Κίρστεν Ντανστ - Τζέσι Πλέμονς: Το πιο διακριτικό «ισχυρό ζεύγος» στο Χόλιγουντ

Κίρστεν Ντανστ και Τζέσι Πλέμονς: Η ιδιαίτερη περίπτωση του πιο διακριτικού «ισχυρού ζεύγους» στο Χόλιγουντ Facebook Twitter
Η ιστορία αγάπης της Ντανστ και του Πλέμονς γεννήθηκε στους διαδρόμους ενός αεροδρομίου το 2015. Φωτ.: Getty Images/ Ideal Image
0

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΥΠΝΙΖΟΥΝ τα πάθη μιας γενιάς όπως η Ζεντάγια και ο Τομ Χόλαντ, να μην κάνουν τόσα πρωτοσέλιδα όπως η Τζένιφερ Λόπεζ και ο Μπεν Άφλεκ ή να μην εκθαμβώνουν στο κόκκινο χαλί όπως η Αμάλ και ο Τζορτζ Κλούνεϊ, ελάχιστα όμως ζεύγη του Χόλιγουντ μπορούν να υπερηφανεύονται για την επιτυχία και το κύρος που έχουν κατακτήσει σε λιγότερο από μια δεκαετία, η 41χρονη Κίρστεν Ντανστ και ο 36χρονος Τζέσι Πλέμονς, δείχνοντας ότι είναι δυνατόν να διατηρούν χαμηλό προφίλ και συγχρόνως να έχουν μια επαγγελματική καριέρα τόσο ισχυρή όσο και η σχέση τους.

Η τελευταία κοινή τους εμφάνιση στην οθόνη αποτελεί απόδειξη γι' αυτό: η έντονα αμφιλεγόμενη ταινία Civil War που σπάει τα ταμεία στην Αμερική είναι ένα δυστοπικό δράμα όπου η Ντανστ υποδύεται μια φωτορεπόρτερ που γίνεται αυτόπτης μάρτυρας μια Αμερικής βυθισμένης σε έναν αιματηρό εμφύλιο πόλεμο, ενώ ο Πλέμονς υποδύεται έναν βίαιο στρατιώτη σ’ έναν μικρότερο αλλά τόσο ανατριχιαστικό ρόλο που ο ηθοποιός δεν ήθελε να τον αναλάβει μέχρι που του το ζήτησε η γυναίκα του.

Το Civil War είναι η τρίτη παραγωγή στην οποία συμπρωταγωνιστεί το ζευγάρι. Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς είχαν κερδίσει υποψηφιότητες για Emmy, για τις ερμηνείες τους στον δεύτερο κύκλο του τηλεοπτικού Fargo, ενώ έλαβαν επίσης και οι δύο υποψηφιότητες για Όσκαρ για το The Power of the Dog της Τζέιν Κάμπιον. Ενώ η Ντανστ εντάχθηκε στο σταρ σύστεμ του Χόλιγουντ σε πολύ νεαρή ηλικία, ο σύζυγός της ανέβηκε σταδιακά τα σκαλοπάτια της φήμης ως βασικός δευτεραγωνιστής που αποτελούσε σφραγίδα ποιότητας.

Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς κατάγονται από μικρές πόλεις, άρχισαν και οι δύο να εργάζονται από πολύ νωρίς και προσπάθησαν να συνδυάσουν ρόλους σε ταινίες blockbuster με ανεξάρτητες παραγωγές. Καθόλου τυπικοί σταρ, δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό να μετατρέψουν μια συνέντευξη τύπου σε καυστική κριτική για την κινηματογραφική Μέκκα.

Την τελευταία δεκαετία, ο Πλέμονς έχει δουλέψει σε επτά παραγωγές υποψήφιες για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, γεγονός που τον τοποθετεί σε μια πολύ κλειστή λέσχη ηθοποιών που περιλαμβάνει τον Μάρλον Μπράντο και την Κάθριν Χέμπορν. Η εμφύλια διαμάχη που έχει ξεσπάσει γύρω από τον «Εμφύλιο Πόλεμο» μπορεί να τους δυσκολέψει να εξασφαλίσουν εκ νέου υποψηφιότητες για βραβεία, αλλά οι κριτικοί είναι ομόφωνοι: οι ερμηνείες τους είναι από τις καλύτερες της ταινίας.

Κίρστεν Ντανστ και Τζέσι Πλέμονς: Η ιδιαίτερη περίπτωση του πιο διακριτικού «ισχυρού ζεύγους» στο Χόλιγουντ Facebook Twitter
Και οι δύο εγκυμοσύνες ανακοινώθηκαν στον Τύπο με πρωτότυπο τρόπο: η πρώτη ως μέρος μιας καμπάνιας του οίκου μόδας Rodarte, της οποίας η ηθοποιός είναι πρέσβειρα, και η δεύτερη σε ένα ρεπορτάζ για το περιοδικό W, όπου φωτογραφήθηκε από την Σοφία Κόπολα, πάλι με τη Rodarte.

Η ιστορία αγάπης της Ντανστ και του Πλέμονς γεννήθηκε στους διαδρόμους ενός αεροδρομίου το 2015, ενώ περίμεναν το αεροπλάνο που θα τους μετέφερε στο Κάλγκαρι του Καναδά για να ξεκινήσουν τα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου του Fargo. Ο Πλέμονς, ο οποίος έγινε παγκοσμίως γνωστός χάρη στη δουλειά του στη σειρά Breaking Bad, θυμάται ότι άκουσε τη μέλλουσα σύζυγό του να φωνάζει το όνομά του, ενώ ο ίδιος προσπαθούσε να χαλαρώσει τη νευρικότητά του για το πρότζεκτ χαζεύοντας περιοδικά σε ένα κατάστημα του αεροδρομίου. «Χωρίς να ανταλλάξουμε πολλές λέξεις, κοίταξα στα μάτια της και είδα τι όμορφο, γλυκό, ανοιχτό και φιλόξενο άτομο είναι. Συνέβη κυριολεκτικά μέσα σε μια στιγμή. Αμέσως τα νεύρα και το άγχος μου διαλύθηκαν και ήξερα ότι όλα θα πάνε καλά».

Αφού τελείωσαν τα γυρίσματα για το Fargo το φθινόπωρο εκείνης της χρονιάς, χώρισαν για μερικούς μήνες και στις αρχές της άνοιξης του 2016 άρχισαν να βγαίνουν μαζί. Το 2018 καλωσόρισαν το πρώτο τους παιδί, τον Ένις, και τρία χρόνια αργότερα, τον Τζέιμς. Και οι δύο εγκυμοσύνες ανακοινώθηκαν στον Τύπο με πρωτότυπο τρόπο: η πρώτη ως μέρος μιας καμπάνιας του οίκου μόδας Rodarte, της οποίας η ηθοποιός είναι πρέσβειρα, και η δεύτερη σε ένα ρεπορτάζ για το περιοδικό W, όπου φωτογραφήθηκε από την Σοφία Κόπολα, πάλι με τη Rodarte.

Τα παιδιά και στη συνέχεια η πανδημία καθυστέρησαν τα σχέδια του γάμου τους, αλλά τον Ιούλιο του 2022 είπαν τελικά το «ναι» ο ένας στον άλλον στην Τζαμάικα. Όταν δεν χρειάζεται να βρίσκονται στο Λος Άντζελες για δουλειά, το ζευγάρι περνάει τον περισσότερο χρόνο του σε μια μικρή πόλη του Τέξας, σ’ ένα οικογενειακό ράντσο περιτριγυρισμένο από άλογα, εκεί όπου μεγάλωσε ο Πλέμονς. Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς κατάγονται από μικρές πόλεις, άρχισαν και οι δύο να εργάζονται από πολύ νωρίς και προσπάθησαν να συνδυάσουν ρόλους σε ταινίες blockbuster με ανεξάρτητες παραγωγές. Καθόλου τυπικοί σταρ, δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό να μετατρέψουν μια συνέντευξη τύπου σε καυστική κριτική για την κινηματογραφική Μέκκα.

Η Ντανστ, για παράδειγμα, έχει μιλήσει για το πώς την πίεζαν να χάσει βάρος και να φτιάξει τα δόντια της για να αποκτήσει «το τέλειο χαμόγελο της Barbie». Έχει μιλήσει επίσης για τη μάχη της με την κατάθλιψη σε ηλικία 27 ετών, ενώ έχει παραπονεθεί πολλές φορές για τον ηλικιακό ρατσισμό που συνεχίζει να μαστίζει την κινηματογραφική βιομηχανία. Στα δύο χρόνια που μεσολάβησαν μεταξύ των γυρισμάτων του Civil War και του The Power of the Dog, η Ντανστ δεν πάτησε το πόδι της σε κινηματογραφικό πλατό επειδή, όπως λέει, της προσφέρονταν μόνο ρόλοι για «θλιμμένες μητέρες».

Ο Πλέμονς από τη μεριά του, για τον οποίον ο Μάρτιν Σκορσέζε έχει πει ότι «δεν υπάρχουν όρια στο μέλλον του» και τον οποίο θα δούμε προσεχώς στη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου «Ιστορίες Καλοσύνης», απορρίπτει αυτό που υποτίθεται ότι αγαπάει πάνω απ’ όλα κάθε σταρ: τη διαρκή προσοχή. Ο Τεξανός ηθοποιός προτιμά να περνάει τις μέρες του με την Ντανστ στη φάρμα τους και πηγαίνει στο Λος Άντζελες μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Όπως πρόσφατα δήλωσε ο ίδιος στο περιοδικό GQ: «Δεν έχω φιλοδοξίες να κατακτήσω το Χόλιγουντ. Ή τον κόσμο. Ή οτιδήποτε άλλο».

Με στοιχεία από El Pais

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είδαμε το «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ και είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Οθόνες / To «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Αλλά δυστυχώς δεν θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες, επειδή οι υπεύθυνοι του στούντιο θεωρούν ότι το ενήλικο σινεμά αυτού του τύπου ανήκει στις streaming πλατφόρμες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά μόλις κυκλοφόρησε

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM