'Οταν ένα χάμπουργκερ έχει πια γίνει icon

'Οταν ένα χάμπουργκερ έχει πια γίνει icon Facebook Twitter
1

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

 

Σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο TBWA Paris, τα McDonald's επιχειρούν για πρώτη φορά στην ιστορία τους ένα πιο αρτιστίκ και υπερ-μινιμαλιστικό διαφημιστικό άνοιγμα.

 

Με αφορμή την κυκλοφορία του καινούριου μενού "Big 6" (το οποίο θα περιλαμβάνει τα έξι πιο δημοφιλή fast food προϊόντα τους), η νέα καμπάνια επικεντρώνεται στην απλούστερη δυνατή εικονογραφημένη απεικόνιση κάθε 'λιχουδιάς'.

 

Χωρίς λόγια, χωρίς logo, χωρίς τίποτα απολύτως, τα McDonald's μας κλείνουν το μάτι καταδεικνύοντας πόσο αναγνωρίσιμο είναι το brand, η αισθητική, και τα... χάμπουργκερ τους!

 

Στους δρόμους όλου του κόσμου, από τις 2 Ιουνίου.

'Οταν ένα χάμπουργκερ έχει πια γίνει icon Facebook Twitter
'Οταν ένα χάμπουργκερ έχει πια γίνει icon Facebook Twitter
'Οταν ένα χάμπουργκερ έχει πια γίνει icon Facebook Twitter
'Οταν ένα χάμπουργκερ έχει πια γίνει icon Facebook Twitter
'Οταν ένα χάμπουργκερ έχει πια γίνει icon Facebook Twitter
'Οταν ένα χάμπουργκερ έχει πια γίνει icon Facebook Twitter
'Οταν ένα χάμπουργκερ έχει πια γίνει icon Facebook Twitter

 

Design
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Η αλλόκοτη, εντυπωσιακή κεραμική της Δάφνης Χριστοφόρου

Design / Η αλλόκοτη, εντυπωσιακή κεραμική της Δάφνης Χριστοφόρου

Συνδυάζοντας τον τρόπο που διακοσμούσαν τα αρχαία ελληνικά αγγεία με τεχνικές που χρησιμοποιούνται στις κινεζικές πορσελάνες και φέρνοντάς τα όλα αυτά στο σήμερα, η βραβευμένη Κύπρια εικονογράφος δημιουργεί κεραμικά έργα που δεν μοιάζουν με άλλα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

1 σχόλια