13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή

13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
0

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΚΡΗΣ

13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter

Στο Παρίσι του Τουλούζ Λωτρέκ, με τις παγωμένες σοφίτες και τα καπνισμένα μπιστρό, τοποθέτησε η Λίνα Βερτμύλλερ την Μποέμ του Πουτσίνι, επιλέγοντας μια σκηνοθετική γραμμή απολύτως συνεπή στο πνεύμα του έργου. Μια διαχρονική παραγωγή που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Ολύμπια την δεκαετία του '90, καταφέρνει να παραμένει φρέσκια έως και σήμερα και να συγκινεί το κοινό. Για επτά παραστάσεις, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, την εποχή όπου όλα τα λυρικά θέατρα του κόσμου επαναλαμβάνουν σταθερά το δράμα της τρυφερής Μιμής και του ποιητή Ροντόλφο. "Μποέμ είναι εκείνος που βρίσκεται εκτός της αστικής νοοτροπίας και των κοινωνικών συμβάσεων. Νέος και καλλιτέχνης μαζί" σημείωνε η Βερμύλλερ σε παλιότερη συνέντευξη της.

13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter
13 αποκλειστικές φωτογραφίες από τις τελικές πρόβες της όπερας Λα Μποέμ που ανεβάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή Facebook Twitter

Τζάκομο Πουτσίνι

Μποέμ

Εθνική Λυρική Σκηνή

Θέατρο ολύμπια

Μουσική διεύθυνση: Μύρων Μιχαηλίδης

Σκηνοθεσία: Λίνα Βερτμύλλερ

Πρεμιέρα: 10 Δεκεμβρίου, 2015

Παραστάσεις: 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17 Δεκεμβρίου 2015

Ώρα έναρξης: 20.00

http://www.nationalopera.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελένη Ράντου: «Η Ελληνίδα μάνα είναι τεράστιο κεφάλαιο για την ψυχιατρική»

Portraits 2025 / «Το "δημοφιλής" είναι ό,τι πιο προσβλητικό έχουν πει για μένα»

Με την παράσταση-φαινόμενο «Το πάρτυ της ζωής μου» η Ελένη Ράντου ξετυλίγει με χιούμορ και αφοπλιστική ειλικρίνεια πενήντα χρόνια «τραυμάτων» με φόντο τη μεταπολιτευτική Ελλάδα και αναζητά τους λόγους που αξίζει να ζεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Νεφέλη Θεοδότου είναι ο λόγος που όλο το ελληνικό TikTok χόρευε Φουρέιρα το 2024

Portraits 2025 / Η Νεφέλη Θεοδότου είναι ο λόγος που όλο το ελληνικό TikTok χόρευε Φουρέιρα το 2024

Η χορογράφος και στενή συνεργάτιδα της Ελένης Φουρέιρα, αφού έφτιαξε την πιο viral χορογραφία της χρονιάς για το «Αριστούργημα», αποφάσισε να δοκιμαστεί και στη συναυλία της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο. Και ναι, πήγε καλά αυτό.
ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ
Άκης Δήμου

Θέατρο / «Ζούμε σε καιρούς φλυαρίας· έχουμε ανάγκη τη σιωπή του θεάτρου»

Άφησε τη δικηγορία για το θέατρο, δεν εγκατέλειψε ποτέ τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα. Ο ιδιαίτερα παραγωγικός συγγραφέας Άκης Δήμου μιλά για τη Λούλα Αναγνωστάκη που τον ενέπνευσε, και για μια πόλη όπου η ζωή τελειώνει στην προκυμαία, δίχως να βρίσκει διαφυγή στο λιμάνι της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Θέατρο / Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Ο νεαρός σκηνοθέτης Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος ανεβάζει στην Πειραματική του Εθνικού το «ΜΑ ΓΚΡΑΝ'ΜΑ», μια ευαίσθητη σκηνική σύνθεση, αφιερωμένη στη σιωπηλή ηρωίδα της οικογενειακής ιστορίας μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ