CEO Challenge: Τρεις Έλληνες φοιτητές ανέλαβαν τον ρόλο του CEO της P&G για μία μέρα

CEO Challenge: Τρεις Έλληνες φοιτητές ανέλαβαν τον ρόλο του CEO της P&G για μία μέρα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η εκπαίδευση αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι στην σταδιοδρομία των νέων ανθρώπων που στοχεύουν προς επαγγελματικούς τομείς σχετικά με την επιχειρηματικότητα. Κι ενώ αυτό είναι μία γενικότερη αλήθεια, είναι εξίσου σημαντικό ένας νέος επαγγελματίας να γνωρίζει παράλληλα και τους τομείς της ανάπτυξης μίας επιχειρηματικής στρατηγικής, ειδικότερα σε μία εποχή που όλα αλλάζουν με ραγδαίους ρυθμούς και χρειάζεται να αναπτύξει κανείς νέες δεξιότητες έτσι ώστε, να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόκληση. Oι νέοι της χώρας μας είναι σημαντικό να αποκτήσουν δεξιότητες και να αντιληφθούν τις απαιτήσεις και τις ευκαιρίες της σύγχρονης αγοράς εργασίας.

Ουσιαστικά, ο συνδυασμός της ακαδημαϊκής γνώσης με τις ικανότητες της διαχείρισης μίας εταιρείας, είναι αυτός που μπορεί να τους δώσει το έναυσμα για να επιτύχουν κάθε τους επαγγελματικό στόχο. Τι χρειάζεται να γνωρίζει κανείς για να φτάσει στη θέση του CEO; Τι είδους αρμοδιότητες έχει ένας CEO και πώς καλείται να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε πρόκληση, από μία ηγετική θέση; Όλα τα παραπάνω ερωτήματα αποτέλεσαν το σημείο έναρξης ενός διαγωνισμού, που τα τελευταία έξι χρόνια έχει καταφέρει να δώσει τις απαντήσεις σε χιλιάδες φοιτητές από διαφορετικά μέρη του κόσμου και τους έχει προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες έτσι ώστε, να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για τον τομέα που θα επιλέξουν με το τέλος των σπουδών τους.

Το «CEO Challenge», λοιπόν, είναι ένας παγκόσμιος διαγωνισμός και μία εκ των κορυφαίων διοργανώσεων της P&G, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο και πλέον αποτελεί θεσμό για τους φοιτητές. Το CEO challenge λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην ακαδημαϊκή γνώση και την εργασιακή εμπειρία, καθώς έμπειρα στελέχη της P&G αναλαμβάνουν να καθοδηγήσουν τους φοιτητές έτσι ώστε να αναπτύξουν τις ικανότητές τους αλλά και να αξιολογηθούν στην ανάπτυξη επιχειρηματικής στρατηγικής και στην επίλυση ρεαλιστικών επιχειρηματικών προκλήσεων. Μέχρι σήμερα, χιλιάδες φοιτητές και φοιτήτριες από διάφορες χώρες, με διαφορετικό υπόβαθρο σπουδών, εμπειρίες και κουλτούρες συμμετείχαν στη διοργάνωση, ενώ πολλοί από αυτούς ανήκουν πλέον στην οικογένεια της P&G.

Στο φετινό «CEO Challenge» που λόγω των συνθηκών πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, συμμετείχαν 240 φοιτητές από 36 χώρες σε όλη την Ευρώπη. Στην ομάδα της ΝΑ Ευρώπης διαγωνίστηκαν τρεις φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, οι οποίοι κατάφεραν να εντυπωσιάσουν την κριτική επιτροπή - την οποία συγκροτούσαν στελέχη της P&G - και να κερδίσουν την πρόκριση ανάμεσα στις υπόλοιπες ομάδες της νοτιοανατολικής Ευρώπης, περνώντας στον επόμενο Ευρωπαϊκό γύρο του «CEO Challenge». Μάλιστα, στην ομάδα αυτή πήραν μέρος 30 φοιτητές από 4 χώρες.

P&g Facebook Twitter

Οι φοιτητές που συμμετείχαν, κλήθηκαν να δουλέψουν σε ένα επιχειρηματικό σενάριο για μία από τις κορυφαίες μάρκες της P&G, την Oral-B και να αντιμετωπίσουν διάφορες προκλήσεις στη βάση πραγματικών συνθηκών εργασίας, επιδεικνύοντας στρατηγική σκέψη και καινοτομία. Ο σκοπός ήταν να βιώσουν οι ίδιοι πώς είναι να βρίσκεσαι σε μία ηγετική θέση, να καθοδηγείς μία μεγάλη επιχείρηση και ταυτόχρονα να επηρεάζεις τόσο την εξέλιξη του επαγγελματικού τομέα, όσο και της κοινωνίας.

Το CEO Challenge είναι μία σημαντική ευκαιρία για τους νέους να αποκτήσουν πρόσβαση σε γνώση, δεξιότητες και εφόδια που θα τους βοηθήσουν στη μελλοντική επαγγελματική τους πορείαΜε την πρωτοβουλία αυτή και μέσα από δράσεις όπως webinars, workshops και virtual case studies, αλλά και σε συνεργασία με κορυφαία πανεπιστήμια της Ελλάδας, η P&G Hellas επενδύει όχι μόνο στην εξέλιξη των σπουδαστών, αλλά και σε ανθρώπους που πρόκειται να γίνουν οι επόμενοι ηγέτες της σύγχρονης αγοράς.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ