Αυτά είναι τα πιο ασυνήθιστα νέα χόμπι των Νεοϋορκέζων Hipsters

Αυτά είναι τα πιο ασυνήθιστα νέα χόμπι των Νεοϋορκέζων Hipsters Facebook Twitter
19

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΦΩΣΚΟΛΟΥ

Αποποιούνται τις ετικέτες, αντιστέκονται στο mainstream και στα άκαμπτα status quo, ντύνονται παλαιομοδίτικα, κατοικούν κυρίως στις αστικές γειτονιές του Μπρούκλυν, υιοθετούν vegan attitudes ενώ ειναι φανατικοί οπαδοί της reuse/recycling κουλτούρας. Aυτό που προκαλεί, ωστόσο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον ειναι τα old-fashioned εναλλακτικά hobbies τους...

 

Συγκεντρώσαμε τα πιο ασυνήθιστα και τα παρουσιάζουμε! 

 

1. Ταρίχευση ζώων

 

Τα μαθήματα ξεκινάνε απο τα 100 δολάρια για τη ταρίχευση ενός μικρόσωμου ζώου (λ.χ. ποντικιού), μυούνται στην τέχνη της ταρίχευσης μαθαίνοντας την ανατομία του ζώου καθως και την διαδικασία επεξεργασίας του σώματος με τα ειδικά φάρμακα. Παρά το γεγονός ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να θεωρηθεί μια επαναστατική ενασχόληση ενάντια στον βομβαρδισμό της ψηφιακής εποχής- όπως επιτάσσει άλλωστε η χίπστερ ιδεολογία- δεν είναι, παρολ' αυτά λίγες οι φορές που έχουν βρεθεί στο επίκεντρο κριτικών που αφορούν σε θέματα προστασίας των ζωών.

 

 

 

 

2. Σαπωνοποιία

 

 

 

Ειδικά διαμορφωμένα εργαστήρια για την εκμάθηση κατασκευής handmade σαπουνιού και παρεμφερών καλλυντικών έχουν μονοπωλήσει το χιπστερικό ενδιαφέρον. Όλο και περισσότεροι υποστηρικτές της Χίπστερ κουλτούρας αναζητούν να μάθουν πώς να κάνουν δικες τους συνταγές, να αναμιγνύουν έλαια, χρώματα κι άλλα συστατικά με στόχο να φτάσουν στο επίπεδο να μπορούν να παράγουν το δικό τους σαπούνι, ως μια ένδειξη αντίστασης στη μαζική παραγωγή καταναλωτικών αγαθών.

 

3. Μελισσοκομία

 

Η νομιμοποίηση της μελισσοκομίας στη Ν.Υόρκη το 2010 που είχε ως αποτέλεσμα την εμφάνιση όλο και περισσότερων κέντρων εκπαίδευσης, δεν μπορούσε παρά να προσελκύσει το ενδιαφέρον των wannabe αυτόχθονων χιπστερς, που πλέον πολλοί απ' αυτους έχουν επιδοθεί στο να διατηρούν τα δικά τους μελίσσια σε ταράτσες σπιτιών και να προωθούν το μέλι τους στις τοπικές αγορές.

 

 

 

4. Βιβλιοδεσία στο χέρι

 

Χωρίς κάποια ιδιαίτερη βλέψη εμπορευματοποίησης, αναζητούν να μάθουν την τέχνη συρραφής βιβλίων δηλώνοντας την αντίστασή τους στη μαζική παραγωγή πνευματικού υλικού και το ντύσιμό του με δελεαστικά "γυαλιστερά" εξώφυλλα.

 

 

Τέλος, την εναλλακτική old-fashioned, εξεζητημένη κουλτούρα των Χίπστερς έρχεται να επισφραγίσει η αντικατάσταση των γυαλιών μυωπίας με monocle ενώ, παράλληλα, η μακριά και κάπως ατημέλητη γενειάδα παραμένει σήμα κατατεθέν σε σημείο να έχει σημειωθεί ρεκόρ αύξησης στις μεταμοσχεύσεις μαλλιών προσώπου (κόστους άνω των 8.500 δολ.) σύμφωνα με δημοσίευμα του Νew York Post.

 

 

 

 

19

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ

σχόλια

10 σχόλια
Πάντως η μελισσοκομία μια χαρά είναι, άνετα θα την άρχιζα κι εγώ που δεν είμαι χίπστερ. Νομ νομ νομ. Άντε πες και το σαπούνι. Στην τελική ρε παιδιά, άλλος έχει κόλλημα με το να μην παραγγέλνει ποτέ delivery και τα μαγειρεύει όλα όλα στο σπίτι, ας δικαιολογήσουμε λίγο και τον άλλον με τα χειροποιήτα σαπούνια. 'Νταξει, η ταρίχευση με χαλάει αρκετά όμως. Μπλιαχ.
Λες και δεν ειναι και αυτοί θύματα του μάρκετινγκ. Σαπουνακι χειροποίητο αλλα η συσκευασία και καλα βιντατζ για να πουλήσει πιο εύκολα. Ασε μας μωρε.
I am glad that the fancy word, Hipster, is now evolving into something more substantial and with some essence. It reveals some modern reaction to urban issues. They utilize new modes of participation and civic engagement. Collective and creative. Greece has to interpret those not with classic stereotypical frames of fashion trend and foreign blind adoption of the image. Those are empty in content gratifications. Greece has to understand the hipster in its full essence and try to adopt values that follow. Dont just embrace or disregard what it sees with motivations similar to the ones we do when we look at the mirror. Times require action.
Why dont u just limit the amount of cleanness u spend, and support something which does not concentrates wealth, takes on labour, commercializes cleaning behaviour and makes rich ubiquitous interests. Why u sit there challenging personal action while at the same time u embrace massive commercialism and exploitation?
Γιατί δεν αφορά την υοθέτηση μιας γκαρνταρομπας ή ενός μουσικού στύλ αλλά πρόκειται για μία στάση ζωής. Απο την διατροφή και την οικολογία μέχρι την πολιτιστική καλλιέργεια και διαπροσωπικό φαίρεθαι . Όλα αυτά σε ορίζουν ως χίπστερ, δεν είναι η αφετηρία για να χαρακτηριστείς. Είναι ουσιαστική λοιπόν γιατί προκύπτει ως συμπέρασμα και κριτική στάση απέναντι στο σύνολο της λαικής (όπως λέμε pop) αντίληψης και κατανάλωσης. Είναι το σύγχρονο μποέμ.