ΚΙΝΗΣΗ

Το πολεμοχαρές εξώφυλλο του Economist

Το πολεμοχαρές εξώφυλλο του Economist Facebook Twitter
5

Η έντυπη έκδοση του Economist κυκλοφορεί παγκοσμίως με αυτό το εξώφυλλο:

Οι σακούλες με τα πτώματα των παιδιών στο φόντο, ο (φερόμενος ως) υπεύθυνος σε πρώτο πλάνο. 

"Χτυπήστε τον άγρια" προτρέπει ο τίτλος - διαβάζοντας το άρθρο βέβαια υπάρχουν μερικοί αστερίσκοι: "Παρουσιάστε τις αποδείξεις, δώστε του ένα τελεσίγραφο και μετά τιμωρήστε τον Bashar Assad για τη χρήση χημικών όπλων" λέει ο υπότιτλος. (Ελπίζουμε οι ΗΠΑ να τον διαβάσουν προσεκτικά πριν τρέξουν να επιτεθούν ακολουθώντας στα τυφλά την 'διαταγή' του Economist...)

Design
5

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
Χμμμμμ, δεν είναι τόσο απλοϊκά τα πράγματα. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Μπρος ο Άσαντ και πίσω η "Αντιπολίτευση", μεγάλο μέρος της οποίας, δυστυχώς, είναι και η Αλ Κάιντα. Πάρτον ένα και κτύπα τον άλλο.
Βασικά το ίδιο νόμιζα και εγώ μέχρι πριν μία εβδομάδα οπότε και ακούστηκε 1η φορά ότι πάνε σε πόλεμο και έκατσα και το έψαξα. Η Συρία δεν είναι ίδια περίπτωση με τις υπόλοιπες αραβικές χώρες (δικτάτορας-κοσμικό κράτος vs Αλ κάιντα-επαναστάτες). Στην Συρία ένα μεγάλο κομμάτι του στρατού ο οποίος ανήκει στο φιλελεύθερο κομμάτι (όσο μπορεί να είναι σε μία αραβική χώρα) έχει αποσπαστεί και έχει και αυτό επαναστατήσει. Την μεγαλύτερη ζημιά την έχει κάνει ο ίδιος του ο στρατός στον Άσαντ και όχι οι τις Αλ Κάιντα οι οποίοι βέβαια είναι πολλοί αλλά δρουν ανεξάρτητα. Το θέμα είναι ότι τώρα πια που φαίνεται ότι ο Άσαντ δεν μπορεί με τίποτα να μείνει στην εξουσία οι μεγάλες δυνάμεις πάνε να εμπλακούν ώστε να είναι σίγουρες ότι αυτοί που θα πάρουν την εξουσία θα είναι ένας νέος δικτάτορας από το κομμάτι του στρατού που επαναστάτησε και όχι από την Αλ Κάιντα οι οποίοι, αν ενωθούν, θα μπορούσαν να συνεχίσουν τον εμφύλιο ακόμα και αφού πέσει ο Άσαντ.