25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς

25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Faster. Φωτο: Bill Cooper
0

Εδώ και ένα τέταρτο του αιώνα, το βασιλικό μπαλέτο Wells Sadler μετακόμισε από το Λονδίνο στο νέο σπίτι του στο Birmingham Hippodrome. Το Birmingham Royal Ballet (BRB) είναι ένα από τα μεγαλύτερα μπαλέτα του Ηνωμένου βασιλείου μαζί με τα The Royal Ballet, English National Ballet και τα Scottish Ballet. Ιδρύθηκαν το 1946 και το 1990 μετακόμισαν ως ανεξάρτητα μπαλέτα στο Μπέρμινγκχαμ. Για να γιορτάσουν τα 25 χρόνια τους στην πόλη έδωσαν μια λίστα με αριθμούς για να μετρήσει κάποιος την κάθε προσπάθειά τους. Ένας πολύ ευφάνταστος τρόπος γενεθλίων!

62.500

ζευγάρια πουέντ έχουν χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια των 25 ετών, με ρυθμό 2.500 ζευγάρια το χρόνο.

10.000

κοστούμια έχουν αποθηκευθεί από το BRB, κυρίως σε μια αποθήκη στο Dudley.

2.500

δοχεία λακ έχουν χρησιμοποιηθεί από το τμήμα περουκών για πάνω από 25 χρόνια.

25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Η σχολή μπαλέτου. Φωτο: Johan Persson

1.164

ζευγάρια πουέντ έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο για το ρόλο της Οντί/Οντέτ στη Λίμνη των Κύκνων από το 1990. Η βασική χορεύτρια αυτού του ρόλου χρησιμοποιεί δυο ζευγάρια σε κάθε παράσταση.

1.000

1.000 περούκες είναι αποθηκευμένες στο θέατρο, και όλες είναι κατασκευασμένες από φυσική τρίχα. Η μεγαλύτερη περούκα έχει μαλλιά  μακρύτερα από ένα μέτρο.

720

δοχεία από ασημένια βαφή σώματος έχουν χρησιμοποιηθεί από τους χορευτές που παίζουν στον Καρυοθραύστη τις νιφάδες του χιονιού.

582

παραστάσεις της Λίμνης των Κύκνων έχουν δοθεί μέσα στα 25 χρόνια, σε 14 διαφορετικές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ταϊλάνδης, των  ΗΠΑ, της Νότια Κορέας, του Ισραήλ, της Ιαπωνία και της Νέας Ζηλανδίας.

500

κοστούμια απαιτούνται για την τριών πράξεων παράσταση της Λίμνης των κύκνων.

25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Καρυοθραύστης

494

παραστάσεις θα συμπληρώσει ο Καρυοθραύστης πριν από  το τέλος του 2015, τις 429 στο Birmingham Hippodrome.

351

ημέρες τον χρόνο λειτουργεί η σχολή των μπαλέτων καθημερινά από το 1990, με ρυθμό 7,5 ώρες την εβδομάδα, 337,5 ώρες ετησίως και 8,437.5 ώρες σε 25 χρόνια.

225

εβδομάδες παραστάσεων έχουν συμπληρωθεί στο Birmingham Hippodrome, σπίτι των μπαλέτων του Μπέρμινγκχαμ.

139

διαφορετικά μπαλέτα παρουσιάστηκαν από το BRB στη στέγη τους.

51

νέες χορογραφίες για μπαλέτο  έκαναν πρεμιέρα στο BRB από 21 χορογράφους, συμπεριλαμβανομένων 21 νέων χορογραφιών για μπαλέτο του David Bintley. 

25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
The Prince of Pagoda. Φωτο: Roy Smiljanic
25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
The King Dances and Carmina burana. Φωτο: Bill Cooper
25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Λίμνη των κύκνων
25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Πουέντ
25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Hippodrome
25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Κοστούμια από την παράσταση "Cinderella"
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ