«The Shore»: Ο Άρης Δραγώνης έφτιαξε το κορυφαίο ελληνικό παιχνίδι του 2021

ΚΥΡΙΑΚΗ CHECK The Shore: Ο Άρης Δραγώνης έφτιαξε το κορυφαίο ελληνικό παιχνίδι του 2021 Facebook Twitter
«Όλα τα οπτικά (visuals) μέσα στο παιχνίδι είναι solo work, από τον σχεδιασμό των τεράτων μέχρι και την άμμο που πατάει ο χαρακτήρας».
0

Με τη VR version του παιχνιδιού μόλις διαθέσιμη και έχοντας κερδίσει τον τίτλο του Greek Game of The Year για το 2021 από το gameworld, το ελληνικό παιχνίδι «The Shore» αποτελεί ένα από τα λαμπρά παραδείγματα επιτυχίας του ελληνικού gaming.

Το παιχνίδι που κυκλοφόρησε την περασμένη χρονιά, ενθουσιάζοντας το gaming κοινό με τα γραφικά και τις φανταστικές μορφές από τη μυθολογία του H.P. Lovecraft, του τιτάνα της φανταστικής λογοτεχνίας τρόμου, διαδραματίζεται σε ένα απομακρυσμένο, μυστηριώδες νησί. Εκεί, ο πρωταγωνιστής ψάχνει την εξαφανισμένη κόρη του.

Περιπέτεια εξερεύνησης και survival horror συνδυάζονται. Ενώ ξεκινάει ομαλά, πολύ σύντομα καταλήγεις να έρχεσαι αντιμέτωπος με ορδές από κοσμικές οντότητες. Την ίδια στιγμή Gameover και μάχες δεν θα μπορούσαν να λείψουν, καθώς το παιχνίδι αποτελείται από γρίφους. 

Το παιχνίδι που κυκλοφόρησε την περασμένη χρονιά, ενθουσιάζοντας το gaming κοινό με τα γραφικά και τις φανταστικές μορφές από τη μυθολογία του H.P. Lovecraft, του τιτάνα της φανταστικής λογοτεχνίας τρόμου, διαδραματίζεται σε ένα απομακρυσμένο, μυστηριώδες νησί. Εκεί, ο πρωταγωνιστής ψάχνει την εξαφανισμένη κόρη του.

Το παιχνίδι του Άρη Δραγώνη, ενός νεαρού σχεδιαστή ψηφιακής εικόνας και τρισδιάστατων χαρακτήρων από τη Λάρισα, είναι one-man project. Έπειτα από έντεκα μήνες συνεχούς ενασχόλησης, συνεργάστηκε με έναν προγραμματιστή, ο οποίος ασχολήθηκε με το τεχνικό κομμάτι, και ακολούθησαν τέσσερις ακόμη αφίξεις στην ομάδα. 

ΚΥΡΙΑΚΗ CHECK The Shore: Ο Άρης Δραγώνης έφτιαξε το κορυφαίο ελληνικό παιχνίδι του 2021 Facebook Twitter
«Όσο ανέπτυσσα το "Τhe shore" έμεινα πιστός στις δημιουργίες του Lovecraft, αλλά με δικό μου storytelling».

«Ξεκίνησα να δουλεύω το Standard Version στα τέλη του 2018 και το VR version στα μέσα του '21. Εμπνεύστηκα από τη μυθολογία του H.P. Lovecraft αλλά και από ταινίες όπως το "Annihilation"», λέει ο Άρης. «Έχω δημιουργήσει δικό μου σενάριο πάνω σε αυτές τις διάφορες οντότητες, πήρα αρκετά βασικά στοιχεία από τα βιβλία. Όσο ανέπτυσσα το "Τhe Shore", έμεινα πιστός στις δημιουργίες του Lovecraft, αλλά με δικό μου storytelling».

dragonis
Ο Άρης Δραγώνης

«Όλα τα οπτικά (visuals) μέσα στο παιχνίδι είναι solo work, από τον σχεδιασμό των τεράτων μέχρι και την άμμο που πατάει ο χαρακτήρας. Για έντεκα συνεχόμενους μήνες δούλευα το πρότζεκτ μόνος μου. Όμως, με την πάροδο του χρόνου, συνειδητοποίησα πως ο όγκος εργασίας και οι απαιτήσεις αυξάνονταν, γεγονός που συνέβαλε στην επέκταση της ομάδας.

Αρχικά, ξεκίνησα να δουλεύω με έναν προγραμματιστή, ο οποίος ασχολούνταν με τα τεχνικά μέρη, ώστε εγώ να μπορέσω να επικεντρωθώ στη δημιουργία γραφικών, τεράτων, περιβάλλοντος και με ό,τι έχει να κάνει με τα οπτικά στο "The Shore". 

Θέλοντας να ξεπεράσω τις αρχικές βλέψεις μου για το παιχνίδι, δημιούργησα μια crowdfunding καμπάνια και με τη βοήθεια όλων των υποστηρικτών, τους οποίους ευχαριστώ, καταφέραμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα όλο το παιχνίδι. Δίχως τη δράση αυτή, δεν θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε το συγκεκριμένο υλικό σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Για να είμαι ειλικρινής, το συναίσθημα του να υποστηρίζει κάποιος την ιδέα σου ώστε να γίνει πραγματικότητα δεν μπορεί να αποδοθεί πλήρως με λέξεις». 

newestGif.gif

Για να ολοκληρώσει το παιχνίδι, ο Άρης δούλευε τουλάχιστον 8-12 ώρες τη μέρα. Μετά από χρόνια δουλειάς και συνεργασίας με indie studios του εξωτερικού είχε την εμπειρία και τις γνώσεις για να χτίσει κάτι δικό του. Έτσι, από το Standard Version στο VR, που κυκλοφόρησε την περασμένη βδομάδα, εντάσσοντας τον χρήστη σε μια ακόμα πιο έντονη εμπειρία gaming, δίνοντάς του τη δυνατότητα να το εξερευνήσει εις βάθος ως open world game, το «The Shore» έχει λάβει πολύ θετική ανταπόκριση από την gaming κοινότητα. 

«Όταν έφτιαχνα το Standard Version του παιχνιδιού έκανα συνήθως posts στα social media και πολύς κόσμος μού ζητούσε να το φτιάξω και για VR, γιατί τους άρεσαν πάρα πολύ τα γραφικά του παιχνιδιού. Το VR version είναι open world και σου δίνει τη δυνατότητα, ως παίχτης, να πηγαίνεις όπου θέλεις εσύ και να ανακαλύπτεις τα μυστήρια του νησιού».

Ο Άρης θεωρεί ότι το οικονομικό ρίσκο που δημιουργεί η αφοσίωση στη γέννηση ενός παιχνιδιού εξαρτάται από τον δημιουργό, το αν είναι ανεξάρτητος ή όχι, καθώς και από το πόσο χρόνο διαθέτει. «Τα μεγάλα ταλέντα», αναφέρει, «συνήθως φεύγουν στο εξωτερικό, γιατί στην Ελλάδα δεν υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη στον τομέα των video games». 

Κατά πόσο εξελίσσεται σήμερα ο κόσμος του gaming, τελειοποιώντας την εμπειρία του παίχτη με τη χρήση ηθοποιών, μουσικής, τεχνικών προδιαγραφών και άλλων, καλλιτεχνικών κυρίως, χαρακτηριστικών; «Πλέον τα video games είναι πιο κερδοφόρα ακόμη και από τα σπορ και τις ταινίες. Αυτό θα συνεχίσει να συμβαίνει γιατί είναι το μέλλον», τονίζει ο Άρης. 

Τι άλλο θα δούμε από τον ίδιο στο επόμενο διάστημα; «Προς το παρόν, έχω φτιάξει το "The Shore" και το "The Shore VR", όμως ετοιμάζω το "Eresys", το οποίο είναι ένα Lovecraftian Horror Co-Op, που προς το παρόν μπορούμε να βρούμε στο Kickstarter. Έπειτα, έχω και το ονομαζόμενο "Game- Νecrophosis", για το οποίο θα βγάλω περισσότερες πληροφορίες αργότερα».

«The Shore» - Official Release Trailer

Βρείτε το «The Shore» εδώ: Steam / Instagram / TwitterReddit

Living
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρέπει να μιλήσουμε σοβαρά για τον εθισμό στο gaming

Υγεία & Σώμα / Πρέπει να μιλήσουμε σοβαρά για τον εθισμό στο gaming

Ενώ το «Gaming Disorder» έχει πλέον αναγνωριστεί επίσημα από τον ΠΟΥ ως ψυχική διαταραχή, η πανδημία δυσχεραίνει κάθε διαδικτυακό εθισμό, πόσο μάλλον τον εθισμό στα βιντεοπαιχνίδια. Ένας πρώην εθισμένος παίκτης και δύο ψυχίατροι καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM