Ο Κουρέας της Σεβίλλης

Ο Κουρέας της Σεβίλλης Facebook Twitter
0

«Ο Κουρέας της Σεβίλλης», το αριστουργηματικό έργο του Ροσσίνι, που γοητεύει μικρούς και μεγάλους με τη σπιρτάδα και τη μουσική του ποιότητα, επιστρέφει από τους Μουσικούς της Καμεράτας–Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής και τον Γιώργο Πέτρου –έναν μαέστρο διεθνώς αναγνωρισμένο για τις εξαίρετες ερμηνείες του– στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το Σάββατο 1 Φεβρουαρίου στις 8:30 το βράδυ, σε μια συναυλιακή παράσταση-έκπληξη όργανα εποχής (με ελληνικούς υπέρτιτλους).

Το σύνολο που φημίζεται για τις ιστορικά τεκμηριωμένες ερμηνείες του και το λαμπερό διεθνές καστ φιλοδοξούν να αφήσουν στο κοινό εξίσου άριστες εντυπώσεις με την παρουσίαση της διάσημης κωμικής όπερας πριν από δύο χρόνια στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης.

Αυτή τη φορά μάλιστα, οι θεατές θα έχουν τη σπάνια ευκαιρία να ακούσουν την περίφημη άρια του Κόμη Αλμαβίβα «Cessa di più resistere» που, λόγω της παροιμιώδους δυσκολίας της, παραλείπεται από τις περισσότερες παραγωγές. Στους βασικούς ρόλους εμφανίζονται οι: Germán Olvera (Φίγκαρο), Mark Milhofer (Κόμης Αλμαβίβα), Μαίρη-Έλεν Νέζη (Ροζίνα), Bruno Praticò (Μπάρτολο), Χριστόφορος Σταμπόγλης (Μπαζίλιο), Αναστασία Κότσαλη (Μπέρτα).

Το πρόγραμμα των Μουσικών της Καμεράτας για τον Φεβρουάριο περιλαμβάνει μία ακόμη συναυλία σε όργανα εποχής (22.2.2020) με κοντσέρτα του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ για πολλαπλά πληκτροφόρα όργανα. Επίσης, τον Μάρτιο έχουν προγραμματιστεί άλλες δύο εμφανίσεις της Ορχήστρας στο Μέγαρο. Η πρώτη (8.3.2020) έχει τίτλο «Berlioz και Wagner: Για τον έρωτα...» και είναι αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (μουσική διεύθυνση: Ζωή Ζενιώδη), ενώ η δεύτερη (26.3.2020) αποτελεί έναν μουσικό φόρο τιμής του φημισμένου συνόλου στην Ελληνική Επανάσταση του 1821. Διευθύνει ο Λουκάς Καρυτινός.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT