ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Η Ζωή είναι εδώ, εμείς έχουμε μείνει αλλού

Η Ζωή είναι εδώ, εμείς έχουμε μείνει αλλού Facebook Twitter
Μόλις δυο μήνες πριν στο Εφετείο... Εurokinissi
0

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ στοιχειωμένες σελίδες που εξακολουθούν να πλέουν ακυβέρνητες σαν πλοίο-φάντασμα στα θολά νερά του Facebook είναι και μια ομάδα με την ονομασία «Θέλουμε την Ζωή Κωνσταντοπούλου για Πρωθυπουργό της Ελλάδας».

Η πρόσφατη θεαματική επιστροφή στο προσκήνιο της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας θα μπορούσε να κάνει κάποιον να πιστέψει ότι πρόκειται για ένα νεοσύστατο και υπέρμετρα ενθουσιώδες φαν κλαμπ της «νέας, ανανεωμένης» Ζωής (σπουδαίο πράγμα να κατοχυρωθείς στη δημόσια σφαίρα με το μικρό σου όνομα, τέτοιος βαθμός οικειότητας είναι ανεκτίμητος, ειδικά στην πολιτική).

Και μόνο όμως η φωτογραφία στο προφίλ της ομάδας –η Ζωή Κωνσταντοπούλου στις εργοστασιακές της ρυθμίσεις, αυστηρή και με σκούρο ρούχο, όπως την ξέραμε πριν από την «αναβάθμιση λογισμικού» που μοιάζει να υπέστη εσχάτως– προδίδει το γεγονός ότι η τελευταία δημοσίευση στη σελίδα έγινε το 2015, σε μια άλλη ζωή δηλαδή, αν όχι για εμάς, σίγουρα για την ίδια, αν κρίνει κανείς από το ολοκληρωτικό σχεδόν makeover ή rebranding που παρακολουθούμε εμβρόντητοι και περιδεείς τον τελευταίο καιρό.

Η Ζωή είναι εδώ, εμείς έχουμε μείνει αλλού Facebook Twitter
Η Ζωή ως love guru ή ως πολιτικός lifecoach ή ως ζωντανό emoji

Τι τριπάκι παλι κι αυτό. Τι ψυχεδέλεια ζούμε για ακόμη μια φορά, τι αποπροσανατολισμό, τι ζαλάδα, τι σύγχυση… Η Ζωή ως love guru ή ως πολιτικός lifecoach ή ως ζωντανό emoji.

Τι τριπάκι παλι κι αυτό. Τι ψυχεδέλεια ζούμε για ακόμη μια φορά, τι αποπροσανατολισμό, τι ζαλάδα, τι σύγχυση… Η Ζωή ως love guru ή ως πολιτικός lifecoach ή ως ζωντανό emoji. Και να σκεφτεί κανείς ότι έχουν περάσει μόλις πέντε χρόνια από τότε που, σε μία από τα πιο θεαματικές της περφόρμανς τον καιρό της υψωμένης γροθιάς, είχε επιχειρήσει να εμποδίσει τον Γερμανό πρέσβη να καταθέσει στεφάνι στο Δίστομο.

Είναι να τον λυπάσαι τον Βαρουφάκη που επέλεξε «ρήξη» αντί για «καρδούλες» και τώρα κινδυνεύει να μείνει εκτός της επόμενης Βουλής, η οποία είναι πλέον πολύ πιθανό να είναι εξόχως «πλουραλιστική» με τον χειρότερο τρόπο. Και «Λύση» και «Νίκη» και «Πλεύση»; Πόσον αντιπερισπασμό μπορεί ν’ αντέξει κανείς;   

Απεδείχθη πάντως ότι με όρους πολιτικού marketing, η Ζωή έβλεπε πολύ μπροστά, ακόμα και τότε. Η υπόθεση με τον «ληστή τραπεζών» που ανακαλύφθηκε προχθές σε φόρμα του site της «Πλεύσης» όπου προσκαλούνται «επαγγελματικές και προσωπικές δεξιότητες που μπορεί να είναι χρήσιμες στο κίνημα», αποτελεί ένα είδος «publicity stunt» από το 2017, όταν ξεκινούσε η κατασκευή της ιστοσελίδας. «Σκεφτήκαμε τότε ότι είναι τρόπος να γίνει πιο γνωστή και χθες, η ιδέα έπιασε τόπο και είχαμε καλή διαφήμιση», είπε η ίδια, μειδιώντας ανέμελα, με την αυτοπεποίθηση της νέας darling των τηλεοπτικών μέσων.

Κατά σατανική/σουρεαλιστική σύμπτωση (μόνο τέτοιες ζούμε), ο «ληστής τραπεζών» εμφανίστηκε συγχρόνως με την κατάρρευση της Τράπεζας Θεμάτων και όλα μαζί μπλέξανε σ' ένα τρελό ριάλιτι όταν μαθήτριες από τα Ριζώματα Ημαθίας την πήραν στο κινητό (τον αριθμό του οποίου έχει κοινοποιήσει η ίδια για να την καλούν ελεύθερα οι πολίτες) από τις τουαλέτες του σχολείου για να παραπονεθούν για το πρόβλημα. Κι εκείνη ήταν κι εκεί και το σήκωσε και η επικοινωνία τους έγινε viral. Η αμεσοδημοκρατία στην πράξη, έστω και στο TikTok.

«Χάρηκα για τη γνωριμία», είπε αποχαιρετώντας τα κορίτσια που δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι πήραν τηλέφωνο ένα τόσο δημόσιο πρόσωπο κι εκείνο ανταποκρίθηκε. «Θα τη φτιάξουμε την παιδεία, δεν θα τα αφήσουμε έτσι τα πράγματα».

Daily
0

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Daily / Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Έχει προ πολλού περάσει στην περιοχή των συμβόλων, πάνω στα οποία προβάλλονται αμφίσημα και αντιφατικά πράγματα, σαν αυτά που εξέφραζε κατά καιρούς και ο ίδιος. Μουσικά όμως, είναι αδύνατον να τον αρνηθείς, όσο κι αν θα το ήθελες ίσως.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Daily / Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Περί της νοσταλγίας για «τα παλιά», με αφορμή τον θάνατο του ηθοποιού Θάνου Παπαδόπουλου που έπαιξε σε εκατοντάδες ταινίες αλλά θα μείνει αξέχαστος για την εμφάνισή του ως διαπομπευόμενος «τεντιμπόις» στην ταινία «Νόμος 4000».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Daily / Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το πρώτο μεγάλο συνέδριο για την κινηματογραφική κριτική στην Ελλάδα, που θα διεξαχθεί από την Πέμπτη ως και το Σάββατο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ