Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού;

Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Η συσκευσία δημιουργεί μια μοναδική ταυτότητα για την Teabox.
1

Ο κύκλος από την συγκομιδή του τσαγιού μέχρι την αχνιστή κούπα μας είναι εγκλωβισμένος σε απαρχαιωμένες πρακτικές ο΄που εμπλέκονται ακόμα δημοπράττες, πράκτορες και χονδρέμποροι όπως και στις αρχές του 19ου αιώνα. Μια Ινδική εταιρεία όμως με την στήριξη ενός Τεξανού δισεκατομμυριούχου αποφάσισε να εξαφανίσει τους μεσάζοντες και να αποστέλλει στους καταναλωτές το τελικό προϊόν μέσα σε 48 ώρες από την παραγωγή, έτη φωτός ταχύτερα από την μέση περίοδο τριών εώς έξι μηνών που απαιτείται σήμερα.

 

Προκειμένου να επικοινωνήσει την καινοτόμο προσέγγιση της, η Teabox προσέλαβε την Natasha Jen της Pentagram προκειμένου να συλλάβει μια πρωτοπόρο και σύγχρονη εταιρική ταυτότητα. "Το τσάι ως βιομηχανία και εμπορικό αγαθό χαρακτηρίζεται από παραδοσιακές αν όχι ξεπερασμένες νοοτροπίες" λέει η Jen. "Η πλειοψηφία των οπτικών και γραπτών μηνυμάτων που συνδέονται με το τσάι είναι δέσμια μιας αποικιακής ή new-age εικόνας. Η αποικιακή παραπέμπει στην παράδοση και την πολυτέλεια ενώ η new-age παραπέμπει στα οφέλη για την υγεία και την χαλάρωση που προσφέρει η κατανάλωση τσαγιού".

 

 

Συνεργαζόμενη με τον ιδρυτή και τον διευθυντή μάρκετινγκ της Teabox, η Jen δημιούργησε μια ταυτότητα έντονη, εκλεπτυσμένη και μοντέρνα που επιτρέπει στο προϊόν να κλέψει την παράσταση. "Τα επιμέρους στοιχεία είναι εξαιρετικά απλά και συνδυάζονται προκειμένουν να προτείνουν μια νέα άποψη για την κατανάλωση τσαγιού" όπως λέει και η ίδια. Όλη η ταυτότητα στήθηκε γύρω από μια ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά και ένα μονόγραμμα που απηχεί τα στένσιλ που παραδοσιακά χρησιμοποιούνται στα κιβώτια του τσαγιού. "Θελήσαμε να αμφισβητήσουμε την συνήθη ανανεωτική προσέγγιση με την δημιουργία ενός μηχανοποιημένου και ταυτόχρονα χρωματιστου και παιγνιώδους καμβά. Το μόνο στοιχείο που έλκει προέλευση από την παράδοση είναι η εξατομικευμένη στένσιλ γραμματοσειρά: οι γραμματοσειρές στένσιλ χρησιμοποιούνται εδώ και αιώνες στα κιβώτια διακίνησης τσαγιού. Όταν όμως αυτή η γραμματοσειρά στένσιλ συνδυάζεται συνειδητά με έναν κατ' επιλογή καθαρό καμβά δημιουργείται ένα τελείως νέο λουκ και αίσθηση."

 

 

Η συσκευασία χαρακτηρίζεται από δύο έντονα χρώματα, ένα που συχνά συνδεέται με το τσάι – πράσινο για πράσινο τσάι, πορτοκαλί για το Chai κλπ – και ένα αντίθετο χρώμα. Με κομψή ανάγλυφη εκτύπωση, τα κουτιά τιμούν το περιεχόμενο τους. Μοιάζει σαν μια μια μικρή ιεροτελεστία το να τα ανοίγεις για να ανακαλύψεις το μεταλλικό κουτάκι που φωλιάζει μέσα τους. Κάθε κουτί φύλλων τσαγιού συνοδεύεται από ένα φυλλάδιο με οδηγίες για την κατάλληλη προετοιμασία του ροφήματος, σημειώσεις γευσιγνωσίας (όπως και στην οινική βιομηχανία) και αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το τσάι αυτό καθεαυτό. Για να είναι πιο εύληπτες οι πληροφορίες η ομάδα της Jen δημιούργησε ειδικά εικονίδια. Η Teabox είναι μια παγκόσμια εταιρεία, οι πελάτες της προέρχονται από όλες τις χώρες του κόσμου, και η προσπάθεια επανατοποθέτησης στην αγορά καθώς και η δουλειά της ομάδας της Pentagram στοχεύει στην παγκόσμια κοινότητα φανατικών του τσαγιού η οποία έχει συνηθισει στο νοσταλγικό design. "Ελπίσαμε ότι με την εισαγωγή ενός ουσιαστικού και παιγνιώδους στυλ θα δημιουργήσουμε μια νέου τύπου εμπειρία και μια νέα εικόνα για την προετοιμασία του τσαγιού που είναι μια πρακτική αιώνων.

 

Ανά τον κόσμο μόνο το νερό καταναλώνεται περισσότερο από το τσάι και η Teabox φέρνει την καθαρότητα του στην διαδικασία παραγωγής και την συσκευασία ώστε το τσάι της να κατακλύσει τον κόσμο.

 

Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Για μια πολυτελή αίσθηση η συσκευασία καλύπτεται από ιδιαίτερα ανάγλυφα σχέδια με ένα διαφανές γυαλιστερό βερνίκι.
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Οι συσκευασίες ανοίγουν στο πλάι για να αποκαλύψουν τα μεταλλικά κουτάκια που περιέχουν τα φύλλα τσαγιού.
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Η Teabox προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία με ότι χρειάζεται ένας λάτρης του τσαγιού.
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια