Ελβετικός οίκος μόλις ανακοίνωσε πως δημιούργησε νέα γεύση σοκολάτας με ροζ χρώμα και όνομα Ruby

Ελβετικός οίκος μόλις ανακοίνωσε πως δημιούργησε νέα γεύση σοκολάτας με ροζ χρώμα και όνομα Ruby Facebook Twitter
0

Μια μεγάλη εταιρεία σοκολάτας μόλις ανακοίνωσε ότι έχει δημιουργήσει ένα τέταρτο είδος σοκολάτας (μετά τη γάλακτος, την dark και την λευκή), τον πρώτο νέο τύπο που εμφανίζεται μετά από 80 χρόνια.

Ο ελβετικός οίκος σοκολατοποιίας Barry Callebaut, λέει ότι χρησιμοποίησε τον ρουμπινί κόκκο κακάο για να δημιουργήσει ένα γλύκισμα με φρουτώδη γεύση και πλούσια υφή.

Η νέα σοκολάτα, που ονομάζεται Ruby με την χαρακτηριστική κόκκινη απόχρωση της αποτελεί τον τέταρτο τύπο που θα έχει δημιουργηθεί μετά τη λευκή έκδοση που παρουσιάστηκε τη δεκαετία του 1930. Η εταιρία ελπίζει ότι θα κάνει μια τεράστια επιτυχία μεταξύ των millennials και των φανατικών της σοκολάτας καθώς εισαγάγει μια νέα γεύση στο πιο δημοφιλές ίσως γλύκισμα του πλανήτη.

Ελβετικός οίκος μόλις ανακοίνωσε πως δημιούργησε νέα γεύση σοκολάτας με ροζ χρώμα και όνομα Ruby Facebook Twitter

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η Barry Callebaut η νέα σοκολάτα θα προσφέρει μια εντελώς νέα γευστική εμπειρία, η οποία δεν είναι πικρή, γαλακτώδης ή γλυκιά. Έχοντας επεξεργαστεί τη συγκεκριμένη ποικιλία κακάο για 13 χρόνια, η γεύση και ο χρωματισμός της σοκολάτας είναι απολύτως φυσικά χωρίς καμιά προσθήκη.

«Η σοκολάτα Ruby είναι πολύ διαφορετική. Είναι αναζωογονητική και έχει μια ελαφριά, κρεμώδη υφή», εξήγησε ο εμπειρογνώμονας της σοκολάτας και συντάκτης της βιοτεχνίας της κλασσικής βιβλιοθήκης Kennedy Angus Kennedy. «Έχει τόσο ελαφριά και φρουτώδη γεύση που δεν καταλαβαίνεις ότι μασουλάς τη μια σοκολάτα μετά την άλλη, οπότε σημαίνει ότι καταναλωτές θα μπορούν να τρώνε περισσότερο από τα άλλα παραδοσιακά είδη σοκολάτας. Το αν αυτό είναι καλό ή κακό εξαρτάται από τη γνώμη του καθενός», προσθέτει ο ίδιος.

Το μόνο που απομένει είναι να διαπιστωθεί και πρακτικά αν πρόκειται απλώς για ένα ακόμη διαφημιστικό κόλπο ή τον προάγγελο ενός νέου τύπου σοκολάτας εξίσου διαδεδομένο με τις υπόλοιπες. Όπως και να έχει όμως το γεγονός πως παράγεται από τον μεγαλύτερο κατασκευαστή προϊόντων σοκολάτας και κακάο είναι ενθαρρυντικό. 

Ελβετικός οίκος μόλις ανακοίνωσε πως δημιούργησε νέα γεύση σοκολάτας με ροζ χρώμα και όνομα Ruby Facebook Twitter

Ο όμιλος Barry Callebaut Group με έδρα στην Ελβετία ασχολείται με το εμπόριο από το 1998 και είναι το αποτέλεσμα της συγχώνευσης μεταξύ της βελγικής σοκολατοποιίας Callebaut και της γαλλικής παραγωγού κακάο Cacao Barry. 

 
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ