Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η αγάπη είναι άμεσα συνδεδεμένη με την αποδοχή. Το να αγαπάμε κάποιον, σημαίνει πως τον αποδεχόμαστε γι' αυτό ακριβώς που είναι, ανεξάρτητα από το φύλο, την ταυτότητα, την καταγωγή, το χρώμα, την σεξουαλικότητα ή την εξωτερική εμφάνιση. 

Η αγάπη έχει πολλές διαφορετικές πτυχές και δε γνωρίζει από στερεότυπα. Δυστυχώς, όμως, οι κοινωνικές προκαταλήψεις υπάρχουν και πολλές φορές πληγώνουν. Η ευθύνη του καθενός μας είναι να πάρει θέση, να σταματήσει τη διαιώνιση των κοινωνικών αυτών στερεοτύπων και να καταρρίψει τα τείχη που έχουν χτιστεί απ' τους ίδιους τους ανθρώπους, μέσα από την ειλικρίνεια και φυσικά, την αγάπη.

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter

Αυτή τη στάση παίρνει η Lacta με τη νέα της καμπάνια, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα κατά κάθε προκατάληψης και καλώντας μας να δούμε την αγάπη προς όλους. Αγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητα και αναδεικνύοντας τις διαφορετικές πτυχές της αγάπης, η νέα τηλεοπτική ιστορία της εταιρείας παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες ανθρώπων γύρω μας που μοιράζονται ένα κοινό.

 

Στις έξι ιστορίες, που παρουσιάζονται αποσπασματικά, βλέπουμε διάφορα περιστατικά bullying, ρατσισμού και απόρριψης. Είναι περιστατικά που συνεχίζουν να συμβαίνουν δίπλα μας μέχρι και σήμερα. Αλλάζοντας όμως «φίλτρο», παρατηρούμε πως τελικά η κάθε ιστορία δεν είναι αυτό που πιστέψαμε εκ πρώτης όψεως, καταλήγοντας μία πραγματική ιστορία αγάπης και αποδοχής.

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Lacta κατάφερε να αναδείξει ένα απλό, αλλά πολύ σημαντικό μήνυμα: το «Δες την Αγάπη». Η σημασία του μηνύματος αυτού, άλλωστε, ήταν και ο λόγος που η καμπάνια έλαβε ιδιαίτερη προσοχή στα social media, γεγονός το οποίο έδωσε μία εξαιρετικά θετική και ελπιδοφόρα νότα όσον αφορά την αποδοχή και τη διαφορετικότητα. Η ξεχωριστή προσέγγιση της καμπάνιας αντανακλά το πώς μικρές, καθημερινές στιγμές μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στη ζωή ενός ανθρώπου, που μπορεί να δώσει αλλά και να πάρει αγάπη, όπως κάθε άλλος.

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter

Είναι στο χέρι μας να επιλέξουμε τα προσωπικά μας «φίλτρα» και να δούμε πέρα από κάθε στερεότυπο που έχει ριζωθεί στην κοινωνία μας. Η καμπάνια της Lacta παίρνει ξανά θέση απέναντι στις προκαταλήψεις, καλώντας μας να δούμε την αγάπη όπως πραγματικά είναι.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Το πελώριο φίλτρο του νερού της Αθήνας και του Πειραιά | Σπάνιες εικόνες

Ρεπορτάζ / Το πελώριο φίλτρο νερού που λύτρωσε τους Αθηναίους πριν από έναν αιώνα

Την ώρα που η συζήτηση για το νερό έχει ανοίξει για τα καλά στον δημόσιο διάλογο, μας δημιουργήθηκε η απορία από πού διανέμεται στα σπίτια μας το πόσιμο νερό και τι ακριβώς γίνεται εκεί. Η ιστορική εγκατάσταση της ΟΥΛΕΝ, και σήμερα της ΕΥΔΑΠ, από την κατασκευή της μέχρι σήμερα ξεδιψάει και ποτίζει την πρωτεύουσα που ολοένα μεγαλώνει και ζεσταίνεται.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Living / Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Η πρόκληση του υπερτουρισμού, που προκαλεί φθορές στην πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική κοινωνία, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό που να συνδυάζει τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις με βιώσιμες πρακτικές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ