Τουριστικός οργανισμός στη Δανία βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο να συμβάλει στη μείωση της υπογεννητικότητας της χώρας, αυξάνοντας ταυτόχρονα τα δικά του έσοδα. Δημιούργησε το πρόγραμμα «Κάν 'το για τη μαμά", προσφέροντας πακέτα διακοπών σε νέα ζευγάρια για να τεκνοποιήσουν, με τα έξοδα πληρωμένα από τους γονείς των ζευγαριών.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ένας Δανός κάνει 1,7 παιδιά. ενώ σύμφωνα με κάποιες έρευνες οι Δανοί τεκνοποιούν περισσότερο όταν είναι διακοπές. Έχοντας αυτά τα δύο στοιχεία ως δεδομένα ο οργανισμός που κατά ένα μέρος του ανήκει στον κολοσσό Thomas Cook προσφέρει ουσιαστικά το πακέτο όχι στα ζευγάρια που θα πάνε διακοπές αλλά στην γιαγιά και τον παππού που θέλουν να κρατήσουν στην αγκαλιά τους ένα εγγονάκι.
«Δεν μπορείτε να αγοράσετε την αγάπη, έτσι δεν είναι;" ξεκινά το σχετικό διαφημιστικό που ρωτά στη συνέχεια: "Θέλετε διακαώς να γίνετε γιαγιά;" Στις φωτογραφίες εικονίζεται μια ηλικιωμένη γυναίκα που είναι μόνη της σε ένα καναπέ ενώ σε μια άλλη σκηνή φαίνεται πολύ λυπημένη καθώς πιο πέρα παππούδες και γιαγιάδες παίζουν με τα εγγόνια.
Οι προορισμοί που προσφέρονται είναι απαραίτητα ηλιόλουστοι, αφού σύμφωνα με την έρευνα έτσι αυξάνει η δανέζικη λίμπιντο άρα και οι πιθανότητες για τη γιαγιά να κρατήσει ένα εγγόνι στην αγκαλιά της εννέα μήνες μετά τις διακοπές.