Η Mattel αποφάσισε να βγάλει τον Ken από την σκιά της Barbie που ζει εδώ και 56 χρόνια και κυκλοφόρησε νέες κούκλες, προσαρμοσμένες περισσότερο στα σημερινά δεδομένα και την ανάγκη για ποικιλία και διαφορετικότητα. Έτσι, ο αιώνιος σύντροφος της Barbie με τον «δευτερεύοντα ρόλο» και τα απειροελάχιστα αξεσουάρ συγκριτικά με την πληθωρική κοπέλα του, υπεβλήθη σε ολικό «λίφτινγκ» και απέκτησε καινούργια μαλλιά, περισσότερους σωματότυπους, μοντέρνα χίπστερ γκαρνταρόμπα και διαφορετικές αποχρώσεις δέρματος που αντικατοπτρίζουν όλες τις εθνικότητες.
Οι 15 νέες κούκλες Ken έρχονται πλέον σε επτά διαφορετικές δερματικές αποχρώσεις με εννιά καινούργια στιλ μαλλιών, όπως man bun, κοτσιδάκια τύπου ράστα και ξανθές ανταύγειες. Επίσης η κούκλα θα βγαίνει πια σε τρεις διαφορετικούς σωματότυπους, ανάμεσά τους ένας αισθητά πιο αδύνατος από τον παλιό Ken κι ένας άλλος πολύ πιο γυμνασμένος.
Η νέα γκάμα έρχεται μετά την περσινή ανάλογη απόφαση της μεγάλης εταιρίας παιχνιδιών να κυκλοφορήσει την Barbie σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις -μικροκαμωμένη, ψηλή και με καμπύλες- για να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των σημερινών παιδιών και να δείχνει πιο ανθρώπινη συγκριτικά με το μέσο γυναικείο σώμα. «Επαναπροσδιορίζουμε την εμφάνιση της Barbie και του Ken για χάρη της νέας γενιάς. Η ποικιλία στις κούκλες Ken θα επιτρέπει στα κορίτσια να προσαρμόζουν καλύτερα τον ρόλο που θέλουν να διαδραματίζει στην ζωή της Barbie», σχολίασε η Lisa McKnight, αντιπρόεδρος και γενική διευθύντρια της εταιρίας.
O Ken εμφανίστηκε στο πλευρό της Barbie για πρώτη φορά το 1961, αδύνατος με μαύρα μαλλιά και γαλάζια μάτια, κι έκτοτε έχει τροποποιηθεί δεκάδες φορές. Το 1981 κυκλοφόρησε ο πρώτος Αφροαμερικανός Ken και το 1993 πρόσθεσαν στην κούκλα σκουλαρίκι, κάτι που την είχε κάνει τότε ανάρπαστη στους γκέι άντρες. Το 2004 η Mattel είχε ανακοινώσει πως χώρισε με την Barbie και τελικά ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου το 2011 το ζευγάρι έσμιξε ξανά.
Η κυκλοφορία του ανανεωμένου Ken έρχεται εν μέσω μιας ραγδαίας πτώσης στις πωλήσεις της εταιρίας σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς τα νέα παιδιά στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε άλλες κούκλες και ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ενδεικτικά, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της εταιρίας, οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση κατά 13% στο α' τρίμηνο του 2017, μείωση πολύ μεγαλύτερη της αναμενόμενης, με αποτέλεσμα να αναθεωρηθούν οι στόχοι για της ετήσιες πωλήσεις.
Με πληροφορίες από Guardian
σχόλια