ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Ας ερχόσουν για λίγο, μοναχά για ένα μεσημεριανάδικο 

Ας ερχόσουν για λίγο, μοναχά για ένα μεσημεριανάδικο  Facebook Twitter
Τουλάχιστον, μπορούμε να παρηγορηθούμε με την ιδέα ότι ο ίδιος ο Γιώργος Μαρίνος είναι πλέον μακριά απ’ όλα αυτά.   
0

«ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΛΙΓΑΚΙ ΜΜΜ»… Με τη φωνή του Γιώργου Μαρίνου να τραγουδά ένα από τα πιο διάσημα κομμάτια του ξεκίνησε, όσο πιο ανάρμοστα ήταν δυνατόν, το πολυδιαφημισμένο τις προηγούμενες μέρες «αποκαλυπτικό» ρεπορτάζ που υποσχόταν την πρώτη αποκλειστική εμφάνιση του 85χρονου ερμηνευτή, που για πολλά χρόνια «είχε επιλέξει να ζει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας», αλλά «εμείς καταφέραμε και τον εντοπίσαμε!» όπως διατράνωνε το σχετικό teaser.

Το βαθιά ντροπιαστικό ρεπορτάζ –που φρόντισα δυστυχώς να δω τεστάροντας τα μαζοχιστικά μου όρια– προβλήθηκε στο μεσημεριανάδικο του Mega το Σάββατο το μεσημέρι και ήταν αυτό ακριβώς που θα περίμενε κανείς από αυτού του είδους τις εκπομπές.

Θα έλεγα ότι ήταν ένα κάποιο ναδίρ για την ελληνική (ιδιωτική) τηλεόραση, αλλά είναι στατιστικά βέβαιο ότι έχουν προβληθεί πολύ χειρότερα και πιο ανάλγητα πράγματα, και επίσης πρόκειται ως γνωστόν για βαρέλι δίχως πάτο. 

Προκύπτουν τόσα ζητήματα που χάνει κανείς τον λογαριασμό: ηθικά, αισθητικά, δημοσιογραφικά, αλλά και νομικά ίσως. Δεν φέρει ευθύνη η μονάδα ή/και οι συνοδοί του για αυτό το «τόσο συγκινητικό» expose; 

Η «εμφάνιση» του Γιώργου Μαρίνου –ο οποίος πάσχει προφανώς από άνοια, γεγονός που δεν του επιτρέπει να δίνει συνεντεύξεις, ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι θα επιθυμούσε κάτι τέτοιο– συνίστατο τελικά σε δυο-τρεις φωτογραφίες πλάι στον δαιμόνιο ρεπόρτερ, στον περίβολο της μονάδας φροντίδας ηλικιωμένων όπου πλέον διαβιώνει, και σ’ ένα βιντεάκι μερικών δευτερολέπτων που είχε τραβηχτεί την Τσικνοπέμπτη και τον έδειχνε να χορεύει με τη βοήθεια μιας υπαλλήλου της μονάδας υπό τους νοσταλγικούς ήχους του «Ας ερχόσουν για λίγο»

Παρότι όμως δεν ακούσαμε ούτε μια λέξη από τον ίδιον (πάλι καλά ίσως, περιορίστηκε έτσι κάπως η ντροπή και η οδύνη), ο ρεπόρτερ που διεκπεραίωσε αυτό το μεγάλο δημοσιογραφικό (ή δημοσιοκαφρικό) scoop μάς διαβεβαίωσε πως «είναι πάρα πολύ καλά και περνάει καλά» και πως «δεν θέλει να συζητάει για το παρελθόν, προτιμά να ζει το τώρα».

Ποτέ ίσως ο κλαυσίγελος δεν υπήρξε τόσο εκκωφαντικός. Μας πληροφόρησε επίσης ότι ο άνθρωπος που είχε επιλέξει πολύ πριν από την παρούσα κατάστασή του να απέχει από τη δημοσιότητα –κάτι που τελικά απεδείχθη μάταιο καθόσον τα λαγωνικά και οι τυμβωρύχοι είναι ακαταπόνητοι στο κυνήγι της αποκλειστικότητας– του τραγούδησε το «Χάλι Γκάλι» και τον ρώτησε αν του αρέσουν τα «γαλλικά» (υπονοώντας, μάλλον, τα σόκιν).

Προκύπτουν τόσα ζητήματα που χάνει κανείς τον λογαριασμό: ηθικά, αισθητικά, δημοσιογραφικά, αλλά και νομικά ίσως. Δεν φέρει ευθύνη η μονάδα ή/και οι συνοδοί του για αυτό το «τόσο συγκινητικό» (όπως δεν σταμάτησε να μας τονίζει ο παρουσιαστής της εκπομπής) expose; Τουλάχιστον, μπορούμε να παρηγορηθούμε με την ιδέα ότι ο ίδιος ο Γιώργος Μαρίνος είναι πλέον μακριά απ’ όλα αυτά.   

Daily
0

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ελληνικές σειρές των 90s: comfort zone ή ζώνη του λυκόφωτος;

Daily / Ελληνικές σειρές των '90s: Comfort zone ή ζώνη του λυκόφωτος;

Οι τηλεοπτικές σειρές της πρώτης δεκαετίας των ιδιωτικών καναλιών φαίνονται να έχουν υποκαταστήσει σ’ ένα μεγάλο κοινό τον ρόλο που έπαιζαν για μισό αιώνα σχεδόν οι ελληνικές ταινίες της ακμής του βιομηχανικού σινεμά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Στο μεταξύ, η Γάζα πεθαίνει 

Daily / Στο μεταξύ, η Γάζα πεθαίνει 

«Το Ισραήλ πάνω απ' όλα», έγραψε με εθνικοσοσιαλιστικό ρίγος, αν και ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Αριέλ Λεκαδίτης αμέσως μετά (και παρά) την ανακοίνωση του εκδοτικού του οίκου ότι διακόπτει τη συνεργασία τους εξαιτίας «των χυδαίων αναρτήσεών του».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η παλιά παραλιακή και η σύγχρονη «Αθηναϊκή Ριβιέρα»

Daily / Η παλιά παραλιακή και η σύγχρονη «Αθηναϊκή Ριβιέρα»

Μια ονομασία που μοιάζει συγχρόνως νεοπλουτίστικη και φτωχομπινέδικη, ειδικά σε όσους από εμάς μεγαλώσαμε στα Νότια και δεν νιώσαμε ποτέ ότι υπήρχε ανάγκη ούτε για τόσο ισοπεδωτική «ανάπλαση» ούτε και για τέτοιους τουριστικούς ευφημισμούς.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Όλα είναι λαϊκισμός

Daily / Όλα είναι λαϊκισμός

Δεν επιτρέπεται να συμβαίνουν αντικυβερνητικά γεγονότα. Δεν είναι σωστό. Είναι αχαριστία, είναι cringe, είναι λαϊκισμός. Η αμφισβήτηση είναι λαϊκισμός. Η διαμαρτυρία είναι λαϊκισμός. Η επίκληση του θυμικού είναι λαϊκισμός. Τα μνημόσυνα είναι λαϊκισμός.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Eno: Ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ για έναν μέγα οραματιστή και δημιουργό

Daily / Eno: Ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ για έναν μέγα οραματιστή και δημιουργό

Η εκδοχή του ντοκιμαντέρ για τον Brian Eno που είδαμε στις Νύχτες Πρεμιέρας ήταν μοναδική και αποκλειστική για τη συγκεκριμένη προβολή, αυτό που μένει όμως σε κάθε περίπτωση είναι η μαγνητικά χαρισματική και πάντα προσηνής προσωπικότητά του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τι είδους άτομο υποστηρίζει το Ισραήλ του Νετανιάχου;

Daily / Τι είδους άτομο υποστηρίζει το Ισραήλ του Νετανιάχου;

Με αφορμή της επέτειο της 7ης Οκτωβρίου, οι εγχώριοι αυτόκλητοι θεματοφύλακες των «δυτικών αξιών» διατράνωσαν για μια ακόμη φορά τη θερμή στήριξή τους στην «ιερή αποστολή» του Ισραήλ, σύμφωνα με την ορολογία του πρωθυπουργού του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ