«Ό,τι μπορείς να φανταστείς, μπορεί να γίνει πραγματικότητα»: Ένα μήνυμα που μας δίνει την αισιοδοξία που χρειαζόμαστε

«Ό,τι μπορείς να φανταστείς, μπορεί να γίνει πραγματικότητα»: Ένα μήνυμα που μας δίνει την αισιοδοξία που χρειαζόμαστε Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Ζούμε σε μία πρωτόγνωρη εποχή, με αρκετές δυσκολίες που χρειάζεται να αντιμετωπίσουμε. Όμως, αυτή την περίοδο και περισσότερο από ποτέ, χρειαζόμαστε μικρές νότες αισιοδοξίας στην καθημερινότητά μας που θα μας κάνουν να δούμε τα πράγματα με λίγο πιο θετική ματιά και να ονειρευτούμε και πάλι το μέλλον.

Η δύναμη της φαντασίας, είναι πολύ μεγαλύτερη απ' όσο νομίζουμε. Μπορεί συχνά να υπερβαίνει τη λογική, ωστόσο, αποτελεί την κινητήριο δύναμη για να δούμε τα πράγματα «από ψηλά» και να πραγματοποιήσουμε τις αλλαγές που θέλουμε, για να προχωρήσουμε μπροστά. Σε μία δύσκολη περίοδο σαν κι αυτή, έρχεται μία νέα καμπάνια από τη WATT+VOLT, για να μας υπενθυμίσει πως με λίγη φαντασία, μπορούμε να κάνουμε πολλά.

 

Το πιο σημαντικό μήνυμα της καμπάνιας αυτής είναι πως αν ένας άνθρωπος πιστέψει έστω και για λίγο στη φαντασία του, μπορεί να τα καταφέρει. Κι έτσι μπορούν να τα καταφέρουν κι άλλοι. Με λίγη φαντασία και αισιοδοξία, ο καθένας μας μπορεί να «πετάξει» και να δημιουργήσει έναν κόσμο που όλοι «πετούν».

Η WATT+VOLT, έρχεται για να μας υπενθυμίσει πως «Ό,τι μπορείς να φανταστείς, μπορεί να γίνει πραγματικότητα», σε μία τηλεοπτική καμπάνια εμπνευσμένη από τις αξίες της εταιρείας ενέργειας που λειτουργεί και αναπτύσσεται με γνώμονα την καινοτομία. Τόσο στα προγράμματα, στην εξυπηρέτηση αλλά και στις υπηρεσίες που δημιουργεί η εταιρεία, ο γνώμονας «φαντασία» βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της και γι' αυτό συνεχίζει να πρωτοπορεί σε πολλούς διαφορετικούς τομείς, εδώ και χρόνια.

Περισσότερες πληροφορίες για τη WATT+VOLT μπορείτε να βρείτε εδώ.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ