Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Εσείς θυμάστε πότε ήταν η τελευταία φορά που ξυπνήσατε γεμάτοι ενθουσιασμό το πρωί των Χριστουγέννων και τρέξατε προς το χριστουγεννιάτικο δέντρο για να δείτε αν πήρατε αυτά που ζητήσατε από τον Άγιο Βασίλη; Ποια είναι η τελευταία φορά που νιώσατε αυτόν τον αγνό, παιδικό ενθουσιασμό;

Μπορεί κάποια στιγμή να ανακαλύψατε κρυμμένα τα δώρα που είχατε ζητήσει από τον Άγιο Βασίλη, μπορεί να ακούσατε κατά λάθος κάποιο μέλος της οικογένειά σας να συζητά για το πότε θα αγοράσει αυτά που τόσο «κρυφά» ευχηθήκατε να σας φέρει στον «μαγικό» του σάκο. Μπορεί τότε να ξεκινήσατε να μεγαλώνετε. Ωστόσο, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνη την παιδική ευτυχία που προσφέρει ένα τέτοιο δώρο αγάπης. Ας είμαστε ειλικρινείς, όλοι χρειαζόμαστε έναν Άγιο Βασίλη, σε όποια ηλικία κι αν βρισκόμαστε.

Κι αυτό είναι το μήνυμα προσφοράς που στέλνει η ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσα από τα πιο γλυκά και αθώα μάτια, τα μάτια των παιδιών. Όπως κάθε χρόνο, ο Άγιος Βασίλης έρχεται για να μοιράσει δώρα και αγάπη στους μικρούς μας φίλους. Αγάπη την οποία του επιστρέφουν τα παιδιά, όταν διαπιστώνουν ότι είναι μόνος στο σπίτι του. Ένα μικρό κοριτσάκι «μπαίνει στα παπούτσια του Άγιου Βασίλη» και του χτυπά την πόρτα για να του προσφέρει ένα «Δώρο Αγάπης». Και η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά, γιατί φέτος μπορούμε όλοι μας να «μπούμε στα παπούτσια» του Άγιου Βασίλη.

 

Φέτος, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο – εκείνους που έχουν την ανάγκη να πιστέψουν ξανά στη μαγεία των Χριστουγέννων. Αυτά τα Χριστούγεννα, λοιπόν, η εταιρεία συνεχίζει να υποστηρίζει τους συνανθρώπους μας σε όλη την Ελλάδα μέσα από Προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αγγίζοντας τις ζωές ολοένα και περισσότερων.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο Facebook Twitter

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος, με αγάπη και ευαισθησία για μικρούς και μεγάλους, συνεχίζει να προσφέρει και κατά τη διάρκεια των γιορτών, φέρνοντας τα «Δώρα Αγάπης» σε επιλεγμένα καταστήματά της. Κάθε «Δώρο Αγάπης» που θα βρείτε σε ένα από τα 175 καταστήματα του δικτύου, έχει έναν πολύ ξεχωριστό σκοπό, ενώ περιλαμβάνει βασικά είδη διατροφής για κάθε νοικοκυριό.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο Facebook Twitter

Έτσι, μόνο με 3,75 ευρώ, μπορείτε κι εσείς να μοιράσετε χαρά και αγάπη σε κάποιον που το έχει ανάγκη ή μπορείτε να ενισχύσετε με το κουτί το ειδικό καλάθι συγκέντρωσης τροφίμων του καταστήματος και η ΑΒ Βασιλόπουλος θα φροντίσει να φτάσει στο τραπέζι εκείνων που πραγματικά το χρειάζονται.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο Facebook Twitter

Τα Δώρα Αγάπης της ΑΒ Βασιλόπουλος περιέχουν: AΒ Περαστή Τομάτα 500 gr, AΒ Αλεύρι 1kgr Όλων των Χρήσεων, AΒ Πένες 500gr, AΒ Γάλα Εβαπορέ 7,5% Πλήρες 410gr, AΒ Zάχαρη 1 Kg, AΒ Μπισκότα Γεμιστά Κρέμα Βανίλια 200 gr και ΑΒ Σοκολάτα Γάλακτος 100 gr. Για κάθε Δώρο Αγάπης που εσείς αγοράζετε, η ΑΒ προσφέρει το αντίστοιχο ποσό στην Τράπεζα Τροφίμων.

Μερικές από τις πιο όμορφες αναμνήσεις μας προέρχονται από την περίοδο των Χριστουγέννων. Τις μέρες που οι οικογένειες και οι φίλοι έρχονται πιο κοντά, που μοιράζονται, που προσφέρουν ο ένας στον άλλον – είναι μέρες γεμάτες μαγεία και θαλπωρή. Φέτος τις γιορτές, λοιπόν, ας προσφέρουμε όσο μπορούμε, ας δημιουργήσουμε αυτή τη μαγεία και τη θαλπωρή σε όσους την έχουν ανάγκη, ας πολλαπλασιάσουμε τη χαρά. Γιατί όλοι χρειαζόμαστε έναν Άγιο Βασίλη!

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο Facebook Twitter


Μάθετε περισσότερα για το πώς ένα δώρο γίνεται αγάπη, εδώ: https://xmas.ab.gr/doro-agapis.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Το πελώριο φίλτρο του νερού της Αθήνας και του Πειραιά | Σπάνιες εικόνες

Ρεπορτάζ / Το πελώριο φίλτρο νερού που λύτρωσε τους Αθηναίους πριν από έναν αιώνα

Την ώρα που η συζήτηση για το νερό έχει ανοίξει για τα καλά στον δημόσιο διάλογο, μας δημιουργήθηκε η απορία από πού διανέμεται στα σπίτια μας το πόσιμο νερό και τι ακριβώς γίνεται εκεί. Η ιστορική εγκατάσταση της ΟΥΛΕΝ, και σήμερα της ΕΥΔΑΠ, από την κατασκευή της μέχρι σήμερα ξεδιψάει και ποτίζει την πρωτεύουσα που ολοένα μεγαλώνει και ζεσταίνεται.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Living / Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Η πρόκληση του υπερτουρισμού, που προκαλεί φθορές στην πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική κοινωνία, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό που να συνδυάζει τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις με βιώσιμες πρακτικές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ