Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
0


Η πρώτη φορά που αισθάνθηκα ρίγη στο άκουσμα ενός κομματιού

 Ήταν κάπου στο 1988 όταν πετάχτηκα για σουβλάκια στην Πλατεία Κύπρου στο Χολαργό. Εκεί ήταν ο συμμαθητής μου και "μεταλλάς της τάξης" που μου λέει "Πάρε τα σουβλάκια και πήγαινε να δεις MTV, έχει το Headbanger's Ball (τότε Metal Hammer). Πάω σπίτι, κάθομαι με τη μάνα μου και της λέω "Να βάλουμε λίγο να δω κάτι;" Και πέφτω πάνω στο "Can I Play With Madness" των Iron Maiden. The rest is history.

H πρώτη αφίσα συγκροτήματος που κρέμασα στο δωμάτιο μου

Ήταν η τετραπλή αφίσα του "No Prayer For The Dying" απο το Metal Hammer. Την "μάζευα" 4 μήνες. Έργο τέχνης λέμε!

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
3 χρονών με λάθος όργανο

Το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό από την δεκαετία του ογδόντα

Νομίζω ο Knight Rider και οι Dukes. Και τα δυο είχαν super cars, όχι πολύ τυχαίο μιας και ο πατέρας μου είχε συνεργείο αυτοκινήτων. Εγώ βέβαια οδήγησα στα 37 μου!

Η πρώτη φορά που αισθάνθηκα περήφανος που κάνω μουσική

Χμ..  είναι πολλές οι φορές, αλλά πρέπει να φούσκωσα από υπερηφάνεια όταν άκουσα έξω από το ΡΟΔΟΝ Club που περιμέναμε σαν σαρδέλες να μπούμε στο πρώτο live των Stratovarius, δυο παιδιά μπροστά μου να λένε "Ρε συ,έχεις ακούσει για έναν τύπο από την Παλλήνη, που παίζει keyboards; Έτσι και τον ακούσουν οι Stratovarius θα τον τσιμπήσουν αμέσως!" Πέρασαν περίπου 20 χρόνια βέβαια μέχρι να με καλέσει ο Timo Tolkki να παίξω στον δίσκο του αλλά έγινε! Don't Stop Believing...

 

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
Μια μίξη Prog και Aor, 1996

Η τελευταία φορά που αισθάνθηκα τρακ πριν βγω στην σκηνή

Δεν έχω τρακ σχεδόν ποτέ γιατί αφενός είμαι πάντα προετοιμασμένος όσο δεν παει, αφετέρου το live είναι για μένα μια ευκαιρία να βγω και να τους δείξω τι εστί βερίκοκο, οπότε...


Παρ' όλα αυτά είμαι αγχωμένος όταν δεν έχω μαζί μου τον τεχνικό μου ή κάποιον που γνωρίζει τι θέλω και θα το ετοιμάσει πριν βγω στο stage. Να, για παράδειγμα, στο προπέρσινο show των Rock & Roll Children που συμμετείχαμε (όπως συνηθίζεται) άπειροι μουσικοί, από το άγχος μου να είναι όλα οκ με το keyboard μου, τους ήχους, το setup κλπ, ανέβηκα με ξεκούμπωτο παντελόνι, ζώνες να κρέμονται κλπ, μόλις είχα πάει για κατούρημα!

Κανείς δεν είδε τίποτα ευτυχώς, χαχαχα!

 

Το πρώτο μουσικό κομμάτι που μου άρεσε και δεν είχε καμία σχέση με την μουσική που δημιουργώ σήμερα

Ε, εντάξει, ευκολάκι: Είναι η συμμετοχή της Ευρυδίκης στην Eurovision με το "Είμαι Άνθρωπος κι εγώ" το 1994 όπου και έφαγα κεραυνοβόλο έρωτα. Και αυτό βέβαια είναι ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε 20 χρόνια μετά οπότε...Dont Stop Believing part 2!

Πιο πριν βέβαια, είχα ήδη κολλήσει με το "Χαμόγελο της Τζοκόντα" του Μάνου Χατζιδάκι, αλλά επειδή κάνω instrumentals δεν το θεωρώ παντελώς άσχετο, το ίδιο ισχύει και με μια ζωντανή εμφάνιση του Jean Michel Jarre που είδα το 1987 στην ΕΡΤ και καπάκι ζήτησα απο τους γονείς μου να μου αγοράσουν keyboards, αλλά και πάλι δεν είναι τελείως άσχετο με τα solo albums μου.

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
Το πρώτο μου live στις 11 Σεπτεμβρίου 1993

Το πρώτο live μου

11 Σεπτεμβρίου (9/11!!!!!) 1993 στα "Νεο-Παλληνεια" όπου παίξαμε με τους SKYWARD, την πρώτη μου μπάντα ενα ιδιαίτερο setlist με ότι μπορούσαμε να παίξουμε, μεταξύ Guns & Roses, Παπακωνσταντίνου, Metallica και δικα μας και μάλιστα πήραμε και 10.000 δραχμές!

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
253 ΕΣΣΟ Μεσολόγγι, Μάρτιος 1998

H τελευταία φορά που ένας θαυμαστής/ θαυμάστρια μου ξέφυγε εντελώς

Ωχ,ωχ...λοιπόν, άκου: Σε μια από τις επισκέψεις μας στην Ιαπωνία, ήταν μια fan που δε μιλούσε γρι Αγγλικά. Τελείωσε το live, έκλαιγε κλπ, πήρε αυτόγραφα, 265 φωτογραφίες κλπ, άρχισε να μας ακολουθεί, μπήκε στο βανακι μας, "ρε go home,go back" τίποτα αυτή, ήρθε στο ξενοδοχείο, ανέβηκε στον όροφο, ήρθε στο δωμάτιο, "βρε go back,good night domo arrigato" τίποτα αυτή...ε...τι να σου πω για μετά;

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
Μελετώντας Μπαχ με t-shirt Nightfall, 1997

Η τελευταία φορά που εκνευρίστηκα με ένα σχόλιο που άκουσα για το είδος της μουσικής που κάνω

Έχω χάσει αρκετά βράδια να στενοχωριέμαι για σχόλια διάφορων χομπιστων και Ταμπάκηδων του Metal, αλλά το έχω αφήσει πίσω αυτό και μάλιστα όσον αφορά το είδος αυτό καθεαυτό, προσπαθώ να προκαλώ τους υπέρμαχους μεταλλοπατέρες οσο περισσότερο γίνεται, είτε διασκευάζοντας disco classics, είτε κάνοντας τραγούδια με τον Φοίβο, είτε γράφοντας μεταλ τσιφτετέλια στα άλμπουμ μου και μετά απλά το διασκεδάζω!

 

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
Σεμινάριο Tolkki στα ΙΕΚ ΑΚΜΗ, 1997

Η πρώτη ιδέα που μου ήρθε στο μυαλό για την τελευταία μου δουλειά

Χαχα, απλά ξεκίνησα να γράφω το άλμπουμ μου έχοντας πρώτα τον τίτλο του που μου έσκασε στο μυαλό σε μια πτήση : Εκεί που καθόμασταν, απλά λέω "Rest In Keys, έτσι θα λέγεται το επόμενο μου άλμπουμ" και τέλος.

 

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
Wacken 2001 με Jeff Waters- Annihilator

Η τελευταία φορά που αισθάνθηκα ικανοποίηση σε ένα live ως θεατής

Σε ΟΛΑ τα live των Dream Theater, έτσι απλά.

 

Ο τελευταίος δίσκος άλλου συγκροτήματος/ τραγουδιστή που δεν μπορώ να σταματήσω να ακούω

Ωχ δύσκολο. Δηλαδή από καινούρια ε? Χμ..δε μου έρχεται, θα σου πω το "Counterparts" των Rush. Το έχω παντού, σε ότι μπορεί να πάρει μουσική. Δεν ξέρω γιατί, απλά είναι ΑΥΤΟ το αλμπουμ

Ένα συλλεκτικό αντικείμενο που έχει να κάνει με την μουσική για το οποίο αισθάνομαι περήφανος

Είναι ένα 7ιντσο που βρήκα στη συλλογή της μητέρας μου και νομίζω ότι είναι η πρώτη metal κυκλοφορία ever: "Black Sabbath : Paranoid-The Wizard" καρασπάνιο νομίζω, και δεν το πουλάω με τίποτα

 

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
Στο συνεργείο του πατέρα μου, 1982

Ένα μουσικό κομμάτι που μου φέρνει στο μυαλό αμέσως τους γονείς μου

Θα πω ένα πολύ άσχετο. Ήταν 1988, Χριστούγεννα και μόλις μου είχαν αγοράσει το πρώτο μου Casio Keyboard. Ο μεγαλύτερος μου ξάδελφος (που θεωρούσα "ψιλο-αλήτη" επειδή είχε αφίσα Europe!) μου έμαθε να παίζω το "Δεν πιστεύω" της Ελένης Δήμου, που ήταν χιτάκι της εποχής. Μια εβδομάδα αργότερα το έπαιζα και θυμάμαι να παρακολουθούν περήφανοι να το εκτελώ στο σαλόνι. Τώρα που το ξανακούω, το pedal point θέμα και το chord progression του με επηρέασαν τα μαλα στην μουσική μου

Ένας δίσκος που καθόρισε την εφηβεία μου

"Iron Maiden : 7th Son Of A 7th Son". Την επόμενη μέρα μετά από εκείνη την επίσκεψη στο σουβλατζίδικο που ανέφερα προηγουμένως, έτυχε να έχουμε εκδρομή στο σχολείο, και εμείς με τον κολλητό μου τον Κώστα πήγαμε σπίτι του και μου έγραψε το άλμπουμ αυτό σε μια κασέτα. Πρέπει η κασέτα αυτή να πέθανε μαζί με το κασετόφωνο, χωρίς υπερβολή.

 

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
Το παιδικό μου δωμάτιο, 1996

Ένα κομμάτι που μου φέρνει στο μυαλό μια ερωτική μου ιστορία

Dream Theater : Space Dye Vest. Όταν είχε βγει το single-CD το είχα κάνει δώρο σε μια κοπέλα που είχα τότε και μετά γύρισα να το πάρω και για μένα και είχε εξαντληθεί!!! 6 χρόνια μετά το "απέσπασα φιλικά" από τον φίλο και bandmate Fotis Benardo, όταν πήγα σπίτι του και έτσι έκλεισε ο κύκλος αυτός, χαχαχα!

Θυμάμαι παντός να το ακούμε μαζί με εκείνη την κοπέλα στην παραλία της Γλυφάδας στο παγκάκι απο το discman και να μας έχει στείλει αδιάβαστους. Μεγάλο τραγούδι...

Ο Bob Katsionis κάνει μια βουτιά στο παρελθόν του Facebook Twitter
Το πρώτο μου αρμόνιο

 

Η τελευταία φορά που βούρκωσα στο άκουσμα ενός κομματιού

Πολύ άκυρη επιλογή εδώ αλλά είναι το "This I Love" απο το τελευταίο άλμπουμ των Guns & Roses "Chinese Democracy". Δεν ξέρω τι έπαθε ο Axl και έγραψε τέτοιο κομμάτι. Το αμέσως επόμενο ήταν το "C'est La Vie" των Emerson Lake & Palmer.

Αυτό το κομμάτι θέλω να παίζουν την ημέρα της κηδείας μου στο repeat

Annihilator -"Sounds Good To Me"

 ________________

Ο συνθέτης και μουσικός Bob Katsionis είναι ανάμεσα σε άλλα μέλος των συγκροτημάτων Firewind, Outloud και Serious Black. Η τέταρτη σόλο δουλειά του είναι το Rest in Keys και μπορείτε να το αγοράσετε από τo Bandcamp Περισσότερα για τον ίδιο και τις δουλειές του στην σελίδα του στο Facebook

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ