Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter

Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη '50s διαστροφή»

0

Η Kate Byron βασίστηκε στην αρχιτεκτονική και στο στυλ πολλών μοντέρνων κτιρίων που κυριαρχούν στο τοπίο του Palm Springs της Καλιφόρνια για να δημιουργήσει το Victory, μια φανταστική, ουτοπική κοινωνία της δεκαετίας του 1950 όπου διαδραματίζεται η ταινία «Don't Worry Darling».

«Θέλαμε να φτιάξουμε μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950. Ο κόσμος της Victory υποτίθεται ότι είναι σαγηνευτικός, υποτίθεται ότι είναι όμορφος και αποπνικτικός και πολυτελής και πλούσιος».

Σε σκηνοθεσία της Ολίβια Γουάιλντ, το «Don't Worry Darling» ακολουθεί ένα ζευγάρι το οποίου υποδύονται η Φλόρενς Πιού και ο Χάρι Στάιλς καθώς περνούν από τη ζωή σε έναν επίγειο παράδεισο σε έναν ταραγμένο κόσμο γεμάτο μυστικά, έλεγχο και χειραγώγηση.

Οι χαρακτήρες κινούνται σε ένα χαρακτηριστικό σκηνικό του Palm Springs, με χαμηλά κτίρια με καθαρές γραμμές από αρχιτέκτονες όπως ο Richard Neutra, ο Harold Bissner Junior και ο Albert Frey.

Η Byron ήλπιζε ότι με την ενσωμάτωση παιχνιδιάρικων στοιχείων σε όλο το σκηνικό θα μπορούσε να δώσει μια αίσθηση κανονικότητας στο Victory και να παίξει με τις προσδοκίες του κοινού για ένα θρίλερ.

Αρκετές σκηνές γυρίστηκαν σε πραγματικά κτίρια, ενώ το σπίτι των πρωταγωνιστών χτίστηκε σε στούντιο του Λος Άντζελες.

Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros

«Είμαστε πραγματικά τυχεροί στην Καλιφόρνια που έχουμε πρόσβαση σε αυτή την αρχιτεκτονική και στην πορεία μου ως φοιτήτρια αρχιτεκτονικής είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ πολλά από αυτά τα σπίτια από κοντά», δήλωσε η Byron.

Η Byron, η οποία σπούδασε αρχιτεκτονική στο Μπέρκλεϊ, εισήγαγε πιο λεπτές μοντερνιστικές λεπτομέρειες στους εσωτερικούς χώρους του «Don't Worry Darling» μέσω στοιχείων όπως το χρώμα.

«Ένα χρώμα που χρησιμοποιήσαμε αρκετά ήταν το αγαπημένο χρώμα του Albert Frey το οποίο είναι κάτι σαν το μπλε του αυγού του κοκκινολαίμη, που βάζει σε όλα τα κτίριά του», εξήγησε η Byron. «Υπάρχει επίσης αυτό το πολύ σκούρο καφέ που μοιάζει σχεδόν μαύρο, αλλά έχει αυτήν τη ζεστασιά».

Η Byron προμηθεύτηκε vintage αντικείμενα από καταστήματα και σπίτια στο Λος Άντζελες για το σπίτι του ζευγαριού.

Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros

Πολλά από τα έπιπλα που βλέπουμε κατασκευάστηκαν από το μηδέν, εν μέρει επειδή η ταινία γυρίστηκε το φθινόπωρο του 2020, όταν πολλοί προμηθευτές δεν ήταν διαθέσιμοι ή είχαν μεγάλους χρόνους παράδοσης ως αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η Byron ήλπιζε ότι με την ενσωμάτωση παιχνιδιάρικων στοιχείων σε όλο το σκηνικό θα μπορούσε να δώσει μια αίσθηση κανονικότητας στην πόλη, παίζοντας με τις προσδοκίες του κοινού για ένα θρίλερ.

«Το θρίλερ ακολουθεί συχνά μια φόρμουλα και σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ωραίο να το ανατρέψω αυτό», είπε.

Το «Don't Worry Darling» δεν είναι η μόνη ταινία που βασίζεται σε ένα ολόκληρο αρχιτεκτονικό κίνημα. Τα σκηνικά της ταινίας «Isle of Dogs» του Γουές Άντερσον επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τη μεταβολιστική αρχιτεκτονική, ενώ τα σκηνικά του «Black Panther» θύμισαν έργα της Ζάχα Χαντίντ.

Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ **

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Μην Ανησυχείς Αγάπη Μου»: Μπορεί να παίξει ο Χάρι Στάιλς στο σινεμά;

Η απάντηση απευθύνεται σε φαν (ανεξαρτήτως φύλου) που λατρεύουν τόσο τρελά τον pop star du moment και ανησυχούν για την πρεμιέρα της ταινίας του σ’ ένα αδηφάγο κινηματογραφικό φεστιβάλ, όπως αυτό της Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM