Οι hipsters υπεύθυνοι για την πρωτοφανή μείωση στις πωλήσεις ξυραφιών!

Οι hipsters υπεύθυνοι για την πρωτοφανή μείωση στις πωλήσεις ξυραφιών! Facebook Twitter
20
Οι hipsters υπεύθυνοι για την πρωτοφανή μείωση στις πωλήσεις ξυραφιών! Facebook Twitter

O Brian Wilson των LA Dodgers που έχει απορρίψει προσφορά ενός εκατομμυρίου δολαρίων από την 800razors.com απλώς και μόνο για να ξυρίσει την επική του γενειάδα..

Αναμφίβολα, τα τελευταία χρόνια, το αξύριστο κι ελαφρώς ατημέλητο look, καθώς και η όλο και αυξανόμενη μόδα των γενειάδων, έχουν εδραιωθεί σαν τάσεις της σύγχρονης ανδρικής εμφάνισης.

Τα μούσια έχουν κάνει το μεγαλύτερο come back  εδώ και δεκαετίες, και τα νέα δεν είναι και τόσο ευχάριστα για τις μεγάλες εταιρείες κατασκευής ξυραφιών, όπως η Gillette ή η Schick.

Οι πωλήσεις στα ξυραφάκια στην Βόρεια Αμερική έχουν πέσει κατακόρυφα, την ίδια στιγμή που ένας μεγάλος αριθμός ανδρών στην Μεγάλη Βρετανία  καταφεύγει μέχρι και στην μεταμόσχευση τριχών στο πρόσωπο!

Η Procter & Gamble, ιδιοκτήτρια εταιρεία της κολοσσιαίας  Gillette, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι πωλήσεις ξυραφιών μειώνονται όλο και περισσότερο στις ανεπτυγμένες αγορές, ενώ η εταιρεία ερευνών αγοράς Euromonitor International, προβλέπει ότι το 2013 τα προϊόντα ξυρίσματος αναμένεται να χάσουν την κυριαρχία τους στην ευρύτερη αγορά των ανδρικών προϊόντων περιποίησης, για πρώτη φορά στην ιστορία.

"Η μόδα για τα γένια, η σχετική μη τριχοφυΐα των ασιατών ανδρών, η ολοένα κι αυξανόμενη αποδοχή του αξύριστου look στο χώρο εργασίας και, το σημαντικότερο, το αυξανόμενο κόστος του ξυρίσματος, έχουν συμβάλει δραστικά στην πτώση των πωλήσεων παγκοσμίως.."

Σύμφωνα με την Euromonitor International:

«Μακροπρόθεσμα, η επιθυμία των αντρών για ένα αξύριστο look αναμένεται να συνεχιστεί, ιδιαίτερα στη Δυτική Ευρώπη, όπου η αύξηση της ανεργίας σε συνδυασμό με την μόδα των γενειάδων θα συνεχίσουν για πολύ ακόμα να βλάπτουν την αγορά στα ξυραφάκια.»

Επιπλέον, ο Δρ Bessam Farjo, ιδρυτής του Farjo Hair Institute, ο οποίος πραγματοποίησε την πρώτη μεταμόσχευση τριχών  στο πρόσωπο, το 1996, παρατηρεί 6% αύξηση στις αισθητικές επεμβάσεις που αφορούν στην μεταμόσχευση καινούριων θυλάκων στο τριχωτό του προσώπου, κάθε χρόνο για τα τελευταία πέντε χρόνια!

Ήρθε, λοιπόν, για να μείνει το αξύριστο look;

Αν κοιτάξουμε το ευρύτερο τόξο της ιστορίας, αυτή φαίνεται πως ήταν η κυρίαρχη τάση, για αιώνες.

Οι Αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν τις γενειάδες σημάδι ανδρισμού, και οι Ευρωπαίοι στα τέλη του 19ου αιώνα, θεωρούσαν τα γένια ίδιον της αξιοσέβαστης μεσαίας τάξης, ενώ οι beats κατέταξαν τα γένια στην σφαίρα της αντικουλτούρας.

Φαίνεται, τελικά, πως ο ξυρισμένος άνδρας δεν ήταν παρά μία μικρή παρένθεση στην ανθρώπινη ιστορία, μέχρι τώρα..

[ via ]

20

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ

σχόλια

15 σχόλια
Γιατι τοσος ντορος για μια προσωπικη επιλογη?Αν ειναι προσωπικη επιλογη δηλαδη γιατι αυτο το πραγμα που ακολουθουμε τη μοδα και τους σταρς κατανταει αηδια...Δεν μαρεσει να βλεπω αντρες με V και ξυρισμενους απο κορφης μεχρι ονυχων!
@ImmortalWindΜε τέτοιο σθένος που υπερασπίζεσαι το αξυριατο look και τέτοια επιμονή να "αποδείξεις" την προπαγάνδα, στο τέλος θα ενοχοποιήσεις το ξύρισμα. Ο καθένας κάνει με τις τρίχες του ο,τι τον εκφράζει. Ήμαρτον!
Προσωπικά αν εξαιρέσεις το "διάλειμμα" του στρατού, έχω να χρησιμοποιήσω ξυραφάκι 13 χρόνια-από την εφηβεία.Είμαι πολύ θετικός στην απενοχοποίηση του αξύριστου που πολλοί ηλίθιοι εξακολουθούν και το εξισώνουν με το ατημέλητο. Πάντως, όντως τα πράγματα αλλάζουν ακόμα και στους αυστηρούς εργασιακούς χώρους και αυτό τουλάχιστον είναι θετικό.Το αρνητικό είναι η προπαγάνδα των διαφημίσεων των ξυραφιών, Bic, Gillette και ΣΙΑ. Είδα πρόσφατα μία έντυπη της Gillete και μου ήρθε αηδία. Να το ξαναπώ:ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΠ-Ρ-Ο-Π-Α-Γ-Α-Ν-Δ-Α
Το προβλημα η gilette δεν το εχει με τους ανδρες αλλα με τις γυναικες.Και δεν βλεπω να το λυνει συντομα, οσο οι τριχες του ανδρικου προσωπου ερχονται σε συχνη επαφη με ευασθητα σημεια του γυναικειου σωματος.
Ναι,καλά,μουσάκλα ,αλλά η αποτρίχωση στο υπόλοιπο σπάει ταμεία...όταν το star system και μόδα απαιτήσουν το αντίθετο,θα γεμίσει η παραλία clean-cut κεφάλια με αρκουδιάρικο υπόλοιπο...Ο,τι νά'ναι....περαστικά μας..
Και 'γω αξύριστος είμαι τώρα τελευταία, πριν πάω διακοπές αγόρασα όμως 4 ανταλλακτικά ξυραφάκια για κάτι 3 με 6-7 ευρώ (η άλλη μου επιλογή ήταν 9 ευρώ από super market, έλεος, ούτε κόκα να μην ήταν) για να ξυρίσω τα @@ και το ======ο μου.