Για πρώτη φορά γυναίκες με τριχοφυΐα πρωταγωνιστούν σε διαφήμιση για ξυραφάκια και ενθουσιάζουν

Για πρώτη φορά γυναίκες με τριχοφυΐα πρωταγωνιστούν σε διαφήμιση για ξυραφάκια και ενθουσιάζουν Facebook Twitter
2

«Τριχοφυΐα. Όλοι την έχουν». Απλά λόγια, αλλά ικανά να πυροδοτήσουν μια έντονη διαμάχη στις ΗΠΑ και όχι μόνο χάρη σε μια νέα διαφήμιση για ξυραφάκια, που δείχνει τις γυναίκες όντως να ξυρίζουν τις τρίχες στο σώμα τους.  

Και παρόλο που πρόκειται για μια κίνηση απολύτως φυσιολογική, η διαφήμιση θεωρείται τουλάχιστον επαναστατική, αφού κατά κανόνα στα σποτ περί αποτρίχωσης πρωταγωνιστούν γυναίκες με πόδια «βελούδινα» χωρίς την παραμικρή τρίχα πάνω τους, τα οποία ωστόσο απεικονίζονται να ξυρίζουν. 

Η εταιρία Billie υποστηρίζει πως είναι η πρώτη εδώ και 100 χρόνια που επέλεξε ως πρωταγωνίστριες μερικές γυναίκες με τριχοφυΐα και αυτός είναι ο λόγος που η διαφήμιση έχει γίνει viral. 

ICYMI we were tired of everyone pretending women didn’t have body hair, so we put it on the biggest screen we could find. ?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Billie (@billie) στις

Στα social media ο αντίκτυπος ήταν παραπάνω από θετικός, αφού δεκάδες γυναίκες δήλωσαν κατενθουσιασμένες με τα κοντινά πλάνα από πόδια, μασχάλες, φρύδια που δεν χωρίζουν και περιοχές τις κοιλιάς με τρίχες. 

«Όταν οι εταιρίες προσποιούνται πως όλες οι γυναίκες έχουν άτριχα σώματα, ουσιαστικά κάνουν body-shaming», ανέφερε η συνιδρύτρια της εταιρίας Billie, Georgina Gooley. «Είναι σαν να λέμε πως πρέπει να ντρέπεσαι επειδή έχει τρίχες στο σώμα σου», πρόσθεσε. 

Εκτός από τη διαφήμιση, η εταιρία κυκλοφόρησε και μια καμπάνια στο διαδίκτυο για να προωθήσει την εικόνα των «κανονικών γυναικών», που έχουν τριχοφυΐα, δίνοντας στο σάιτ Unsplash τέτοιου είδους φωτογραφίες, τις οποίες ο κόσμος μπορεί να χρησιμοποιεί δωρεάν. 


Βέβαια, πολλοί ήταν εκείνοι που αμφέβαλλαν για τις αληθινές προθέσεις της εταιρίας, καθώς αναρωτιούνται γιατί μπαίνει στη διαδικασία να εξαλείψει τα στερεότυπα γύρω από την τριχοφυΐα στο σώμα. 

«Είναι αλήθεια πως σε αυτό το σημείο της ζωής μου, απολαμβάνω ένα λείο πόδι όσο οποιοσδήποτε άλλος. Αλλά δεν θα είχα αρχίσει να ξυρίζομαι αν δεν με είχαν πείσει από την ηλικία των 11 πως υπάρχει κάτι θεμελιωδώς λάθος στο να έχω τρίχες στο σώμα μου», σχολίασε σε άρθρο της στο αμερικανικό Slate η Rachelle Hampton. 

Για πρώτη φορά γυναίκες με τριχοφυΐα πρωταγωνιστούν σε διαφήμιση για ξυραφάκια και ενθουσιάζουν Facebook Twitter
Για πρώτη φορά γυναίκες με τριχοφυΐα πρωταγωνιστούν σε διαφήμιση για ξυραφάκια και ενθουσιάζουν Facebook Twitter

Η απάντηση της εταιρίας Billie σε αυτούς τους ισχυρισμούς είναι απλή: «Αν και όταν νιώσετε πως θέλετε να ξυριστείτε, εμείς είμαστε εδώ». 

Το αξιοσημείωτο είναι πως μέχρι το τέλος της διαφήμισης, δεν είναι άψογα ξυρισμένες όλες οι γυναίκες. 

«Το ξύρισμα είναι προσωπική επιλογή και κανείς δεν θα έπρεπε να λέει στις γυναίκες τι να κάνουν με τις τρίχες τους. Κάποιοι από εμάς επιλέγουμε να τις αφαιρέσουμε και κάποιοι να τις αφήσουμε με υπερηφάνεια. Όπως και να έχει δεν θα έπρεπε να χρειάζεται να απολογηθούμε για τις επιλογές μας», λέει η Georgina Gooley. 

Δείτε τη διαφήμιση:

 

Με πληροφορίες από BBC

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM