Coallaboration

Coallaboration Facebook Twitter
0
Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου;

Ωωωωχ! Επιπόλαιο! Παίρνοντας προς τα πίσω όλες τις κινήσεις που έχω κάνει στη ζωή μου.

Με τι θα ασχολιόσουν, αν δεν σ' έκλεβε η μουσική;

Μάλλον θα ήμουν αρχιτέκτονας, δεδομένου ότι σπουδάζω και στην Αρχιτεκτονική της Θεσσαλονίκης, οπότε, αν είχα τελειώσει, θα δούλευα σε κάποιο αρχιτεκτονικό γραφείο τώρα.

Πόσο δύσκολο είναι να συνδυάζεις τις σπουδές με αυτό που κάνεις;

Είναι ακατόρθωτο, γι' αυτό και δεν συνδυάζονται και χρωστάω ακόμη άπειρα μαθήματα.

Οι πηγές μας λένε ότι ετοιμάζεις κάτι καινούργιο. Θέλεις να μας μιλήσεις λίγο γι' αυτό;

Είναι μια δουλειά που έχουμε κάνει με τους μΠάντα-Κοάλα με τίτλο «coallaboration» και νομίζω ότι είναι ό,τι πιο ωραίο έχω κάνει μέχρι στιγμής σε επίπεδο συνεργασίας και μουσικότητας και ωριμότητας. Το ωραίο είναι πως δουλέψαμε όλοι μαζί σε αυτόν το δίσκο, γι' αυτό τον ονομάσαμε έτσι, σε στίχους δικούς μου και μουσική όλου του συγκροτήματος, και είμαι πολύ ευτυχισμένος που θα κυκλοφορήσει.

Τι στυλ είναι;

Θα έλεγα ότι είναι power pop. Με τη λογική ότι ακολουθούμε ποπ δομές, σίγουρα με έναν ήχο που δεν έχουμε συνηθίσει, πιο σκληρό. Προσπάθησα αυτό που είχα μέχρι στιγμής από τους δύο άλλους δίσκους μου να το εξελίξω και να το διευρύνω κιόλας.

Πώς είναι οι Πέμπτες σου στο Koo Koo;

Είναι απ' τη μία δύσκολο να μην παίζεις Σαββατοκύριακο, απ' την άλλη είναι σαν crash test στον κόσμο, και ξέρεις ποιοι έχουν έρθει για σένα να δούνε την παράσταση. Γενικά, πηγαίνει πολύ καλά. Έχουμε πάρει δύο παρατάσεις και θα πάμε μέχρι τον Μάρτιο. Παρουσιάζουμε καινούργιο και παλιό υλικό που έχουμε τόσα χρόνια και ένα πολύ εύθυμο κομμάτι με την ιστορία της μουσικής από το 1950 μέχρι σήμερα, το οποίο γίνεται μέσα σε 30 λεπτά. Ένα μεγάλο medley, στο οποίο χορεύουμε, τραγουδάμε, φοράμε αξεσουάρ και γενικά παίζουμε όλα τα είδη μουσικής, κυρίως χορευτική, από το '50 μέχρι σήμερα.

Τι έχεις ακούσει/διαβάσει/δει τελευταία που μας το προτείνεις ανεπιφύλακτα;

Άκουσα τον καινούργιο δίσκο των Grizzly Bear πρόσφατα, που είναι πολύ κοινότοπο να το λέω, μιας και το έχουν πει άλλοι διακόσιοι, και νομίζω ότι αξίζει να τον αναζητήσεις. Διάβασα ωραία άρθρα από εφημερίδες τον τελευταίο καιρό, τίποτε λογοτεχνικό για να προτείνω. Και θέλω να πάω να δω το Avatar επειδή ακούω πολύ πιστά τις συμβουλές της κοπέλας μου. Όχι επειδή είναι 3D, αλλά επειδή παρουσιάζει τρομερά τη σχέση που θα είχε ο άνθρωπος με τη φύση.

Τι να περιμένουμε στο μέλλον από τον Ζακ Στεφάνου;

Έναν ακόμη δίσκο πολύ σύντομα, αφού τώρα βρήκαμε το κολάι, έχουμε το στούντιό μας και γράφουμε με μεγαλύτερη άνεση. Ίσως και αυτός θα είναι ανεξάρτητος, όπως το Coallaboration. Ουσιαστικά γιατί αποδεσμευτήκαμε από μια εταιρεία, μιας και οι πόρτες που είχαν ανοίξει παλιά κλείσανε, το οποίο με χαροποιεί εντέλει γιατί πιστεύω ότι θα έχουμε πολύ μεγαλύτερη ελευθερία έκφρασης. Ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κάνουμε κάποια λάθος κίνηση, θα είναι δική μας και για οτιδήποτε καλό ή κακό δεν θα έχουμε να προσάψουμε κατηγορίες σε κανέναν, αλλά ούτε και θα πάρει κάποιος άλλος τα εύσημα. Κατά τ' άλλα, λέω να μετακομίσω Θεσσαλονίκη για να τελειώσω τις σπουδές μου, προς το παρόν, και για πιο μέλλον σίγουρα δεν μπορώ να προβλέψω τίποτα. Μου αρέσουν πάρα πολλά πράγματα. Απλά και σε μουσικό και σε καλλιτεχνικό επίπεδο δεν θα ήθελα να παραμείνω στάσιμος.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT