Δεν είναι cartoon, είναι ο Mac DeMarco, η πιο cult φιγούρα της μουσικής γενιάς των χίπστερ

Δεν είναι cartoon, είναι ο Mac DeMarco, η πιο cult φιγούρα της μουσικής γενιάς των χίπστερ Facebook Twitter
Ντύνεται σαν cartoon της αμερικανικής τηλεόρασης, ηχογραφεί δίσκους φορώντας μόνο εσώρουχα, καπνίζει μανιωδώς τσιγάρα μέσα από το μεγάλο κενό των δύο μπροστινών του δοντιών και όλη του η ύπαρξη μοιάζει με ένα ζωντανό κινούμενο meme.
0

O Mac DeMarco είναι η πιο cult φιγούρα της μουσικής γενιάς των χίπστερ: ένας προσιτός rock star της διπλανής πόρτας που έχει δημιουργήσει μία από τις πιο ισχυρές βάσεις φανατικών οπαδών παγκοσμίως, που είναι ικανοί να φτάσουν στα άκρα γι' αυτόν.

Ντύνεται σαν cartoon της αμερικανικής τηλεόρασης, τρολάρει τακτικά καλοπροαίρετους δημοσιογράφους που τον λατρεύουν, ηχογραφεί δίσκους φορώντας μόνο εσώρουχα, ανεβάζει μερικά από τα πιο άκυρα βιντεάκια που υπάρχουν στο YouTube, καπνίζει μανιωδώς τσιγάρα μέσα από το μεγάλο κενό των δύο μπροστινών του δοντιών και όλη του η ύπαρξη μοιάζει με ένα ζωντανό κινούμενο meme.

Βέβαια, υπάρχει και η άλλη του πλευρά, η φαινομενικά σοβαρή. «Προσπαθώ να κρατήσω σε μια ισορροπία τη δημόσια περσόνα μου με τον πραγματικό Mac, διαφορετικά θα οδηγηθώ στο τρελοκομείο» είχε σχολιάσει πρόσφατα σε μια συνέντευξη στους «New York Times».


Αυτή η πιο αυθεντική πτυχή του φανερώνεται κυρίως μέσα από τους πέντε δίσκους του (τρεις μεγάλης διάρκειας και δύο mini albums), οι οποίοι χαρακτηρίζονται από soft-rock ήχο (ο ίδιος τον προσδιορίζει ως jizz-jazz) και αυτοβιογραφικούς στίχους που αφορούν την αγαπημένη του μάρκα τσιγάρων, τη σχέση του με τον πατέρα του, την αγάπη για την κοπέλα του και τον φόβο του για τον θάνατο.

Ακόμα κι αν η μουσική του Καναδού δεν σας κάνει αίσθηση, οι συναυλίες του είναι από μόνες του ένας λόγος για να ασχοληθείς μαζί του: κάνει συνεχώς «βουτιές» στο κοινό, ανεβάζει κόσμο στη σκηνή για να παίξει λίγο με την κιθάρα του και παίρνει θεατές στους ώμους του για να τραγουδήσουν μαζί του.


Μπορεί να θολώνει συνειδητά την εικόνα του και να μην μπορεί εύκολα να καταλάβει κανείς πού τελειώνει ο γελοίος, σαρκαστικός Mac και πού ξεκινάει ο τρυφερός, συνειδητοποιημένος 27χρονος του τελευταίου του άλμπουμ, αλλά το μόνο πράγμα που παραμένει σταθερό είναι η παράνοια που κυριαρχεί στις συναυλίες του.


Λίγο πριν απολαύσουμε την πρώτη του εμφάνιση στην Αθήνα ως headliner της δεύτερης μέρας του Winter Plisskën Festival, αυτά είναι τα δέκα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για ένα από τα πιο απρόσμενα είδωλα της μεταμοντέρνας μουσικά εποχής μας.

Δεν είναι cartoon, είναι ο Mac DeMarco, η πιο cult φιγούρα της μουσικής γενιάς των χίπστερ Facebook Twitter
Ο DeMarco σε πολλές περιπτώσει τρολάρει με απίστευτη επιτυχία τους δημοσιογράφους: μια φορά είχε πει πως η κοπέλα του είχε, δυστυχώς, πεθάνει, σε μια άλλη συνέντευξη δεν το είχε χοντρύνει τόσο και είπε απλώς πως είχαν χωρίσει.

• Ο McBriare Samuel Lanyon «Mac» DeMarco, όπως είναι το πλήρες όνομά του, γεννήθηκε τον Απρίλιο του 1990 στο Ντάνκαν και μεγάλωσε στο Έντμοντον του Καναδά. Αρχικά λεγόταν Vernor Winfield McBriare Smith IV, όνομα που πήρε από τον προπάππου του Vernor Smith, ο οποίος κάποτε ήταν υπουργός Συγκοινωνιών του Καναδά, αλλά η μητέρα του το άλλαξε στο σημερινό του. Ο πατέρας του ήταν συνεχώς απών, εθισμένος στο αλκοόλ και την χαρτοπαιξία, και ουσιαστικά μεγάλωσε μαζί με τον αδερφό του Hank, που σήμερα είναι επαγγελματίας χορευτής μπαλέτου, και τη μητέρα του Agnes. Οι τρεις τους πέρναγαν πολύ χρόνο μαζί βλέποντας «Power Rangers» και τρώγοντας χάμπουργκερ.

• Ο Mac DeMarco έδειξε ενδιαφέρον για τη μουσική από πολύ μικρή ηλικία και ήδη από το λύκειο έπαιζε σε πάρα πολλές μπάντες, ανάμεσα στις οποίες και οι indie rockers Meat Cleavers, το alternative R&B σχήμα The sound of love και οι post-punkers Outdoor Miners. Όταν αποφοίτησε, έπιασε δουλειά για λίγο καιρό ως φούρναρης, πριν μετακομίσει το 2008 στο Βανκούβερ. Εκεί έφτιαξε μια noise garage μπάντα, τους Makeout Videotape, με τους οποίους κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ με τίτλο «Heat Wave» το 2009 σε δική του παραγωγή. Ο δίσκος ξεπούλησε τα 500 αντίτυπά του και η μπάντα έκανε περιοδεία μαζί με τους εκκολαπτόμενους τότε, «ανθεμικούς» ρόκερ Japandroids.

• Επιθυμώντας να κάνει μια νέα αρχή, ο DeMarco επέλεξε ως επόμενο τόπο διαμονής του το Mόντρεαλ, όπου και πήγε το 2011 για να δοκιμάσει την τύχη του ως σόλο καλλιτέχνης. Μέχρι να υπογράψει συμβόλαιο με την indie δισκογραφική Captured Tracks το 2012 αναγκάστηκε να δουλέψει σε κατασκευαστικές εταιρείες πεζοδρομίων αλλά και να συμμετάσχει σε ιατρικά πειράματα για να βγάλει μερικά χρήματα.

Τελικά, κυκλοφόρησε το πρώτο του mini album με τίτλο «Rock'n'Roll Night Club» τον Ιανουάριο του 2012, μέσω του οποίου αγκάλιασε μια queer περσόνα που μιμούνταν τη φωνή του Έλβις Πρίσλεϊ και έπαιζε glam rock, κάνοντας τελικά τους κριτικούς να τον παρομοιάσουν με τον Ariel Pink και τον Lou Reed. Έχει πλάκα πως στο κομμάτι «106.2 Breeze Fm» ακούγεται ένα απόσπασμα από το ελληνικό ραδιόφωνο που λέει «Είναι η ποίηση του Κώστα...», μέχρι να αλλάξει, υποτίθεται, ο σταθμός. Τον Οκτώβριο του ίδιου έτους κυκλοφόρησε το επίσημο ντεμπούτο του με τον μίνιμαλ τίτλο «2», το οποίο απέσπασε πολύ καλές κριτικές και τον έβαλε για τα καλά στο επίκεντρο του εναλλακτικού μουσικού χώρου.

 

Mac DeMarco - 106.2 Breeze FM

• Το τέλος της τεράστιας περιοδείας για την προώθηση των δύο προαναφερθέντων δίσκων του τον εξάντλησε τόσο ώστε δεν μπορούσε να σκεφτεί νέες μουσικές ιδέες. Γι' αυτόν το λόγο μετακόμισε με την κοπέλα του στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, όπου και ηχογράφησε τη δεύτερη επίσημη κυκλοφορία του με τίτλο «Salad Days» που τελικά κυκλοφόρησε στα δισκοπωλεία τον Απρίλιο του 2014. Μέσα από αυτό το άλμπουμ ο νεαρός Καναδός επιμένει στη lo-fi ζεστασιά του ήχου του, πηγαίνοντας παράλληλα τις συνθέσεις του ένα βήμα πιο πέρα.

O δίσκος αγαπήθηκε μαζικά από fans και μουσικοκριτικούς, σκαρφάλωσε πολύ ψηλά στις λίστες με τα καλύτερα της χρονιάς, προτάθηκε για το βραβείο Polaris (το αντίστοιχο Grammy των Καναδών) και μέχρι σήμερα έχει πουλήσει πάνω από 100.000 αντίτυπα στις ΗΠΑ. Περιέχει μάλιστα ένα από τα καλύτερα κομμάτια του DeMarco, το «Chamber of Reflection», μια βουτιά στον ψυχισμό και το υποσυνείδητο του δημιουργού του.

• Τον Αύγουστο του 2015 ο DeMarco κυκλοφόρησε τον δεύτερο μίνι δίσκο του με τίτλο «Another One». Για την αρχική του προώθηση έκανε ένα μπάρμπεκιου στο σπίτι του, στο οποίο ήταν καλεσμένοι όσοι fans ήθελαν να πουν ένα «γεια» και να φάνε μπριζόλες από τα χεράκια του Mac, ενώ την ίδια περίοδο ενθάρρυνε το κοινό του να δημοσιεύσει στο Διαδίκτυο διασκευές του τραγουδιού του «Another One», ανακοινώνοντας πως ο δημιουργός της καλύτερης θα ανταμειφθεί με 69 cents.

Ωστόσο, το πιο κουλό περιστατικό που σχετίζεται με αυτό το άλμπουμ είναι άλλο: στα τελευταία δευτερόλεπτα του «House by the water», τελευταίου τραγουδιού του άλμπουμ, δίνει τη διεύθυνση του σπιτιού του και κάνει ανοιχτή πρόσκληση για καφέ. Όλο το φθινόπωρο ο DeMarco δεχόταν αγνώστους στο σπίτι του, οι οποίοι άραζαν μαζί του, ενώ ηχογραφούσε, έπιναν το καφέ τους και του έδειχναν τα τατουάζ που έχουν κάνει με το πρόσωπό του.

Η κοπέλα του είχε φρικάρει με το όλο σκηνικό, αλλά ο ίδιος δήλωσε αργότερα πως «για να έρθει κάποιος να με βρει θα πρέπει, πρώτον, να έχει ακούσει ολόκληρο το άλμπουμ, δεύτερον, να κάνει πιθανώς ένα μεγάλο ταξίδι και, τρίτον, να βρεθεί σε αυτή την τόσο περίεργη γειτονιά, οπότε αξίζει τουλάχιστον μία κούπα καφέ!», αποδεικνύοντας πόσο ακομπλεξάριστος τύπος αλλά και καλός δημοσιοσχετίστας είναι.

• Για τη δημιουργία του φετινού και πιο πρόσφατου δίσκου του με τίτλο «This old dog», ο DeMarco άλλαξε πάλι βάση, μετακομίζοντας μαζί με τη φίλη του στο L.A. To νέο του άλμπουμ ακούγεται ως το πιο ώριμο της δισκογραφίας του, τόσο ηχητικά όσο και στιχουργικά: εξελίσσει τον γνώριμο ήχο του και τον εμπλουτίζει με νέες συνθετικές αρετές, ενώ οι θεματικές του αποκτούν πιο ενήλικο χαρακτήρα, εστιάζοντας κυρίως στη σχέση με τον πατέρα του, στα χρόνια που περνούν, στους αποχωρισμούς με αγαπημένα πρόσωπα και στον φόβο ότι τα νιάτα του θα χαθούν.

Για το «Moonlight on the river», πιθανώς το πιο εμπνευσμένο τραγούδι του δίσκου, ανέφερε πως το έγραψε ολομόναχος σε ένα στούντιο, τέσσερις τα ξημερώματα, καπνίζοντας, πίνοντας, μιλώντας με τον εαυτό του και γελώντας υστερικά. Παρότρυνε όλους τους fans του να αποκτήσουν πρόσβαση στον δίσκο με κάθε πιθανό τρόπο: «Pirate Bay, Torrents.to, Soulseek, Napster, Limewire, Kazaa, δεν έχει σημασία πώς, απλώς ακούστε το!» σχολίασε σχετικά.

 

Mac DeMarco - Moonlight on the river

• Πολλά από τα τραγούδια του έχουν ως πηγή έμπνευσης την οκτάχρονη σχέση του με την κοπέλα του Kiera McNall, με την οποία γνωρίζονται από τα 14 και είναι ζευγάρι από τα 19. Στο «Let me, baby, stay» αναφέρεται στην απόφασή τους να εγκαταλείψουν το Mόντρεαλ για το Μπρούκλιν, στο άλμπουμ «Another Love» τραγουδάει για όλες τις εκφάνσεις της αγάπης και της ερωτικής επιθυμίας, ενώ στο «This old dog» εξερευνά συναισθήματα που είχε νιώσει παλιότερα μέσα από αυτήν τη σχέση. Το μυστικό του DeMarco για μια πετυχημένη, μακροχρόνια σχέση; «Να είστε ευγενικοί, αληθινοί και να σέβεστε τον σύντροφό σας».

• Το 2015, ο Καναδός μουσικός δημιούργησε ένα fan club, το οποίο έκτοτε το τρέχουν η cool μητέρα του και ο μάνατζέρ του. Τον Απρίλιο του 2017 ανακοίνωσε πως θα προσλάμβανε ακόμη ένα άτομο ως βοηθό για το club του, το οποίο μέσα στο βιογραφικό του θα έπρεπε να υποβάλει ως θεματική ένα gif ή ένα meme με τον πιο ανόητο Mac που υπάρχει. Επιπλέον, υπάρχει μια ολόκληρη κοινότητα στη διαδικτυακή πλατφόρμα Reddit, αποτελούμενη από fans του που μοιράζονται διάφορα τρελά σενάρια, προχωρώντας σε συζητήσεις και εικασίες που αφορούν από το πόσο ζυγίζει ο Mac μέχρι τι ναρκωτικά παίρνει, με τον ίδιο να δηλώνει πως δεν τον πειράζει καθόλου όλη αυτή η παραφιλολογία σχετικά με πιο προσωπικές πλευρές της ζωής του.

• Παρόλο που σχεδόν όλα τα μουσικά μέσα τον λατρεύουν, δίνουν στους δίσκους του παράλογα υψηλές βαθμολογίες και φτιάχνουν φοβερά πορτρέτα του μέσα από τις συνεντεύξεις που τους δίνει, αυτό τελικά δεν τους βγαίνει πάντα σε καλό. Ο DeMarco σε πολλές περιπτώσει τρολάρει με απίστευτη επιτυχία τους δημοσιογράφους: μια φορά είχε πει πως η κοπέλα του είχε, δυστυχώς, πεθάνει, σε μια άλλη συνέντευξη δεν το είχε χοντρύνει τόσο και είπε απλώς πως είχαν χωρίσει, ενώ πιο πρόσφατα δήλωσε πως είναι πια ένας περήφανος πατέρας και ζήτησε από τα μέλη της οικογένειάς του να επικοινωνήσουν μαζί του για να τον συγχαρούν.

Ο λόγος που τα κάνει όλα αυτά; «Έχει ξεφύγει η κατάσταση με το Internet, είναι η νέα "Άγρια Δύση". Οι άνθρωποι δίνουν πολλή σημασία σε όλα κι εγώ το εκμεταλλεύομαι για να διασκεδάσω λίγο παραπάνω».

• Ακόμα κι αν η μουσική του Καναδού δεν σας κάνει αίσθηση, οι συναυλίες του είναι από μόνες του ένας λόγος για να ασχοληθείς μαζί του: κάνει συνεχώς «βουτιές» στο κοινό, ανεβάζει κόσμο στη σκηνή για να παίξει λίγο με την κιθάρα του και παίρνει θεατές στους ώμους του για να τραγουδήσουν μαζί του. Βέβαια, τις περισσότερες φορές ξεφεύγει το πράγμα και πολλοί λένε πως τον έχουν δει να κάνει διάφορα έκτροπα, όπως να γδύνεται ολόκληρος επί σκηνής ή να χώνει μπαγκέτες στον ποπό του.

Ωστόσο, ο ίδιος δηλώνει πως δεν θέλει αυτά να αποτελούν το σημείο αναφοράς για τον ίδιο αλλά η μουσική του. Όσο για τις φωτογραφίες και τα live videos από τα shows του, ξανασκεφτείτε το: «Όταν αφήνω κόσμο να ανεβαίνει στη σκηνή κι αυτοί, αντί να τραγουδήσουν μαζί μου, τραβάνε φωτογραφίες για να τις στείλουν στους φίλους τους, μου 'ρχεται να τρελαθώ. Σας παρακαλώ πολύ, συνέλθετε!».

Δεν είναι cartoon, είναι ο Mac DeMarco, η πιο cult φιγούρα της μουσικής γενιάς των χίπστερ Facebook Twitter
To νέο του άλμπουμ ακούγεται ως το πιο ώριμο της δισκογραφίας του, τόσο ηχητικά όσο και στιχουργικά

Info:

O Mac DeMarco εμφανίζεται τη δεύτερη μέρα του Winter Plisskën Festival, το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου, μαζί με άλλα σημαντικά ονόματα όπως η Jessy Lanza, οι Liars και ο Romare. Είσοδος: 32 ευρώ.

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Η πιο διάσημη Συμφωνία του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ κρύβει ακόμη και σήμερα άλυτα μυστήρια για ακροατές και μελετητές, τόσο για τη δημιουργία της όσο και για την πρώτη της εκτέλεση. Η συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στις 21 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής, στην οποία θα ακουστεί το περίφημο έργο, γίνεται αφορμή για τη Ματούλα Κουστένη να «σκαλίσει» τη ζωή του μεγάλου συνθέτη και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γράφτηκαν τα τελευταία του έργα.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Lifo Videos / Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Ο τραγουδοποιός που ξεκίνησε από το YouTube μιλά για τη νέα του δουλειά «Η άνθρωπος», για την ανάγκη να σπάσουν τα γλωσσικά στερεότυπα και για τον σεξισμό που επικρατεί στη μουσική βιομηχανία. 
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η «καταραμένη γενιά» των Βρετανίδων ποπ σταρ

Μουσική / Η «καταραμένη γενιά» των Βρετανίδων ποπ σταρ

Η μουσική βιομηχανία συχνά ρομαντικοποιεί τον πόνο, αλλά οι γυναίκες πληρώνουν το τίμημα. Από την Amy Winehouse μέχρι τη Duffy, πολλές επιτυχημένες τραγουδίστριες έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με ανελέητη πίεση, κακοποίηση και προβλήματα ψυχικής υγείας.
THE LIFO TEAM
79’ με τον Παντελή Δημητριάδη

Μουσική / «Νιώθω ότι δεν μπορώ να συμπλεύσω με τον κόσμο γύρω μου»

Ο Παντελής Δημητριάδης, βασικός δημιουργός των Παιδιών της Παλαιότητας –αρχικά Κόρε. Ύδρο.– μιλά για όλα όσα τον κάνουν να νιώθει ως ένα ον σε μια παράλληλη πραγματικότητα, σε μια ειλικρινή συνέντευξη-απολογισμό με αφορμή τις εμφανίσεις τους στην Αθήνα.
M. HULOT
Laibach: «Μπορούμε να είμαστε όλα όσα φοβάστε και όλα όσα επιθυμείτε»

Μουσική / Laibach: «Μπορούμε να είμαστε όλα όσα φοβάστε και όλα όσα επιθυμείτε»

Λίγο πριν από την αποψινή της περφόρμανς στην Αθήνα (Gazarte), η ρηξικέλευθη σλοβένικη μουσική κολεκτίβα εκθέτει το καλλιτεχνικό και φιλοσοφικό της μανιφέστο στη LiFO «προειδοποιώντας» ότι δεν είναι εδώ για να προσφέρει την άνεση του ψέματος, αλλά τη δυσφορία της αλήθειας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαδημητρίου - Βερόνικα Δαβάκη: «Στο ρεμπέτικο έχουν ειπωθεί πράγματα πιο καίρια και πιο λακωνικά απ’ ό,τι στην υψηλή ποίηση»

Μουσική / «Στο ρεμπέτικο έχουν ειπωθεί πράγματα πιο καίρια απ’ ό,τι στην υψηλή ποίηση»

Με αφορμή τη νέα τους μουσική παράσταση με εντελώς άγνωστα τραγούδια των Παπαϊωάννου και Τούντα, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου και η Βερόνικα Δαβάκη μιλάνε για όσα οραματίζονται για το «Ελληνικό Σχέδιο» που βρίσκεται στην υπηρεσία της ελληνικής μουσικής και των δημιουργών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η ξανθιά φιλοδοξία της Sabrina Carpenter

Μουσική / Η Sabrina Carpenter ξέρει ακριβώς τι κάνει στην ποπ

Η πρώτη καλλιτέχνιδα που είχε ταυτόχρονα ένα νο1 άλμπουμ και τρία τραγούδια στην πεντάδα των UK Charts και τρια κομμάτια στην πεντάδα του Billboard Hot 100 –κάτι που είχε να συμβεί από την εποχή των Beatles– δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνεται. Στην πορεία, έχει σπάσει αρκετά στερεότυπα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Ελάχιστοι άνθρωποι που ασχολήθηκαν με την τέχνη άφησαν παρακαταθήκη»

Οι Αθηναίοι / «Αυτό που λέμε ευτυχισμένη ζωή δεν υπάρχει»

Ο Θέμης Ανδρεάδης γνώρισε τεράστια επιτυχία με το σατιρικό τραγούδι αλλά το ρίσκο να ασχοληθεί με το αγαπημένο του είδος, την μπαλάντα, τον άφησε εκτός μουσικής για σχεδόν είκοσι χρόνια. Η επιστροφή του με ένα δίσκο βινυλίου με συμμετοχές μουσικών από τις νεότερες γενιές ανοίγει ένα νέο, πιο φωτεινό κεφάλαιο στη ζωή του.
M. HULOT
Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Μισός αιώνας συμπληρώνεται φέτος από τον θάνατο του Ντμίτρι Σοστακόβιτς και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών ερμηνεύει το Κοντσέρτο του για βιολί και ορχήστρα με σολίστα τον Βαντίμ Ρέπιν. Με αυτήν την αφορμή, η Ματούλα Κουστένη ξετυλίγει μια ιστορία ζωής και μουσικής που καθορίστηκε τόσο από την πολιτικές εξελίξεις και το πλαίσιο του σοβιετικού καθεστώτος, όσο και από τις προσωπικές επιλογές του μεγάλου Ρώσου συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Το αριστουργηματικό σετ των Pan Pot στην Αθήνα

Μουσική / Pan Pot: Πόσο καταπληκτική μουσική παίζει αυτό το δίδυμο;

Δεν είναι πλέον εικοσάρηδες, αλλά δεν καταφεύγουν μονάχα σε νοσταλγικούς ήχους. Συνεχίζουν να καθορίζουν ηχητικά το μέλλον της techno, κάτι που απέδειξαν και στο extended σετ τους στην Αθήνα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ