Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια

Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια Facebook Twitter
Η Φιλιώ Πυργάκη, μία από τις λίγες ερμηνεύτριες του χώρου που έχει περάσει τα σύνορα και έχει τραγουδήσει σε ελληνικές κοινότητες στην Αμερική, την Αυστραλία, τον Καναδά και την Γερμανία. Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO
3

Τα φώτα πέφτουν. Η Φιλιώ Πυργάκη, υποβασταζόμενη, ανεβαίνει στην πίστα και κάθεται στην καρέκλα που έχουν τοποθετήσει κάτω ακριβώς από την μπάντα. Ξεκινά να τραγουδά. Όλοι οι θαμώνες του μαγαζιού σηκώνονται και χειροκροτούν. Δεν τραγουδούν, μόνο χειροκροτούν. Είναι βράδυ Σαββάτου και βρισκόμαστε στα ιστορικά Αγρίμια.

Το ρολόι δείχνει μία το βράδυ και σχεδόν όλα τα τραπέζια είναι γεμάτα. Από μια μεριά αθόρυβα, ο εμβληματικός ιδιοκτήτης των Αγριμιών, ο Γιάννης ο Μπάρμπας, παρακολουθεί την κίνηση.

«Δώσαμε αγώνα για να κρατήσουμε ζωντανό το μαγαζί. Το είδος κάποια στιγμή πήγε να εξαφανιστεί. Είχαν υπάρξει μέρες που είχα μείνει μόνος μου εδώ. Αν το είχα κλείσει, όλα αυτά θα ήταν ακούσματα του παρελθόντος» εξηγεί ο ίδιος καθώς παίζει το κομπολόι του.

Και εκεί που δεν το περιμένει κανείς, τα τελευταία χρόνια, όπως συμπεραίνει, τα κλαρίνα έχουν γίνει ξανά μόδα, με όλο και περισσότερους Αθηναίους να τα επισκέπτονται για να διασκεδάσουν τα Σαββατόβραδα.

Παλιότερα έπρεπε να πληρώσεις για να χορέψεις. Χόρευαν μόνο αυτοί που είχαν λεφτά. Εγώ από την αρχή το σταμάτησα και είπα πως όποιος θέλει να διασκεδάσει, μπορεί να ανέβει στην πίστα και να χορέψει. Έτσι μπορούσε να συμμετάσχει και η νεολαία. 

Τα Αγρίμια είναι τα ιστορικότερα κλαρίνα της πόλης. Η ιστορία του ονόματος του κέντρου διασκέδασης κρατά από πολύ παλιά. «Το μαγαζί το έχω εγώ 31 χρόνια. Πριν από μένα παίζονταν κρητικά. Εδώ τραγούδησε ο μακαρίτης ο Ξυλούρης. Είχε βγάλει τότε το "Αγρίμια κι Αγριμάκια μου" και απ' αυτό μπήκε η ταμπέλα απ' έξω».

Από τον «ναό της διασκέδασης», όπως συνηθίζουν να τον αποκαλούν οι θαμώνες του, έχουν περάσει όλα αυτά τα 30 χρόνια μερικές από τις διασημότερες φίρμες της δημοτικής μουσικής της χώρας.

Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια Facebook Twitter
Η Χαρά Βέρρα είναι σήμερα είναι μία από τις ιέρειες του δημοτικού τραγουδιού. Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO

Μία από αυτές και η Χαρά Βέρρα, η οποία φέτος επιστρέφει στα Αγρίμια για να τραγουδήσει, 20 χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση στο μαγαζί και συνάμα στις πίστες της Αθήνας.

Σήμερα είναι μία από τις ιέρειες του δημοτικού τραγουδιού. Ανιψιά της διάσημης Τασίας Βέρρα και από μια οικογένεια που όλα τα μέλη της ασχολούνται με την παραδοσιακή μουσική, δεν άργησε να εμπλακεί και εκείνη.

«Πρώτη μου φορά τραγούδησα σ' έναν γάμο στην Αχαγιά, στα 13 μου. Αυτή τη δουλειά εγώ τη λάτρευα αλλά ο μπαμπάς μου, μουσικός κι αυτός, δεν ήθελε να την ακολουθήσω, γιατί θεωρούσε πως είναι πολύ δύσκολο επάγγελμα. Να φανταστείς, μ' έστειλε να σπουδάσω κομμώτρια. Πήγα στη σχολή, πήρα το δίπλωμα, αλλά τραγουδούσα, μέρα-νύχτα, μ' ό,τι έβρισκα, ακόμη και με τη βούρτσα.

»Μικρή, άσ' το, τι άκουγα. Καμιά σχέση μ' αυτά που τραγουδάω τώρα. Άκουγα λαϊκά. Μεγάλωσα με Στέλιο Καζαντζίδη, Μανώλη Αγγελόπουλο, Στράτο Διονυσίου» θυμάται από το καμαρίνι, το οποίο, όμως, είναι πολύ μικρό και το χρησιμοποιεί ουσιαστικά μόνο για την –πολύχρωμη– γκαρνταρόμπα της.

Το μεγάλο της όνειρο ήταν να δουλέψει στο πλάι της Κατερίνας Στανίση, κάτι που τελικά καταφέρνει. Μπορεί η ίδια να μη δηλώνει αποκλειστικά δημοτική τραγουδίστρια, αλλά για εκείνη τα πανηγύρια και τα κλαρίνα ήταν και είναι πάντοτε το σημείο αναφοράς της.

Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια Facebook Twitter
«Παλιά όταν έλεγα πως έχω τα Αγρίμια με σνόμπαραν. Απ' αυτό το μαγαζί, όμως, μπορεί να μην ξέρουν πως έχουν περάσει για να διασκεδάσουν ονόματα όπως ο Σταμάτης Γονίδης, ο Βασίλης Καρράς, ακόμη και ο Νταλάρας» εξηγεί ο Γιάννης Μπάρμπας. Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO

Η ίδια θυμάται ακόμη το πανηγύρι στον Βόλο όπου τραγούδησε μπροστά σε πέντε χιλιάδες ανθρώπους, πριν από δύο χρόνια. «Όταν πήγα και είδα τα καθίσματα, έπαθα σοκ. Λέω, δεν γίνεται να γεμίσουν όλα αυτά. Παιδιά, έγινε το έλα να δεις. Ήταν όλοι όρθιοι και τραβούσαν βίντεο με τα κινητά τους. Είσαι αλλού, δεν πιστεύεις αυτό που γίνεται.

»Υπάρχουν κάποιοι που ντρέπονται να μιλήσουν για πανηγύρι και λένε συναυλία. Τι συναυλία; Δεν με ενοχλεί που τα υποτιμούν. Εγώ καμαρώνω για τη δημοτική μουσική, είμαι περήφανη. Δεν μπορούν να τα πουν όλοι αυτά τα τραγούδια. Είναι πολύ δύσκολο είδος και όποιος μπορεί να τραγουδήσει αυτά, μπορεί και οποιοδήποτε άλλο».

Για τον 41χρονο Κώστα Σαφέτη που είναι χρόνια στο κουρμπέτι του δημοτικού τραγουδιού, τα Αγρίμια είναι το μεγαλύτερο σχολείο. «Ένας νέος στον χώρο πρέπει να περάσει πρώτα από δω, αλλιώς δεν μπορεί να πει πως έγινε τραγουδιστής» σημειώνει ο ίδιος.

«Παλιά, όταν έλεγα πως έχω τα Αγρίμια με σνόμπαραν. Απ' αυτό το μαγαζί, όμως, μπορεί να μην ξέρουν πως έχουν περάσει για να διασκεδάσουν ονόματα όπως ο Σταμάτης Γονίδης, ο Βασίλης Καρράς, ακόμη και ο Νταλάρας» εξηγεί ο Γιάννης Μπάρμπας.

Συνήθως, μάλιστα, η «διαφορετική» αντιμετώπιση απέναντι στους δημοτικούς τραγουδιστές δεν έρχεται από πολύ μακριά, αλλά από τους λαϊκούς, οι οποίοι, όπως παραδέχεται η Χαρά Βέρρα, διασκευάζουν τραγούδια τους, χωρίς να αναφέρουν τα ονόματα των πρώτων ερμηνευτών τους.

Η συγκεκριμένη τακτική είναι όμως, όπως προσθέτει ο Γιάννης Μπάρμπας, η απόδειξη πως το δημοτικό τραγούδι πια, υπό τη σύγχρονη μορφή του, έχει κάνει επιτυχία.

Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια Facebook Twitter
«Την οικογένειά μου δεν την βλέπω σχεδόν καθόλου το καλοκαίρι. Δεν μπορούν να με ακολουθήσουν» παραδέχεται ο Κώστας Σαφέτης. Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO

Την ίδια ώρα, όμως, δεν είναι λίγοι εκείνοι που τους προσάπτουν πως δεν εκφράζουν τόσο την παραδοσιακή διασκέδαση και ότι τα σύγχρονα κλαρίνα θυμίζουν πιο πολύ μπουζούκια.

«Εγώ είμαι κήρυκας του νεοδημοτικού, όχι του παλιού. Εγώ θέλω τα δημοτικά τραγούδια, όποια και να 'ναι αυτά, τσιφτετέλια, νησιώτικα, τσάμικα, να είναι χορευτικά. Παλιά τα πιο πολλά δημοτικά τραγούδια ήταν του πόνου. Έβλεπες ένα τραγουδιστή να λέει ένα κλέφτικο και από κάτω 15 παρέες άρχιζαν να κλαίνε με μαύρο δάκρυ για κάποιον δικό τους που είχαν χάσει.

»Σήμερα οι παλιότεροι δεν μπορούν να 'ρθουν και εμείς έπρεπε κάπως να κερδίσουμε τη νεολαία. Αλλιώς θα τελείωνε άδοξα όλο αυτό».

Οι πιο πολύ από τους τραγουδιστές πλέον έχουν εκσυγχρονίσει και το ρεπερτόριό τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πως σε live τους θα πουν ακόμη και το «Ξημερώματα» του Κωνσταντίνου Αργυρού. Το κάνει και η Χαρά Βέρρα.

Δεν είναι, όμως, η μόνη αλλαγή. Ο Γιάννης από τα πρώτα χρόνια στο μαγαζί καταργεί τον «νόμο της χαρτούρας».

«Παλιότερα έπρεπε να πληρώσεις για να χορέψεις. Χόρευαν μόνο αυτοί που είχαν λεφτά. Εγώ από την αρχή το σταμάτησα και είπα πως όποιος θέλει να διασκεδάσει, μπορεί να ανέβει στην πίστα και να χορέψει. Έτσι μπορούσε να συμμετάσχει και η νεολαία».

Και, όντως, η ώρα είναι σχεδόν δύο το πρωί και ενώ η Χαρά Βέρρα τραγουδά το διάσημο «Θα κάνω ζημιές, θα κάνω ζημιές και στον λογαριασμό, ας χρεωθούν και αυτές», στα τραπέζια έχουν μείνει μόνο τα ποτήρια με το ουίσκι, καθώς οι περισσότεροι έχουν σηκωθεί στην πίστα και χορεύουν.

Δίπλα πάντα στον τραγουδιστή, οι κλαρινίστες, με το τσιγάρο στο άλλο χέρι, οι οποίοι δίνουν το ρυθμό των τραγουδιών.

«Ξέρεις, το χαρακτηριστικό σ' αυτόν το χώρο είναι ένα όργανο, το κλαρίνο. Άμα δεν υπάρχει καλό κλαρίνο, δεν μπορεί να τραγουδήσει κανείς. Καμιά φορά έχουν μεγαλύτερη ευθύνη ακόμη και από τον τραγουδιστή» εξηγεί ο κ. Μπάρμπας από το γραφείο του, που συχνά λειτουργεί και ως δωμάτιο για τα παιδιά των θαμώνων τους, που μένουν εκεί για να κοιμηθούν όσοι οι γονείς τους διασκεδάζουν.

Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια Facebook Twitter
Οι κλαρινίστες είναι αυτοί που ακολουθούν τους τραγουδιστές το καλοκαίρι στα απέραντα πανηγύρια σ' όλη την Ελλάδα. Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO

Οι κλαρινίστες είναι αυτοί που ακολουθούν τους τραγουδιστές το καλοκαίρι στα απέραντα πανηγύρια σ' όλη την Ελλάδα. Για εκείνους «το καλοκαίρι είναι τώρα», καθώς τον χειμώνα τραγουδούν μόλις δύο με τρία βράδια τη βδομάδα.

Τα Αγρίμια είναι πια ανοιχτά μόνο το Σαββατοκύριακο. «Παλιά δεν μας έδιναν ούτε μία μέρα ρεπό, όταν το ζητούσαμε. Τα μαγαζιά κάθε βράδυ γεμάτα. Τότε ήταν καλύτερα, όμως, τι να πούμε.

»Πλέον ξεκινάμε από τα τέλη Μαΐου, αλλά δυναμικά στο τρέξιμο είμαστε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Τραγουδάμε κάθε μέρα. Αφού σου λέω, δεν μας φτάνουν οι ώρες να κοιμηθούμε, να ξεκουραστούμε λίγο» λέει η Χαρά Βέρρα.

Τα δρομολόγια των πανηγυριών, πολλές φορές, μπορεί να είναι εξοντωτικά, καθώς τη μία μέρα μπορεί να βρίσκονται στο Αγρίνιο, την άλλη στη Θεσσαλονίκη, και από κει στην Καλαμάτα. Κι όλα αυτά σε δύο βράδια. «Την οικογένειά μου δεν την βλέπω σχεδόν καθόλου το καλοκαίρι. Δεν μπορούν να με ακολουθήσουν» παραδέχεται ο Κώστας Σαφέτης.

Αν, ωστόσο, υπάρχει μια τραγουδίστρια που έχει «φάει με το κουτάλι» τα χιλιόμετρα των πανηγυριών, αυτή δεν είναι άλλη από τη Φιλιώ Πυργάκη, η οποία είναι μία από τις λίγες ερμηνεύτριες του χώρου που έχει περάσει τα σύνορα και έχει τραγουδήσει σε ελληνικές κοινότητες στην Αμερική, την Αυστραλία, τον Καναδά και τη Γερμανία.

Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια Facebook Twitter
«Εγώ ήμουν στο χωριό, παιδί μου, με τα πρόβατα. Η οικογένεια μου ήταν φτωχή και δεν μ' αφήνανε να γίνω τραγουδίστρια». Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO

«Τραγουδάω 50 χρόνια. Ξεκίνησα από τα 14 και στα 17 μου έβγαλα τον πρώτο μου δίσκο. Μ' αρέσει πολύ η δουλειά μου, την αγαπώ». Η ίδια θυμάται ακόμη με λεπτομέρεια πολλές στιγμές της καριέρας της, αλλά πιο πολύ τη στιγμή που άφησε το χωριό της για να ρθει στην Αθήνα να τραγουδήσει.

«Εγώ ήμουν στο χωριό, παιδί μου, με τα πρόβατα. Η οικογένεια μου ήταν φτωχή και δεν μ' αφήνανε να γίνω τραγουδίστρια. Έφυγα μόνη μου, όμως, και ήρθα στην Αθήνα στα 17 μου. Υπέφερα στην αρχή. Εγώ μόνη μου ξεκίνησα και εδώ έφτασα. Έχω κάνει φίλους καλούς όλα αυτά τα χρόνια, καρδιακούς. Απ' ό,τι λένε, τραγουδάω καλά».

Τόσα χρόνια πια και δεν μπορεί να κοιμηθεί τις νύχτες. Ακόμη και όταν φεύγει από τα Αγρίμια, ο ύπνος την παίρνει στις 7 το πρωί.

Τι είναι, όμως, αυτό που την κάνει ακόμη μέχρι σήμερα να συνεχίζει να τραγουδά; «Ο κόσμος, παιδί μου, η νεολαία. Πω πω, Παναγία μου, η νεολαία να 'ναι καλά. Η δημοτική μουσική είναι η παράδοσή μας. Είναι η αρχή του ανθρώπου και το τέλος του. Μ' αυτή γεννιέσαι και μ' αυτή πεθαίνεις».

  

Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO
Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO
Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO
Σάββατο βράδυ με τη Φιλιώ Πυργάκη, τη Χαρά Βέρρα και πολύ κλαρίνο στ' Αγρίμια Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Αδάμος/LIFO

Info

Αγρίμια

Λιοσίων 9 & Μάγερ, πλ. Βάθη

210 5244739

Μουσική
3

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τασία Βέρρα, η αξεπέραστη Φωνή της δημοτικής μας παράδοσης

Ένας θρύλος της δημοτικής μουσικής / Τασία Βέρρα, η αξεπέραστη Φωνή της δημοτικής μας παράδοσης

Ένα βιβλίο για την «ιέρεια των πανηγυριών» είναι αφορμή για να αναλογιστούμε την ακάματη τραγουδίστρια με εύρος φωνής και τεχνική αρτιότητα που ελάχιστοι άλλοι έχουν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ
Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμένομενη συνεργασία τους

Πολιτισμός / Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές θα συναντηθούν επί σκηνής από τις 5 Δεκεμβρίου στο Vox σε μια θεατροποιημένη παράσταση με κείμενα του Οδυσσέα Ιωάννου τα οποία θα παρουσιάζει o ίδιος έχοντας τον ρόλο του αφηγητή
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Αυτό που τίποτα δεν ζει αν δεν μεταφραστεί σε τσιφτετέλι να το δούμε ως έθνος. Από τον Παπάζογλου στη Φιλιώ Πυργάκη δεν είναι υποχρεωτικό να είναι όλα ντιριντάχταχ.