Η γραμματοσειρά Kama Sutra δείχνει το σεξ ως «βαθιά ευχάριστη και μερικές φορές αστεία πράξη» Facebook Twitter

Η γραμματοσειρά Kama Sutra δείχνει το σεξ ως «βαθιά ευχάριστη και μερικές φορές αστεία πράξη»

0

Στο βιβλίο Kama Sutra A-Z τα ζευγάρια απεικονίζονται σε εκστατικούς συνδυασμούς, καθένας από τους οποίους σχεδιάστηκε με το χαρακτηριστικό, μινιμαλιστικό στυλ της Favre χρησιμοποιώντας μόνο τέσσερα χρώματα.

Κάθε γράμμα συνδυάζεται με έναν ερωτικό στίχο ή κείμενο, από τα κλασικά έργα της Έμιλι Ντίκινσον και του Σαίξπηρ έως τα μοντέρνα έργα του Michael Faudet και της Αμερικανίδας ποιήτριας Stephanie Burt.

«Ήθελα να δείξω πόσο σχετική και διαχρονική είναι η ερωτική ποίηση στο σύνολό της και να μεταφέρω διαφορετικές φωνές», είπε η Favre. «Ήθελα η τελική επιλογή να είναι ένα μείγμα εποχών, φύλων, σεξουαλικών προσανατολισμών και τόνων».

Το αλφάβητο σχεδιάστηκε αρχικά για την επανέκδοση του Kama Sutra από τον εκδοτικό οίκο Penguin. To Kama Sutra είναι ένα σανσκριτικό κείμενο που κέρδισε φήμη χάρη στις τολμηρές σεξουαλικές στάσεις που πρότεινε, αλλά στην πραγματικότητα μοιάζει περισσότερο με ένα αρχαίο εγχειρίδιο αυτοβοήθειας για την αγάπη και τον ερωτισμό.

Ελπίζω ότι αυτό το βιβλίο θα κάθεται με υπερηφάνεια στα ράφια των ανθρώπων και στα τραπέζια των σαλονιών τους, θα μοιραστεί και θα το απολαύσουν ιδιωτικά ή δημόσια και ότι ίσως βοηθήσει μερικούς ανθρώπους.

Αφού σχεδίασε τα γράμματα που περιλαμβάνονται στο όνομα του βιβλίου, η Favre ολοκλήρωσε το αλφάβητο για μια έκθεση στο Somerset House. «Όλο το έργο ήταν αρκετά δύσκολο για μένα, καθώς προσπαθούσα προσεκτικά να ισορροπήσω στη λεπτή γραμμή μεταξύ αισθησιασμού και χυδαιότητας».

Η Favre βάσισε τα σχέδιά της στην γραμματοσειρά Futura. Διαθέτει καθαρά, γεωμετρικά σχήματα, που δημιουργήθηκαν από τον Γερμανό τυπογράφο Paul Renner τη δεκαετία του 1920, χαρακτηριστικό που την έκανε μια από τις πιο ευρέως χρησιμοποιούμενες γραμματοσειρές του αιώνα.

«Πάντα ήμουν μεγάλη θαυμάστρια αυτής της γραμματοσειράς», είπε η Favre. «Η οπτική της ισορροπία λειτούργησε ως ισχυρή ραχοκοκαλιά για τη δουλειά μου και άφησε αρκετό χώρο για ερμηνεία χωρίς να χάνετε η κατανόηση του ίδιου του γράμματος».

«Το να έχω συνέπεια σε όλα τα γράμματα ήταν πολύ σημαντικό για μένα, οπότε το να δουλεύω μέσα στους περιορισμούς μιας υπάρχουσας γραμματοσειράς είχε νόημα από άποψη σχεδιασμού», συνέχισε. «Επίσης, μου αρέσει να θέτω τους βασικούς κανόνες στη δουλειά μου προτού τους σπάσω».

 

Οι φιγούρες έρχονται σε αντίθεση με ένα εντελώς ματ μαύρο φόντο. Το ένα μέλος του ζευγαριού απεικονίζεται με έντονο λευκό δέρμα και κόκκινα γάντια και κάλτσες, ενώ το άλλο είναι σε χρυσοκίτρινο χρώμα.

«Θυμάμαι όταν διάλεξα αρχικά την παλέτα πολύ ενστικτωδώς και έπειτα έψαξα το νόημα των χρωμάτων στον Ινδουισμό για να βεβαιωθώ ότι λειτουργούσε τόσο σε οπτικό όσο και σε συμβολικό επίπεδο», δήλωσε ο Favre.

«Το κίτρινο αντιπροσωπεύει τη μάθηση, ενώ το κόκκινο είναι το χρώμα του αισθησιασμού και της αγνότητας, οπότε η χρήση τους ήταν απολύτως τέλεια».

Η ιδέα να συνοδεύσει με ποιήματα τα γράμματα ήρθε στη Favre αφού διάβασε το έργο της συγγραφέα Sandra Cisneros, η οποία την έκανε να πεισθεί πως η ερωτική λογοτεχνία ή οτιδήποτε με ερωτικό περιεχόμενο δε χρειάζεται να είναι κιτς ή ντροπιαστικό.

 

«Όλοι ήθελαν να βοηθήσουν, o εκδοτικός οίκος (Counter-Print), η βοηθός μου η Lea, στενοί φίλοι, φυσικά ο σύντροφός μου - είχα προτάσεις από όλες τις πλευρές, κάτι που δείχνει ότι η ερωτική λογοτεχνία είναι τόσο καθολική όσο και προσιτή. Ελπίζω ότι αυτό το βιβλίο θα κάθεται με υπερηφάνεια στα ράφια των ανθρώπων και στα τραπέζια των σαλονιών τους, θα μοιραστεί και θα το απολαύσουν ιδιωτικά ή δημόσια και ότι ίσως βοηθήσει μερικούς ανθρώπους να δουν το σεξ ως έχει: μια όμορφη, πολύ απολαυστική, βαθιά ευχάριστη και μερικές φορές αστεία πράξη».

Mπορείτε να βρείτε το βιβλίο εδώ.

Η γραμματοσειρά Kama Sutra δείχνει το σεξ ως «βαθιά ευχάριστη και μερικές φορές αστεία πράξη» Facebook Twitter
Το γράμμα Α συνοδεύεται από ένα ποίημα της Έμιλι Ντίκινσον.

 

Η γραμματοσειρά Kama Sutra δείχνει το σεξ ως «βαθιά ευχάριστη και μερικές φορές αστεία πράξη» Facebook Twitter
Το γράμμα D όπως απεικονίζεται στο βιβλίο.
Η γραμματοσειρά Kama Sutra δείχνει το σεξ ως «βαθιά ευχάριστη και μερικές φορές αστεία πράξη» Facebook Twitter
Το γράμμα W όπως απεικονίζεται στο βιβλίο.

Mε πληροφορίες από το Dezeen.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Το Αερόστατο»: Ένα συγκινητικό animation για τα 31 χρόνια από την Πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Lifo Picks / «Το Αερόστατο»: Ένα συγκινητικό animation για τα 31 χρόνια από την Πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Δείτε σε αποκλειστικότητα το animation της Γερμανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα, που βασίζεται στο graphic novel «Προς την Ελευθερία», με δυο ιστορίες διαφυγής από την Ανατολική προς τη Δυτική Γερμανία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.
Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ