομα The Real Toy Story, κάνει ακόμα τον γύρο του τύπου διεθνώς, "ντύνοντας" τα περισσότερα άρθρα που καταπιάνονται με τις - συχνά απάνθρωπες- συνθήκες εργασίας που επικρατούν στην κινέζικη βιομηχανία.

Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Εργοστάσιο Παιχνιδιών, η πραγματική ιστορία.. Facebook Twitter
Φωτογραφία
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT

σχόλια

3 σχόλια
Ρατσιστικό το σχόλιο.Οταν τα παιχνίδια τα φτιάχνουν εξαθλιωμένες κινεζούλες δεν λέει κανένας τίποτα. Οταν τα παιχνίδια τα φτιάχνουν "νεοέλληνες χαχόλοι" το θεωρούμε καταστροφή. Γιατί άραγε;Πριν μιλήσουμε υποτιμητικά γιά τα κινέζικα μεροκάματα πρέπει να αναρωτηθούμε, σε τι είμαστε εμείς καλύτεροι από τους κινέζους.Πάντως μπορώ να σε καθυσηχάσω. Ποτέ δεν πρόκειται "οι νεοέλληνες χαχόλοι" να φτιάξουν παιχνίδια σ' αυτές τις συνθήκες. Δεν έχει να κάνει με τα μεροκάματα, έχει να κάνει με τα μεγέθη και με τις υποδομές.Απλά δεν μπορείς να φτιάξεις εργοστάσια γιά 45.000 εργάτες στην Ελλάδα. Δεν χωράνε.Ακόμα και αν τα έφτιαχνες, δεν έχεις ούτε δρόμους ούτε λιμάνια γιά να μεταφέρεις το παραγόμενο προιόν. Για να μη μιλήσω γιά την απαιτούμενη ενέργεια, την απρόσκοπτη ροή πρώτων υλών κ.α.
ασε το τρολ. Πέρα από αυτά..Χρειάζεται να θέλει και καποιος να δουλέψει.. σε κάτι εκτός από δημόσιο κ γενικώς.. "γραφείο"...στην Ελλάδα... δύσκολο.. δεν ξέρω κανέναν ελληνα οικοδόμο κάτω τον 40..(ναι.. έχω δουλέψει οικοδομές...) (νοτ γρικ)