Οι πωλήσεις πατάτας σημειώνουν πτώση και φταίνε γι' αυτό οι millennials

Οι πωλήσεις πατάτας σημειώνουν πτώση και φταίνε γι' αυτό οι millennials Facebook Twitter
1

Κατά καιρούς οι millennials έχουν «κατηγορηθεί» για διάφορα, όπως για παράδειγμα πως έχουν ξεχάσει λόγω των social media να κάνουν offline συζητήσεις και πως γενικά ο τρόπος ζωής τους επηρεάζει αρνητικά την οικονομία- οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται για ακριβά ρούχα, πίνουν λιγότερο και τρώνε πιο υγιεινά. 

Το τελευταίο είναι και που έχει αρχίσει να ανησυχεί τους γεωργικούς ειδικούς, οι οποίοι θεωρούν πως τα άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών ευθύνονται επίσης και για την δραματική πτώση στις πωλήσεις πατάτας, καθώς σύμφωνα με νέα έρευνα έχουν κατακρημνιστεί εντελώς ξαφνικά. 

Η έρευνα, που δημοσιεύθηκε στο The Grocer, αναφέρει πως οι πωλήσεις πατάτας έχουν σημειώσει πτώση 5.4% από το 2015, όταν την ίδια στιγμή οι πωλήσεις ρυζιού έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια κατά 30%, καθώς κι εκείνες των noodles σε διάφορες γεύσεις. 

Το περιοδικό αναφέρει πως η πτώση οφείλεται στο ότι οι millennials προτιμούν πλέον «υγιεινές, πρόχειρες και εξωτικές» τροφές αντί για υδατάνθρακες, τους οποίους θεωρούν παχυντικούς. 

Επίσης οι πατάτες γενικά χρειάζονται περισσότερο χρόνο προετοιμασίες, κάτι διόλου βολικό για τους ίδιους, που έχουν γίνει πολύ πιο ανυπόμονοι σε όλα. 

Σύμφωνα με τα επιμέρους αποτελέσματα, το ρύζι που φτιάχνεται σε φούρνο μικροκυμάτων και ετοιμάζεται σε μόλις δύο λεπτά, αποφέρει σήμερα έσοδα ύψους 250 εκατ. δολαρίων το χρόνο. 

Για το λόγο αυτό, το βρετανικό Agriculture and Horticulture Development Board (AHDB) ξεκίνησε σχετική καμπάνια με στόχο να προωθήσει την πατάτα στους νεαρούς καταναλωτές, ειδικά τις γυναίκες ηλικίας μεταξύ 25 και 44 ετών, σε μια προσπάθεια να πείσει το νεαρό κοινό πως δεν είναι ανθυγιεινές, αλλά αντιθέτως «ευέλικτες» και εύκολες στη χρήση στη μαγειρική. 

Παρόλο που πολλοί αφαιρούν την πατάτα από το διαιτολόγιό τους στο πλαίσιο της χαμηλής κατανάλωσης υδατανθράκων, οι διατροφολόγοι υποστηρίζουν πως το συγκεκριμένο λαχανικό μπορεί να λειτουργήσει κομβικά στην υγιεινή διατροφή και να βοηθήσει ακόμη και στην απώλεια βάρους. 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ