Η Easyjet δεύτερη χειρότερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο― σε ποιότητα, καθυστερήσεις και αποζημιώσεις

Η Easyjet δεύτερη χειρότερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο― σε ποιότητα, καθυστερήσεις και αποζημιώσεις Facebook Twitter
1

Η AirHelp, μια startup διεκδίκησης αποζημιώσεων για λογαριασμό επιβατών, αξιολόγησε πάνω από 30 αεροπορικές εταιρείες με κριτήρια την ποιότητα, τις επιδόσεις σε χρόνους και τις απαντήσεις σε αιτήσεις αποζημίωσης και έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τους χειρότερους και τους καλύτερους.

Η εταιρεία αναφέρει πως "Τα αεροπορικά ταξίδια είναι κάτι περισσότερο από την τιμή του εισιτηρίου" και πως ο βαθμολογικός πίνακας δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να προβλέψουν καλύτερα πώς θα τους αντιμετωπίσουν οι αεροπορικές εταιρείες σε περιπτώσεις όπως οι καθυστερήσεις, οι ακυρώσεις ή οι υπεράριθμες κρατήσεις θέσεων.


Την κορυφαία θέση μεταξύ των καλύτερων έλαβε η Qatar Airways, με την KLM Royal Dutch Airlines να είναι στη δεύτερη θέση.

Χειρότερος αερομεταφορέας αναδείχθηκε η Sata, μια μικρή αεροπορική εταιρεία με έδρα στις Αζόρες με τις πτήσεις της να είναι στην πλειοψηφία εσωτερικού. 


Εντύπωση προκαλεί ωστόσο, κυρίως μεταξύ των βρετανικών μέσων, η κακή θέση της Eayjet η οποία είναι στην τελευταία δεκάδα καταλαμβάνοντας μάλιστα την δεύτερη θέση πριν το τέλος. Η Easyjet, όπως σημειώνει ο Independent, μεταφέρει περισσότερους επιβάτες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Virgin Atlantic, ένας άλλος αεροπορικός κολοσσός ,καταλαμβάνει την τρίτη θέση από το τέλος.


Το ζήτημα διεκδίκησης αποζημιώσεων είναι ένα αμφιλεγόμενο θέμα, με μια σειρά από επιχειρήσεις όπως η AirHelp να κυνηγούν τους επιβάτες οι οποίοι έχουν πέσει θύματα των καθυστερήσεων, των ακυρώσεων και των υπεράριθμων κρατήσεων.

Η AirHelp λέει πως η έρευνα της λαμβάνει υπόψη του αιτήματα που είχαν αρχικά απορριφθεί από την αεροπορική εταιρεία, αλλά αργότερα εγκρίθηκαν στο δικαστήριο, ο χρόνος που η εταιρεία χρειάζεται για να αναγνωρίσει και να χειριστεί μια αξίωση και ο χρόνος που περνά ώσπου μια εταιρεία πληρώσει την αποζημίωση. 

Οι πρώτες και καλύτερες της λίστας


1.Qatar Airways
2. KLM
3. Air Baltic
4. Air France
5. Lufthansa
6. Air Canada
7. Emirates
8. Croatia Airlines
9. British Airways
10. Finnair


Οι τελευταίες της λίστας


Norwegian Air Shuttle
Icelandair
Alitalia
 Iberia
 Aer Lingus
TAP Portugal
Swiss
Virgin Atlantic
easyJet
SATA

 

 Tα στοιχεία από τον Independent

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM
Η εκδίκηση του γραφείου

Living / Η εκδίκηση του γραφείου

Πολλά διευθυντικά στελέχη αμφισβητούν έντονα πλέον την τηλεργασία και πιστεύουν ότι το να βρίσκονται οι εργαζόμενοι κάθε μέρα στο γραφείο είναι καλό για την επιχείρηση – και το να βρίσκονται στο γραφείο όσο περισσότερες ώρες γίνεται, είναι ακόμη καλύτερο.
THE LIFO TEAM