Oι πρωταγωνιστές στους Όρνιθες του Αριστοφάνη επιλέγουν την αγαπημένη τους ατάκα από το έργο

Oι πρωταγωνιστές στους Όρνιθες του Αριστοφάνη επιλέγουν την αγαπημένη τους ατάκα από το έργο Facebook Twitter
Από τις πρόβες της παράστασης
0
Oι πρωταγωνιστές στους Όρνιθες του Αριστοφάνη επιλέγουν την αγαπημένη τους ατάκα από το έργο Facebook Twitter

Οι ηθοποιοί των Ορνίθων μιλούν με τα λόγια του Αριστοφάνη. Ποιες είναι οι αγαπημένες τους φράσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου που θα παιχτεί στην Επίδαυρο στις 19 και 20 Αυγούστου σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση;

Μετάφραση: Γιάννης Αστερής

Έχουμε Σοφία και Πόθο - για σκεφτείτε
Όλες τις χάρες του θεού -
Κι έχουμε κάτι πολύτιμο
Το πιο πολύτιμο
Μία Ησυχία μια τόσο γλυκιά ησυχία
Που μας κοιτά στα μάτια με το ωραίο της πρόσωπο - και μας χαμογελά
Πόσο την αγαπώ την Ησυχία ακούστε

Αλεξάνδρα Αϊδίνη

 

 

Είμαι ακόμα άνθρωπος.

Αλίκη Αλεξανδράκη


Στρώσε χώμα να ριζώσει το τραγούδι.

Μαρία Διακοπαναγιώτου

Oι πρωταγωνιστές στους Όρνιθες του Αριστοφάνη επιλέγουν την αγαπημένη τους ατάκα από το έργο Facebook Twitter


Μιλάνε για μια ευτυχία τόσο μεγάλη – που δεν μπορείς να την πεις και δεν μπορείς την πιστέψεις.

Βασιλική Δρίβα


Ο Σωκράτης στην Αφρική
Ἄκουσα γιὰ μιὰ λίμνη κάτω στὴν Ἀφρικὴ ποὺ τὸ νερό της βράζει–
Στὴν ἀπὸ 'δῶ μεριὰ ὁ Σωκράτης ἄπλυτος δίνει διαλέξεις γιὰ τὸ θάνατο –
Γύρω του κάθονται ψυχές – σκιὲς ἀνθρώπων ποὺ στεγνώσανε – κάθονται στὸ χορτάρι κι ἀκοῦνε γιὰ τὸ θάνατο –
Στὴν ἀπὸ 'κεῖ μεριὰ ἔρχονται σώματα στεγνὰ τραβολογᾶνε κάτι πρόβατα καὶ ψάχνουν τὶς ψυχές τους – φωνάζουν τὸ Σωκράτη ἀπέναντι πιάνουν τὰ ζῶα ἀπ' τὸ κεφάλι καὶ σκίζουν τὸ λαιμό τους μὲ μαχαίρι –
Κι ὅσες ψυχὲς ἀκοῦνε τ' ὄνομά τους γίνονται νυχτερίδες σηκώνονται ψηλὰ καὶ οὐρλιάζοντας ὁρμᾶνε στὰ σφαγμένα –
Ἄκουσα γιὰ μιὰ λίμνη κάτω στὴν Ἀφρικὴ ποὺ τὸ νερό της εἶναι κόκκινο καὶ βράζει –

Νίκος Καραθάνος

 


Σήμερα ο νόμος ξαναγράφεται. Σήμερα εγώ ξαναγράφω τον νόμο.

Έμιλυ Κολιανδρή


Πω πω πόσα κοτσύφια.

Γ.Κότσιφας

Oι πρωταγωνιστές στους Όρνιθες του Αριστοφάνη επιλέγουν την αγαπημένη τους ατάκα από το έργο Facebook Twitter


Κόψαμε το οξυγόνο των θεών. Έτσι απλά.

Έκτορας Λιάτσος

 

Πετάω – Πετάμε.

Χρήστος Λούλης


Προσποίηση!

Γρηγορία Μεθενίτη

 

Oι πρωταγωνιστές στους Όρνιθες του Αριστοφάνη επιλέγουν την αγαπημένη τους ατάκα από το έργο Facebook Twitter

Φωτεινή Μπαξεβάνη


Παραλύει ο κόσμος από την ομορφιά.

Κωνσταντίνος Μπιμπής


Φοίνικά μου αγαπημένε
και έρωτά μου τρυφερέ
απ' τις στάχτες θα κρατιέμαι
και όλο πάλι θα γεννιέμαι
χαμένε φίλε μου παλιέ

(απόσπασμα στίχων του Άγγελου Τριανταφύλλου από τραγούδι της παράστασης)
Νατάσα Μποφίλιου


Οι άνθρωποι, οι άνθρωποι, να παν να γαμηθούν οι άνθρωποι.

Άγγελος Παπαδημητρίου

Oι πρωταγωνιστές στους Όρνιθες του Αριστοφάνη επιλέγουν την αγαπημένη τους ατάκα από το έργο Facebook Twitter


Βλέπεις πώς τρέμουνε τ' αρπαχτικά;

Φοίβος Ριμένας


Κι' απ' την ορμή κι απ' τα φτερά
Κι από όλο αυτό το χαλασμό
Ταράζεται ο Αέρας
Κουνιέται ο Ουρανός
Και όλοι
Αναζητάνε το Θεό

Μιχάλης Σαράντης


...Οι Καλιακούδες... Αυτές οι πατσαβούρες φύλαγαν τα τείχη...

Γιάννης Σεβδικαλής

Oι πρωταγωνιστές στους Όρνιθες του Αριστοφάνη επιλέγουν την αγαπημένη τους ατάκα από το έργο Facebook Twitter


Πω πω πώ πόσα, μα πόσα παπατσόνια!!!

Άρης Σερβετάλης


Πες μας σε παρακαλώ.. Αν είδες καμία πολιτεία μαλακιά και παχουλή
Σαν πουπουλένιο στρώμα ή σαν κοιλίτσα μωρού
Για να ξαπλώσουμε
Γιατί κουραστήκαμε
Αν βρήκες κάτι ωραίο άξιο και ταπεινό
Μικρό μικρό ταπεινό κι ωραίο που να ν' ανθρώπινο

Άγγελος Τριανταφύλλου

 

 

Βλέπεις τους κύκνους που κάθονται στον Έβρο απέναντι στην όχθη.

Γ. Χατζηπασχάλη

Η παράσταση θα παρουσιαστεί με αγγλικούς υπέρτιτλους.

Μετάφραση: Γιάννης Αστερής

Σκηνοθεσία: Νίκος Καραθάνος

Διασκευή: Νίκος Καραθάνος, Γιάννης Αστερής

Σκηνικά - Κοστούμια: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου

Μουσική: Άγγελος Τριανταφύλλου

Φωτισμοί: Σίμος Σαρκετζής

Κίνηση: Amalia Bennett

Ο θίασος: Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Αλίκη Αλεξανδράκη, Μαρία Διακοπαναγιώτου, Βασιλική Δρίβα, Νίκος Καραθάνος, Έμιλυ Κολιανδρή, Γιάννης Κότσιφας, Έκτορας Λιάτσος, Χρήστος Λούλης, Γρηγορία Μεθενίτη, Φωτεινή Μπαξεβάνη, Κωνσταντίνος Μπιμπής, Νατάσσα Μποφίλιου, Άγγελος Παπαδημητρίου, Φοίβος Ριμένας, Μιχάλης Σαράντης, Γιάννης Σεβδικαλής, Άρης Σερβετάλης, Άγγελος Τριανταφύλλου, Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Παίζουν ζωντανά οι μουσικοί: Μάριος Δαπέργολας, Σοφία Ευκλείδου, Δημήτρης Κλωνής, Βασίλης Παναγιωτόπουλος, Δημήτρης Τίγκας

Βοηθός σκηνοθέτη: Ιωάννα Μπιτούνη

Βοηθός σκηνοθέτης: Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου

Βοηθοί σκηνογράφου: Ευαγγελία Θεριανού, Μυρτώ Κοσμοπούλου, Μυρτώ Λάμπρου

Βοηθός μουσικού: Βασίλης Παναγιωτόπουλος

Βοηθός παραγωγής: Τζέλα Χριστοπούλου

Βοηθός τεχνικού προσωπικού: Πάνος Σβολάκης

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ