FacebookTwitter 'Εργο της γαλλίδας γλύπτριας Anna Quinquaud (1890-1984). Το ακαδημαϊκό στυλ στην αποικιακή γλυπτική. FacebookTwitter Εξωτερική άποψη του μουσείου. FacebookTwitter Η αφίσα της έκθεσης. FacebookTwitter Επιτύμβιες στήλες (19ος αι.). FacebookTwitter Ανθρωπόμορφο αγαλματίδιο (αρχές 20ου αι.). Ξύλο, ύφασμα, γυαλί, σίδερο. FacebookTwitter Αριστ., επιτύμβια στήλη (19ος αι.). Τα πουλιά αναπαριστούν την ψυχή των προγόνων. Η γυναίκα με το παιδί της εκφράζει την αναγέννηση και την απαρχή μιας νέας ζωής. Τα κρανία προέρχονται από βοοειδή που θυσιάστηκαν για να τιμήσουν τους νεκρούς και να εξασφαλίσουν την προστασία των ψυχών τους. FacebookTwitterFacebookTwitter "Ody mohara" (φυλαχτό). Τέλος 19ου αι. FacebookTwitter Επιτύμβιες στήλες (19ος αι.). FacebookTwitter "Ody mohara" (φυλαχτά). Τέλη 19ου αι.-αρχές 20ου αι. FacebookTwitterFacebookTwitter Αγαλματίδιο επιτύμβιας στήλης. Τέλη 19ου αι. FacebookTwitter "Ody mohara" (φυλαχτό). Τέλη 19ου αι.-αρχές 20ου αι. FacebookTwitter Επιτύμβιες στήλες. FacebookTwitter "Ody mohara" (φυλαχτά). Τέλη 19ου αι. FacebookTwitterFacebookTwitter Τελετουργικό άγαλμα (τέλη 17ου αι.- τέλη 18ου αι.). Ο κροκόδειλος που διακοσμεί τη στήλη που διατήρησε τη βάση της θεωρείται βασιλικό και ιερό ζώο. FacebookTwitter "Ody mohara" (φυλαχτά). Τέλη 19ου αι. FacebookTwitter Επιτύμβιες στήλες. FacebookTwitter