Τουριστικός οργανισμός προσφέρει πακέτο διακοπών που τα πληρώνουν τα πεθερικά για να αποκτήσουν εγγόνια

Τουριστικός οργανισμός προσφέρει πακέτο διακοπών που τα πληρώνουν τα πεθερικά για να αποκτήσουν εγγόνια Facebook Twitter
0

Τουριστικός οργανισμός στη Δανία βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο να συμβάλει στη μείωση της υπογεννητικότητας της χώρας, αυξάνοντας ταυτόχρονα τα δικά του έσοδα. Δημιούργησε το πρόγραμμα  «Κάν 'το για τη μαμά", προσφέροντας πακέτα διακοπών σε νέα ζευγάρια για να τεκνοποιήσουν, με τα έξοδα πληρωμένα από τους γονείς των ζευγαριών.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ένας Δανός κάνει 1,7 παιδιά. ενώ σύμφωνα με κάποιες έρευνες οι Δανοί τεκνοποιούν περισσότερο όταν είναι διακοπές. Έχοντας αυτά τα δύο στοιχεία ως δεδομένα ο οργανισμός που κατά ένα μέρος του ανήκει στον κολοσσό Thomas Cook προσφέρει ουσιαστικά το πακέτο όχι στα ζευγάρια που θα πάνε διακοπές αλλά στην γιαγιά και τον παππού που θέλουν να κρατήσουν στην αγκαλιά τους ένα εγγονάκι.

«Δεν μπορείτε να αγοράσετε την αγάπη, έτσι δεν είναι;" ξεκινά το σχετικό διαφημιστικό που ρωτά στη συνέχεια: "Θέλετε διακαώς να γίνετε γιαγιά;" Στις φωτογραφίες εικονίζεται μια ηλικιωμένη γυναίκα που είναι μόνη της σε ένα καναπέ ενώ σε μια άλλη σκηνή φαίνεται πολύ λυπημένη καθώς πιο πέρα  παππούδες και γιαγιάδες παίζουν με τα εγγόνια.

Οι προορισμοί που προσφέρονται είναι απαραίτητα ηλιόλουστοι, αφού σύμφωνα με την έρευνα έτσι αυξάνει η δανέζικη λίμπιντο άρα και οι πιθανότητες για τη γιαγιά να κρατήσει ένα εγγόνι στην αγκαλιά της εννέα μήνες μετά τις διακοπές.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM
Η εκδίκηση του γραφείου

Living / Η εκδίκηση του γραφείου

Πολλά διευθυντικά στελέχη αμφισβητούν έντονα πλέον την τηλεργασία και πιστεύουν ότι το να βρίσκονται οι εργαζόμενοι κάθε μέρα στο γραφείο είναι καλό για την επιχείρηση – και το να βρίσκονται στο γραφείο όσο περισσότερες ώρες γίνεται, είναι ακόμη καλύτερο.
THE LIFO TEAM