Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter
0

«Η ομορφιά σήμερα είναι ο καλύτερος πωλητής του κόσμου, ή μάλλον η καλύτερη πωλήτρια, δεν έχει σημασία αν πρόκειται να πουληθεί κάποια μικρή ιστορία ή ένα κουτί ταλκ. Η εικονογράφηση θα τα πουλήσει.» John LaGatta


Η οικογένεια La Gatta ζούσε στο Sands Point της Νέας Υόρκης, μιας μικρής συνοικίας πενήντα κατοικιών στο Long Island. Δύο ομάδες ανθρώπων ζούσαν εκεί: οι πάρα πολύ πλούσιοι (όπως οι Γκούγκενχαϊμ, οι Λήμαν και οι Χάριμαν) και οι καλλιτέχνες (όπως ο Τζον Φίλιπ Σούζα και ο Λα Γκάτα). Εκείνη την εποχή ο πατέρας του Τζον ήταν εικονογράφος για διαφημίσεις και σελίδες για την Saturday Evening Post, Ladies Home Journal και άλλα περιοδικά, και ήταν αρκετά πετυχημένος, αλλά επιθυμούσε να είναι ζωγράφος. Ζούσαν μια ζωή γεμάτη λούσα στη Νέα Υόρκη, αλλά ο Λα Γκάτα είχε κουραστεί από την μεγάλη απόσταση από τη Νέα Υόρκη και τους βαρείς Χειμώνες του Long Island, έτσι μετακόμισε με τη γυναίκα του στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια. Ο Λα Γκάτα μεγάλωσε και έζησε σε ένα σπίτι γεμάτο με τέχνη, μουσική και celebrities.


When Beggars Ride

11 Ιανουαρίου 1930

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

Το 1930 η Evening Post ήταν γεμάτη με νουβέλες εικονογραφημένες από τους καλύτερους καλλιτέχνες της εποχής. Αυτό το σχέδιο είναι από μια ιστορία που δημοσιεύτηκε σε έξι μέρη με τίτλο "When Beggars Ride", του George Agnew Chamberlain.


Milk and Honey

Μάρτιος 1933

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

 

Η νουβέλα του Thomas Beer με τίτλο "Milk and Honey" δημοσιεύτηκε τον Μάρτιο του 1933 με αυτή την εικονογράφηση. Για τις εικόνες του Λα Γκάτα πρέπει κανείς να έχει στο μυαλό του τους χαρακτήρες του Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ: όλοι είναι αστοί, κομψοί και στυλάτοι. Κυρίως, αισθησιακοί. Μια καλή περιγραφή του έργου του Λα Γκάτα είναι ότι «κατάφερνε να σχεδιάζει ντυμένες γυναίκες σαν να μην φορούν τίποτα.»

 


The Wall

14 Μαΐου 1934

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

«Η Τζουλιέτ, ψηλή και αδύνατη και χαμογελαστή στεκόταν ακίνητη, παρατηρώντας τον εαυτό της. Και σε όλο αυτό το διάστημα, ενώ το ρολόι στο τζάκι μετρούσε τα δευτερόλεπτα, η διάρκεια της ζωής της μειωνόταν», είναι η περιγραφή της εικόνας από τη νουβέλα "the wall" της Mary Roberts Rinehart, μιας πολύ δημοφιλούς συγγραφέως της εποχής.

Women in Riding Habits

6 Ιανουαρίου 1934

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

Αδύνατες, ψηλές κυρίες στο εξώφυλλο της Evening Post. Ένας κόσμος με ψυχρή κομψότητα που για τους αναγνώστες ήταν κρυμμένος.

Ballroom Dancing

10 Απριλίου 1937

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

«Ο κύριος Λα Γκάτα είναι εθισμένος στο τσάι και στο τοστ με κανέλα γύρω στις πέντε το απόγευμα, και πιστεύει ότι οι συγγραφείς είναι χρήσιμοι μόνο για να δίνουν ωμό υλικό στους εικονογράφους» είναι η περιγραφή του Λα Γκάτα από έναν συγγραφέα της εποχής.


Cat Pin

11 Οκτωβρίου 1941

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

Αυτό είναι το τελευταίο εξώφυλλο του Λα Γκάτα για την Saturday Evening Post από το 1940. Ο πόλεμος άλλαξε τα γούστα του κοινού και οι αισθησιακές εικονογραφήσεις ατόνησαν. Ο Λα Γκάτα μετακόμισε στην Καλιφόρνια και το 1956 ξεκίνησε να διδάσκει στο Art Center School.

Soiree

1925

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

Ένα πάρτι αντάξιο των σελίδων του Μεγάλου Γκάτσμπι.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ