«Μένουμε ασφαλείς και στον δρόμο»: Μία καμπάνια για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς τροχαία ατυχήματα

«Μένουμε ασφαλείς και στον δρόμο»: Μία καμπάνια για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς τροχαία ατυχήματα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Πόσο κοστολογείται η ζωή;

Έχετε πάρει τη ζωή στα χέρια σας, αγαπάτε την οδήγηση και περιμένατε την ημέρα που θα τελειώσει το lockdown για να βγείτε στους δρόμους.


Ξεκινήσατε πρώτα με την ετοιμασία του σακιδίου, μπήκε μέσα το αγαπημένο σας μαγιό, αντιηλιακό, το αγαπημένο σας T-shirt, η παρέα επιβεβαίωσε, πλύνατε το αυτοκίνητο - ήρθε η ώρα για εξορμήσεις. Είστε έτοιμοι. Tα φροντίσατε όλα. Ή μήπως όχι;


Πριν λίγες μέρες έπεσε το βλέμμα μας στα στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας σχετικά με τα τροχαία ατυχήματα στους δρόμους για το Μάιο -ακόμα και εν μέσω καραντίνας με κατακόρυφα μειωμένη κυκλοφορία, η χώρα μας είχε θύματα από τροχαία.


Οι στατιστικές δείχνουν επίσης ότι η Νο1 αιτία θανάτου σε ηλικίες κάτω των 25 ετών στην Ευρώπη, είναι τα τροχαία ατυχήματα. Κι αυτή τη δραματική στατιστική θέλησε να πολεμήσει η νέα δημιουργική συνεργασία της εταιρείας ελαστικών Michelin με τον ΑΚΤΟ Art&Design.


Με κεντρικό σύνθημα #WOLO (WeOnlyLiveOnce) by Michelin, η εταιρεία ελαστικών ξεκινά μια νέα καμπάνια ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και κυρίως εκπαίδευσης της Generation Z από νέους, για τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο των ελαστικών για την ασφάλεια όλων μας στο δρόμο.

 

Στο πρότζεκτ #WOLO (WeOnlyLiveOnce) by Michelin, οι σπουδαστές Γραφιστικής του ΑΚΤΟ, είχαν την ευκαιρία στο πλαίσιο των προπτυχιακών σπουδών τους, να σχεδιάσουν δημιουργικές αφίσες, οι οποίες θα περιέγραφαν πιο «καλλιτεχνικά» το πόσο σημαντικό είναι να ελέγχουμε τα ελαστικά μας και να κυκλοφορούμε με την παρέα με ασφάλεια.

«Μένουμε ασφαλείς και στον δρόμο»: Μία καμπάνια για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς τροχαία ατυχήματα Facebook Twitter

Άλλωστε, τα ελαστικά αποτελούν το μοναδικό σημείο επαφής του οχήματος με το δρόμο, με τη φροντίδα τους να είναι κομβικής σημασίας.


Το «Μένουμε Ασφαλείς... και στον Δρόμο» παραμένει το σύνθημα που δεν έχει εποχή. Βιώσαμε μια κατάσταση, η οποία μας κράτησε εντός σπιτιού ή μακριά από το όχημά μας εν μέσω πανδημίας, ωστόσο ακόμα και τότε υπήρξαν αρκετά τροχαία ατυχήματα.


Με το μήνυμα #WOLO (WeOnlyLiveOnce) by Michelin, οι εκκολαπτόμενοι Graphic Designers είπαν τις δικές τους ιστορίες, με στόχο να εμπνεύσουν πιο ασφαλείς διαδρομές για όλους.


Η κριτική επιτροπή, η οποία απαρτίστηκε από τους Κωνσταντίνο Μέμμο (Υπεύθυνος Επικοινωνίας Michelin), Nikola Guljevatej (Σύμβουλος Β' και Υπεύθυνος Τύπου της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα), Κωνσταντίνο Βέλτση (Παρολυμπιονίκης στο άλμα εις μήκος), Χρήστο Καραγεωργάκη (Φωτογράφο) και την Βασιλική Πέππα (Creative Director, Unlimited Creativity) «αγκάλιασε» τις καλλιτεχνικές ιστορίες τους και έδωσε το πρώτο βραβείο σε μία «λιτή» εικόνα της Melina Leuce, που έκρυβε την ανάμνηση της δημιουργού της από ένα τροχαίο που είχε βιώσει.

«Μένουμε ασφαλείς και στον δρόμο»: Μία καμπάνια για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς τροχαία ατυχήματα Facebook Twitter

Οι ιστορίες πίσω από την τέχνη
Η εμπειρία ενός τροχαίου ατυχήματος μένει για πάντα ανεξίτηλη. Εάν έχετε βρεθεί αντιμέτωποι με τον φόβο τόσο για την υγεία των αγαπημένων σας, όσο και για την τελική έκβαση ενός ατυχήματος, τότε σίγουρα θα καταλάβετε γιατί κέρδισε η Melina. Η νικήτρια κέρδισε τις εντυπώσεις αποτυπώνοντας την εικόνα που της έχει μείνει σαν ανάμνηση από το ατύχημά που είχε βιώσει – το αποτύπωμα που άφησαν στο δρόμο τα ελαστικά που δεν είχαν προσεχτεί.

«Μένουμε ασφαλείς και στον δρόμο»: Μία καμπάνια για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς τροχαία ατυχήματα Facebook Twitter

Ανάμεσα στα μέλη της κριτικής επιτροπής ήταν και ο Παρολυμπιονίκης Κωνσταντίνος Βέλτσης, ο οποίος σε ηλικία μόλις 19 ετών έχασε το αριστερό του πόδι σε τροχαίο. Βλέποντας το έργο που τελικά κέρδισε το διαγωνισμό σχολίασε: «Αντικρίζοντας την αφίσα την ξεχώρισα με την πρώτη ματιά καθώς «ξύπνησε» ένα σωρό συναισθήματα αλλά και μια αίσθηση ευθύνης. Με έκανε να αναρωτηθώ σε τι κατάσταση βρίσκονται τα δικά μου ελαστικά», σχολίασε ο ίδιος.


Άλλωστε για τη Michelin, η οδική ασφάλεια αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας της, με στόχο ένα καλύτερο μέλλον με λιγότερα ατυχήματα στους δρόμους.


Πριν λοιπόν απολαύσετε την πρώτη εκδρομική εξόρμηση με το αυτοκίνητο μετά το lockdown, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε.


Αν δεν γνωρίζετε πότε πρέπει να αλλάξετε τα ελαστικά σας και σε τι κατάσταση βρίσκονται, απευθυνθείτε σε ένα εξουσιοδοτημένο σημείο εξυπηρέτησης.


Ένας προληπτικός έλεγχος ελαστικών δεν κοστίζει τίποτα.


Η ζωή σας;


We only live once!


Make it count!

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ