[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]
Σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο TBWA Paris, τα McDonald's επιχειρούν για πρώτη φορά στην ιστορία τους ένα πιο αρτιστίκ και υπερ-μινιμαλιστικό διαφημιστικό άνοιγμα.
Με αφορμή την κυκλοφορία του καινούριου μενού "Big 6" (το οποίο θα περιλαμβάνει τα έξι πιο δημοφιλή fast food προϊόντα τους), η νέα καμπάνια επικεντρώνεται στην απλούστερη δυνατή εικονογραφημένη απεικόνιση κάθε 'λιχουδιάς'.
Χωρίς λόγια, χωρίς logo, χωρίς τίποτα απολύτως, τα McDonald's μας κλείνουν το μάτι καταδεικνύοντας πόσο αναγνωρίσιμο είναι το brand, η αισθητική, και τα... χάμπουργκερ τους!
Στους δρόμους όλου του κόσμου, από τις 2 Ιουνίου.
σχόλια