Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami

Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
10

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

O iNO είναι γνωστός για τις υπέροχες τεράστιες τοιχογραφίες του.

Κάθε κομμάτι του είναι κι ένα ξεχωριστό έργο τέχνης, και η δουλειά του φαίνεται πως θα μας εντυπωσιάζει κάθε μα κάθε φορά.

Λίγο πριν μπει η νέα χρονιά ο iNO δημιούργησε ένα ακόμα τέτοιο επιβλητικό mural, αυτή τη φορά στην Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών, και πιο συγκεκριμένα στο Wynwood Art District του Miami.

Ζητήσαμε από τον καλλιτέχνη φωτογραφίες του νέου του έργου, από την αρχή της δημιουργίας του μέχρι και τελικό εντυπωσιακό αποτέλεσμα, καθώς και μερικές παραπάνω πληροφορίες για την επίσκεψη του στο Miami.

Mοιράστηκε μαζί μας λίγα, ελάχιστα, πράγματα, ενώ η τέχνη του "μιλάει" από μόνη της...

Τον περασμένο Δεκέμβρη, λοιπόν, ο iNO βρέθηκε στο Μαϊάμι στα πλαίσια μιας έκθεσης με Street Artist από όλο τον κόσμο στην οποία έπαιρνε μέρος.

Έφτιαξε, επίσης, την είσοδο ενός γνωστού nightclub στο Miami Beach στα πλαίσια του Miami Art Basel, καθώς και ένα άλλο έργο.

Ήταν όλα commissioned.

Η συγκεκριμένη τοιχογραφία χρειάστηκε δέκα περίπου ημέρες για να ολοκληρωθεί, και είναι μια από τις τρεις μεγαλύτερες τοιχογραφίες του Wynwood Art District.

In Heaven With You, Miami Art Basel 2013

"When it is a question of money, everybody is of the same religion."

- Voltaire

 

Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter

** "Όταν πρόκειται για λεφτά, όλοι έχουν την ίδια θρησκεία.."

Design
10

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

6 σχόλια
Το συγκεκριμένο έργο έχει μέγεθος, δική του τεχνική και νόημα, άσχετα άμα δεν αρέσει σε σένα. Στα σοβαρά φεστιβάλ δεν βάφεις αν δεν σε καλέσουν. Και απ'ότι ξέρω σου πληρώνουν τα έξοδα. Όσοι ξέρουν ας κρίνουν μόνοι τους.
Ακριβώς δεν σημαίνει ενα έργο αν είναι τεράστιο ότι ειναι και καλό!για μένα προσωπικά δεν του βρίσκω καθόλου ωραία αισθητική και δεν θα μού άρεσε να βγαίνω απο το σπίτι μου και να βλέπω μία ξερή τεράστια μύτη. Το να κάνεις κατι μεγάλο είναι πολυ πιο έυκολο απο το να κάνεις κατι μικρό ωραίο και ξεχωριστό!Απορώ πόσα έσκασε για να λάβει μέρος στο festival. yo!
20 μετρά ύψος τοιχογραφία με τέτοια τεχνική και εκτέλεση δεν μπορούν να φτιάξουν πολλοί στο κόσμο.Αν βλέπεις μέχρι τη μύτη, βάλε γυαλιά μήπως δεις το νόμισμα. Τότε ίσως καταλάβεις το νόημα της τοιχογραφίας.Και δεν τα έσκασε, του τα έσκασαν.Φιλικά
Δέν είπα οτι είναι πανεύκολο να γίνει. Αλλά και 100 μέτρα υπσος έργο να κάνεις αμα δεν είναι ωραίο δεν έχει νόημα..στην ζωγραφική και γενικά και στο street art δεν σημαίνει όποιος κάνει το μεγαλύτερο σε διάσταση έργο είναι και σπουδαίος καλλιτέχνης είναι λάθος αντίληψη.. και νομίζω αυτό μπορείς να το καταλάβεις πολύ εύκολα αν δεις τι κάνουνε οι σπουδαιότεροι street artists όπως Banksy, Obey,space invader, c215 , Vhils, Roa, BLU....Όσο για την τεχνική του παραπάνω έργου δεν μου λέει τιποτα απολύτως καθώς είναι μια τεχνική με το spray που εχει γινει απο παρα πολλούς πιο πριν και με πολύ καλύτερα αποτελέσματα και χωρίς να τα κάνουν τεράστια αμα θα ήθελες ρίξε μια ματιά στούς γνωστούς καλλιτέχνες EL MAC, SMUG, CASE , BELIN, MTOΌσο για ποιος τα έσκασε ψάξτω καλύτερα .καλά έκανε και πήγε και το έκανε το έργο αλλα μην το προβάλετε σαν θέαμα ή κάτι το σπουδαίο.. αυτοί που ξέρουν δεν ψαρώνουνΕπίσης φιλικά
Εδώ θα συμφωνήσω. Έχει κάνει πολύ καλύτερα. Τον προσκάλεσαν όμως, δεν πήγε μόνος. Επίσης να διαχωρίσουμε λίγο τα τεχνικά/τεχνοτροπίες από το προσωπικό στυλ.@Εrror έχει ξαναγίνει. Δεν είναι δική του τεχνική. Μην τα θεοποιούμε όλα.Και ναι. Όταν κάνεις μεγάλες τοιχογραφίες, έχεις περισσότερη λεπτομέρεια να δουλέψεις. Πρακτικά και θεωρητικά είναι πολύ πιο εύκολο για έναν έμπειρο του βεληνεκούς του iNO. Και βασικά για όλους τους γνώστες ανατομίας/καλών τεχνών/κλπ κλπ.More pixels , more zoom.@GLX crew, αγόρι ναι είσαι γνώστης αλλά μην ρίχνεις ένα καλό δείγμα street Artist όπως ο iNO. Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι καλοί στην Ελλάδα, άλλα κάποιος που βγαίνει έξω και δουλεύει είναι καλό. Αλλά θα συμφωνήσω ότι δεν είναι από τα καλά του.
Η τεχνική που έχει με τις fatcap είναι εντελώς δική του και διαφέρει από του EL MAC. Οι άλλοι απλά αντιγράφουν φωτογραφίες.. Το πόσο ΔΥΣΚΟΛΟ είναι να το κάνεις σωστά και τόσο μεγάλο ξέρουν μόνο όσοι τα φτιάχνουν. Οι άλλοι απλά σχολιάζουν πίσω από πληκτρολόγια.Ο ΙΝΟ απλά τους έδειξε ότι υπάρχει κάποιος ισάξιος με τους καλύτερους και βρίσκεται στην Ελλάδα.