Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter

Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες

2

Ένα κτίριο επαναστατικού σχεδιασμού που δεν θυμίζει τίποτε απ' όσα έχουμε δει υπάρχει στις Κάννες. Πρόκειται για το Bubble Palace, το μέγαρο του μετρ της Υψηλής Ραπτικής Πιερ Καρντέν. Αυτό το φουτουριστικό δημιούργημα που χτίστηκε μεταξύ του 1975 και 1989, σχεδίασε ο Ούγγρος αρχιτέκτονας Antti Lovag, που προφανώς δεν ήταν λάτρης των γωνιών και φρόντισε να πλαισιώσει το ειδυλλιακό τοπίο της γαλλικής Ριβιέρας με καμπύλες και οβάλ.

Παρόλο που ο Pierre Cardin ήταν ο δεύτερος ιδιοκτήτης του απίθανου αυτού κατασκευάσματος, μοιάζει σαν να είχε φτιαχτεί ειδικά γι' αυτόν καθώς ταίριαζε απόλυτα με την φουτουριστική Space Age σχεδιαστική περίοδό του, που του χάρισε και την πρώτη μεγάλη σόλο επιτυχία το 1954.

Το παλάτι έχει έκταση 1.200 τ.μ. και πανοραμική θέα στη Μεσόγειο από το τεράστιο σαλόνι του. Αποτελείται από 10 αυτόνομες σουίτες διακοσμημένες από διαφορετικούς σύγχρονους καλλιτέχνες.

Αποτελείται από 10 αυτόνομες σουίτες διακοσμημένες από διαφορετικούς σύγχρονους καλλιτέχνες.



Στην ιδιοκτησία περιλαμβάνεται κι ένα υπαίθριο αμφιθέατρο 500 ατόμων με θέα στη θάλασσα και στον καταπληκτικό κόλπο των Καννών, ενώ οι πολυτελείς κήποι, οι μικρές τεχνητές λίμνες και οι τρεις πισίνες που καλύπτουν μία έκταση 8.500 τ.μ., τη μετατρέπουν σε έναν επίγειο παράδεισο που κοστίζει μόλις 350 εκατομμύρια ευρώ. Ακόμα κι ο παράδεισος είναι θέμα ταξικό.

― Μαρούσα Θωμά

Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter
Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter
Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter
Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter
Το τισμένο στη ορεινή βραχώδη προεξοχή του Massif de L'Esterel, μια ηφαιστειακή οροσειρά γνωστή για τις κόκκινες αποχρώσεις του, το Palais Bulles έχει καταπληκτική θέα στους κόλπους των Καννών και της Νίκαιας.
Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter
Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Alamy
Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter
Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter
Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter
Μέσα στο φουτουριστικό ανάκτορο του Pierre Cardin στις Κάννες Facebook Twitter

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 17.3.2017

Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ